Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraag bij patroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Suzanne Hiel View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Oktober 2022
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Suzanne Hiel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraag bij patroon
    Posted: 28 Oktober 2022 om 13:54
Ik heb een vraag bij patroon zie boek Phildar nr 209 van 2022

Model 17 A en B - wikkeltruitje 

 

Wat bedoelen ze bij rugpand =

Brei daarna tricotst. En fantasiest. (zie telpatroon) met de nld 3,5: begin met 2 r. st. en de 1e st. van het telpatroon.

Bij voorpand staat dat ook : begin met 2 r. st. en de 8e van het telpatroon.

 Is dat de eerste 2 steken rechts breien en wat betekent de 1e st van telpatroon

 Met dank en vriendelijke groeten,

 Suzanne Hiel 

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2022 om 17:19
idd de eerste 2 steken rechts breien en dan voor het rugpand beginnen met de 1ste steek van het telpatroon en dan dat telpatroon altijd herhalen.

Bij het voorpand dus ook eerste 2 steken rechts maar dan beginnen met de 8ste steek van het telpatroon en vervolgens het telpatroon van steek 1 tot de laatste herhalen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2022 om 10:52
Tja Bep, ik dacht wel dat jij deze vraag zou beantwoorden. Jij doet dat duidelijk en kort. Ik zou het te uitgebreid doen en dat kan de vragenstelster alleen maar in de war brengen. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Suzanne Hiel View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Oktober 2022
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Suzanne Hiel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2022 om 13:53
bedankt 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2022 om 13:56

aan de reacties van de vragenstellers te zien weet ik dus niet of het duidelijk is, dus ik opper ervoor dat er nog 'uitleggen' gezet worden, dan kunnen ze kiezen welke voor hen werkt.





Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns