|
Reageer ![]() |
Autheur | |
lizzymickey ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 Oktober 2008 Status: Offline Points: 4 |
![]() Posted: 26 Oktober 2008 om 09:15 |
Hallo, Aangezien mijn moeder en tante altijd aan het breien zijn leek het mij leuk om het ook te gaan proberen. Kortom ik ben dus nieuw in de patronenwereld maar heb de smaak wel te pakken. Wist niet dat dit forum bestond maar was vind het erg leuk. Het leek mij heel erg leuk om het volgende vestje te maken. Maar ik stuit meteen al op een probleem bij het meerderen. http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=103& amp;d_id=8 Tips Meerderen: Meerder 1 st naast de 4 ribbelst als volgt: Maak 1 omsl. Brei in de volgende nld de omsl verdraaid r om een gaatje te voorkomen (dwz brei achter in de st ipv voorin).
|
|
![]() |
|
Edith ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
![]() |
Als ik het patroon lees moet je eerst de 4 ribbelsteken breien, dan de meerdering en vervolgens de tricotsteken. Je meerdert dus tussen de ribbel en het tricot. En het meerderen aan het einde van de naald gebeurt dus ook tussen het tricot en de ribbel. Succes met breien! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |