vraag kleine knuffels haken |
Reageer |
Autheur | |
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Januari 2013 om 18:10 |
Hallo,
In het boekje kleine knuffels haken ben ik met de eekhoorn bezig. Nu staat er : haak een ketting van 15 lossen. Toer 1: 13 v, 3 v in de volgende v (welke v?), ga verder aan de andere kant van de lossenketting; 13 v, 3 v in de volgende v (= 32 v). Weet iemand wat men hier mee bedoeld? De eekhoorn is voor de baby die mijn zoon en schoondochter krijgen. Alvast bedankt en groetjes Loes
|
|
groetjes Loes
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
In de tweede losse beginnen en 13 vasten haken. In de laatste ( 15de losse!) 3 vasten, dan aan de onderkant van die dertien lossen weer 13 vasten haken( dit is de onderkant van je ketting, en in De laatste weer drie vasten. Je hebt nu een ovaal!
|
|
merelx
Duizendpoot Lid sinds: 03 Januari 2013 Locatie: coevorden Status: Offline Points: 324 |
Post Options
Thanks(0)
|
wou ik net intoetsen toen ik je reactie zag pippie....
succes met het patroon verder! hij is erg leuk.... groetjes merel...
|
|
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Pippie en Merelx
Dank voor de snelle reactie kan ik vanavond weer verder. Misschien heb ik later nog een vraagje want het doorlezen van de achterpoot zag er moeilijk uit. Maar dit snap ik. groetjes Loes
|
|
groetjes Loes
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |