Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraag 1

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraag 1
    Posted: 11 Augustus 2013 om 08:40
Mijn foto´s plaats ik via Photobuckett. Ik heb het al vaker geprobeerd via picturepush en er is er nog zo´n soort (naam vergeten). Maar dat lukt mij niet. Ik krijg altijd de mededeling dat mijn foto's te groot zijn. Ik neem aan dat men teveel pixels bedoeld. Hoe doen jullie dat?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 09:43
Ik gebruik www.mijnalbum.nl
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 10:52
Ik verklein mijn foto's eerst op mijn pc zelf, dat doe je heel simpel met je rechtermuisknop en dan wissel je van formaat, ik doe ze altijd naar 640 verkleinen want dat is de formaat die de meeste forums toestaan. De originele blijven bestaan er wordt dan een kopie gemaakt. Ik gebruik ook altijd photobucket en daar kun je ze ook in verkleinen, alleen heb ik mij de moeite nog niet genomen om dat te doen omdat het in Windows zelf zo heel makkelijk gaat.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 11:01
Dank je wel. Bij Photobuckett heb ik ze ook verkleind en dat gaat nu automatisch, hoef het niet voor iedere foto meer te doen. Hoe ik het klaargespeeld heb dat het nu vanzelf gaat, geen idee? Maar misschien is dat altijd zo als je het een keer gedaan hebt, wie weet.
Op de computer zelf heb ik het nog nooit gedaan. Ga ik proberen.
Ik vind het zo jammer dat je hier bij de hobbydoos niet rechtstreeks van je computer kunt downloaden. Vind ik een stuk handiger.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 12:02
Ik zet mijn foto's op facebook, al dan niet prive (kan ik ze alleen zien).
Dan met rechtermuis klikken "afbeeldings url kopieren".
Hier klik ik dan het icoontje met de boom aan en plak daar mijn link. Dan verschijnt het plaatje hier het plaatje in het bericht.
Als je op het plaatje klikt verschijnen er witte blokjes op de hoeken en in het midden van de rand.
Ik ga dan op ene hoek staan en trek de foto kleiner (ze zijn bijna altijd erg groot) tot mijn gewenste formaat.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns