Vraag drops patroon 110-25 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
pomp-ster ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2011 Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Februari 2011 om 12:44 |
Hallo, Ik ben bezig om deze bolero te breien. Ik heb het achterpand en het linker voorpand al klaar en het is allemaal goed gelukt. Ik ben nu bezig met het rechter voorpand maar deze moet in spiegelbeeld worden gebreid. In het spiegelbeeld breien is geen probleem maar de meerdering naast de voorbiest wel. Ik krijg niet voor elkaar om het zelfde patroon naast de ribbels te krijgen terwijl ik het toch hetzelfde doe als op het linker voorpand. Bij het linker voorpand draaide ik de meerdering (omslag) om hem vervolgens averecht te breien en dat ging goed. Maar nu lukt het dus niet. Is er iemand die me kan helpen? Het zou zonde zijn als ik 'm nu niet af krijg. Ik ben geen ervaren breister maar krijg er wel steesd meer aardigheid aan. Groetjes pomp-ster
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Een meerdering door een omslag ziet er altijd iets anders uit,aan de andere kant. Ik heb zo geen kant en klare oplossing voor je.Misschien kan je proberen de omslag aan de averechte kant te doen,en dan op de rechte kant gedraaid te breien. |
|
![]() |
|
pomp-ster ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2011 Status: Offline Points: 6 |
Bedankt voor de tip. Ik ga het proberen.
|
|
![]() |
|
Hallo Corry Ik heb jouw advies opgevolgt en .... het is gelukt Groetjes pomp-ster |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |