Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraag haken gehaakte tas

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraag haken gehaakte tas
    Posted: 14 Mei 2012 om 10:55
Goedemorgen
Ik wil graag eens  een tas haken Na zo veel knuffels is dat weer eens iets anders
Nu vraag ik me af haken jullie tassen van katoen en welk merk
Of kan je ook tassen jaken van wol van de zeeman of wibra
Doen jullie er dan een voering in???
Je ziet ik ben echt een leek op dit gebied en ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik heb nl best nog wel wat wol liggen en misschien kan ik dat daar voor gebruiken
Bedankt voo de hulp vast
groetjes vlijtig liesje   Confused Confused Confused
vlijtig liesje 4961
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 12:41
Ik haak van katoen, voer ze en zet er een rits in. Hoe? Tja dat is het probleem, dat moet je bijna helemaal zelf uitzoeken, want het staat er meestal niet bij. Ik zet de voering aan de bodem vast. Ik heb een keer een tas voor zwemspullen gemaakt, daarbij heb ik tegen het hengsel ook stof gezet of een band die je hebt van een andere tas. Zakt het hengsel niet zo uit. Je kunt er ook in de lengte een draad garen doorrijgen, vesiering en stevigheid tegelijk. Succes, Lida.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 12:42
Ik vergeet iets. Ik denk dat je ook van wol kunt haken, maar heb er geen ervaring mee. Groetjes, Lida
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns