Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

voorproefje granny deken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: voorproefje granny deken
    Posted: 11 Maart 2012 om 19:29

Zoals jullie weten ben ik met een granny square deken bezig dus ik plaats vast een foto van hoe het gaat worden.

Het schiet aardig op al moet er nog wel een flink stuk aan om hem als deken te kunnen gebruiken.

De kleuren passen alleen niet bij mijn interrieur

Dus als deze af is ga ik er nog 1 maken dan 1 voor op de slaapkamer in bruintinten.

Het is alleen jammer dat de vierkanten scheef trekken, maar ik weet nu hoe ik dat beter kan doen, de volgende deken maak ik ook met kleinere vierkantjes.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 19:31
al heel mooi
Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 19:35
mwaoh mwaoh... weet zelf nog niet zo goed wat ik er van moet vinden eigenlijk, vind het zo zonde dat het scheef trekt.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 20:24

mooi hoor

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 10:21
Ik vind dat scheeftrekken nogal meevallen. Het is handwerk en dat zie je, maar dat geeft hem nu juist meerwaarde vind ik.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 11:40
Dat vind ik ook meevallen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2012 om 10:55

dit is het anna deken

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2012 om 11:39
Het ziet er nogal los gehaakt uit, ik denk dat het daardoor komt, maar het is beslist niet hinderlijk.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2012 om 14:01
Heel erg mooi.
Groetjes Teunie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.078 seconden.
Lang Yarns