Vraag haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Paula17 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Mei 2011 om 17:19 |
Hallo!
Ik heb een vraag: Wat word er bedoelt met: Haak een ketting van 6 lossen en sluit de ring Haak in de ring *1 vaste, 1 half stokje, 1 stokje, 1 half stokje, 1 vaste, nog 3x herhalen vanaf * sluit de toer Ik hoop dat jullie het weten/snappen. ![]() Groetjes |
|
Vergeet vandaag niet te lachen en te knuffelen
|
|
![]() |
|
Paula17 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vooral wat er bedoeld word met "in de ring".
En moet je steeds 1 steek vaste en 1 stokje of een hele rij (zegmaar)? en is vaste hetzelfde als halve vaste of niet. Pff wat een werk hè! |
|
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
als je 6 lossen haakt dan sluit je die met een halve vaste en dan heb je een ring . In die ring dus in het gat ga je verder haken zoals het er staat . Een halve vaste is een handeling minder dan een vaste .Je haalt je draad op en trekt hem inene door .Bij een vaste haal je je draad op en ga je weer een draad ophalen Maar in je patroon zie ik geen halve vaste staan |
|
![]() |
|
Ok ik ga het een keer proberen.
Bedankt |
|
|
|
![]() |
|
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
je haakt dus 6 losse en dan maak je een halve vaste in de 1ste steek van die 6losse zodat je rijtje een ring vormt dan moet je gewoon je haaknaald in de ring steken en zo je steken maken : dus 1vaste , dan een half stokje , dan een stokje , een half stokje en dan weer een stokje dan moet je nog eens drie keer dit herhalen , dus weer een vaste , weer een half stokje , weer een stokje enzoverder , gewoon de steken herhalen |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
In plaats van 6 lossen, kun je ook een magische ring gebruiken. Op you tube Magic loop intoetsen.
De magische ring geeft een mooier gesloten begin |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |