vraag maat |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Calvarie ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 November 2013 om 07:33 |
Lightning Shell Jacket, Swinging Pearl Jacket, and easy Soft Shell Tee. Instructions are given for sizes 1X to 6X.Skill Level:
Goeie morgen. Na 2 dagen breien ben ik weer gestopt, doe toch veel liever haken. Nou heb ik een leuk patroon om een vest te haken, Maar kan nergens vinden wat het vooor maat is. Is volgens mij een Amerikaans patroon . |
|
![]() |
|
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi calvarie, dat zijn de plus size kledingmaten. Op deze pagina zie je hoe het te vergelijken is met de Europese maten http://www.junonia.com/SizeChart.aspx . Zoals je ziet is 1X gelijk aan maat 48/50 en zo loopt het op.
|
|
![]() |
|
Calvarie ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Bedankt, maar goed dat ik het vraag,
dat zijn een paar maatjes te groot, jammer. |
|
![]() |
|
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Dat is inderdaad jammer!
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
En als je hem haakt met wat dunner garen en naald ?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als je op google intikt: vest haken granny squares, vind je een soortgelijk vest, alleen zou je dan een kantpatroon voor de mouwen moeten zoeken. Voor een maatje meer of minder kun je de laatste toeren van het vierkantje weglaten of nog eens doen, even uitrekenen voor jouw maat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Dank jullie voor het mee denken.
Goeie tips |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |