Vooroorlogse breipatronen |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Jolly ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Augustus 2015 om 23:18 |
|
Op de website ''Binnenkieke..in Grootmoeders tijd" kun je vooroorlogse brei patronen vinden. van babykleertjes tot ondergoed voor dames.
|
||
Groetjes van Jolly
|
||
![]() |
||
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
wat een geweldige site. en die poppen zo mooi
heel erg bedankt voor het delen |
||
![]() |
||
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2387 |
|
Leuk, bedankt voor de tip! Ik vind de gehaakte "kindermantel met een kapje" een snoepje!
Ik heb zo ontzettend veel spijt van de grote stapel Burda's en Hema breiboeken die ik ruim 25 jaar geleden zonder enige schroom bij het oud papier heb gezet omdat ik handwerken niet meer leuk vond
![]() |
||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
||
![]() |
||
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
|
de kindermantel met kapje, kan nu ook nog hoor!
en de sokken zonder hiel ook, de onderbroek en camisole is misschien iets voor carolien, dr zit voor elk wat wils tussen! |
||
![]() |
||
Jolly ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
|
Ik vind het ook een geweldige site, er is zoveel te zien uit vroeger tijden.
De poppen zijn erg mooi en zitten of staan er zo leuk bij met hun spullen. Het kindermanteltje met kapje ziet er ook zo leuk uit en kan inderdaad nu ook nog.Gewoon heel leuk om regelmatig te bekijken. |
||
Groetjes van Jolly
|
||
![]() |
||
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
|
Als je intresse hebt.....ik heb nog 2 Hema Breiboeken en tijdschriften van 25 jaar of ouder. Ook nog een hele verzameling van 8 mappen met uitleg, patronen .... van alles staat erin......ontbreekt niets aan.
|
||
![]() |
||
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2387 |
|
Wat een ontzettend lief aanbod Marileen. ![]() Wanneer ik een goede scanner zou hebben en voldoende vrije tijd, zou ik er graag gebruik van maken zodat ik de patronen op het web kon zetten. Maar voorlopig ontbreken beide nog.... |
||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |