Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Voorstellen.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Voorstellen.
    Posted: 23 April 2019 om 12:27
Er staat nergens dat het verplicht is om je voor te stellen als nieuw lid. En het is ook niet verplicht om iemand te helpen, als je dat niet kunt of wilt. Vaak worden mensen die met een serieuze vraag komen wel boos en blijven weg, als ze gewezen worden op een vermeende onbeleefdheid. Kunnen we daar niet eens mee stoppen? Reageren dat de vraag onduidelijk is en om meer gegevens vragen lijkt me logisch. Daar hoeft niemand boos om te worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 12:34
Helemaal mee eens Magtelt!
Soms wordt er i.d.d. nogal fel gereageerd op nieuw komers die zich niets vermoedend aanmelden, zonder zich voor te stellen.
We kunnen ook zelf vragen ben je nieuw hier? Welkom bij de club. Of iets dergelijks. Smile
 
december2011

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 13:35
Ik en blij dat je het zegt Magtelt. Ik heb er al lang over nagedacht hoe dit bespreekbaar te maken. Dank je.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 17:15
Ik heb er ook lang over nagedacht. Een forum/panel is een groep deskundigen aan wie je vragen kunt stellen. En als het technische vragen over handwerken zijn, is dat prima. Daar leren wij soms ook van. Er is nu een vraag over een poppenpatroon met een link erbij. Ik dacht meteen "hebbes", leuk voor één van mijn poppen. Natuurlijk ga ik het wel aanpassen aan mijn ideeën.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 18:52
helemaal mee eens
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 19:45
Ik dacht dat Renske dat ook al eens duidelijk had gemaakt .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 20:17
is januari 2017 ook al eens aangekaart.

Ik heb toen deze link er gezet en is sindsdien nog altijd dezelfde

https://forum.hobbydoos.nl/open-brief-aan-iedereen_topic29670_post492310.html?KW=#492310%20
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns