(voorlopig) uitgefietst ;-))) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Juni 2011 om 22:06 |
Heyyyyyyyyyyyyy KreaHD'tjes!!!! Ben weer terug na 18 dagen de hort op, 12 dagen gefietst van Berlijn naar Praag, 700km, 2 dagen in Dresden rondgebanjerd en als afsluiting 4 dagen Praag; tijdens de fietstocht geen spát regen gehad, niet te geloven hè! Prachtige tocht, mooie steden en dorpen onderweg dus ik kan er weer ff tegen ;-)) Slechts 1 bijtje en 1 lieveheersbeestje gehaakt dus geen produktie maar morgen als een haas a.d. slag om boekenleggers en sleutelhangers te maken voor een braderie en hoewel de Alp d'Huzes 2011 achter de rug is gaan we gewoon door met KnutselenTegenKanker, vóór het KWF, de Pink Ribbon en de KiKa !!! Iedereen suc6 met zijn of haar Goede Doelen Akties en HetHeerlijkHobbyen !!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Marlene, wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad.En wat prima dat je geen spat regen hebt gehad. Ga maar weer snel handwerken voor al je goede doelen. groetjes Frea. |
|
![]() |
|
![]() |
|
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
fijn te horen dat je het zo fijn hebt gehad
![]() |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Hoi,
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Ik ben toch echt blij je hier terug te vinden hoor. Hartelijke groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Wat goed zeg fijn dat je het leuk hebt gehad en geen regen nu is het zeker ook wel weer lekker om weer thuis te zijn.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Fijn dat je er weer bent en dat je het zo goed naar je zin hebt gehad. Ik hoop dat je batterijtjes nu voldoende opgeladen zijn om er weer flink tegenaan te gaan
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Tuurlijk heeft het niet geregend!! Heb je ons niet horen bidden en smeken om dat snertweer maar toch vooral in nederland te houden Alvast via deze weg een dikke knuffel voor jou,Kanjer!!!! |
|
![]() |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
wauw wat een tocht heb jij gemaakt Marlene en heel fijn voor je dat je het zo goed hebt gehad , mooie steden , goed weertje , en uitgestressd dus je kan er weer tegenaan , hop haken maar weer welkom terug |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
He Marlene, wat gaat de tijd toch snel, fijn te horen dat je een héél leuke vakantie hebt gehad |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Fijn dat je terug bent veeeeeeeeeeeeeeeel leesplezier
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Dag Lieve Marlène, Ik ben blij dat je er weer bent en wat een tocht heb je gemaakt, chapot! Prachtige rit, ik ben zelf ook in Praag geweest, echt heel erg mooi. Fijn dat je er weer bent |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Fijn dat je er weer bent!
Wat een tocht heb je gefiest en fijn dat alles goed is gegaan. Veel succes met nieuwe dingen maken! Toppie hoor! |
|
![]() |
|
hallopeetje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 28 |
Wat een geweldige prestatie, Het Lijkt me heerlijk om ook zoiets te doen. Een fietsvakantie. Fijn dat je zo mooi weer hebt gehad. en nu er weer flink tegenaan.
groetjes Petra
|
|
Neem ook eens een kijkje op mijn blog
http://hallopeetje.blogspot.com |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties meissies!!!! Die warmte kan er best bij in deze tropische hitte...pfffffffffffff. Heb al weer heel wat bijgelezen op het forum en moest zó vaak glimlachen om de leuke reacties, de bozige reactie, de snelle helpreacties, wát een TOPforum is dit toch...ik zag gisteren dat ik nu bijna een jaar lid ben, het lijken wel járen, zoveel heb ik al gelezen, gekregen en gedeeld met jullie plus het feit dat m'n dochter ook aan het haken is geslagen hierdoor. De 1e boekenlegger is vandaag gemaakt en al verkocht dus hurry up, we gaan lekker door !!!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
wauw respect hoor wat een tocht heb je gemaakt. Tsjechië is erg mooi. wij zijn echte Tsjechofielen.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Wij zijn een paar jaar geleden met een busreis naar Tsjechië geweest, mooi land en Praag is ook heel mooi.
Geweldig, dat jij dit gefietst hebt! ![]() Groetjes, Tineke01 ![]() |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Wow, wat een prestatie
![]() Hier gaat het petje voor je af hoor ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |