Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraag over ravelry

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ikkehr View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Januari 2018
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ikkehr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraag over ravelry
    Posted: 27 Januari 2020 om 13:48
Dag allemaal,
Ik heb al veel gehoord over de website ravelry en ben er nu eindelijk eens naar op zoek gegaan.
Na honderden patronen bekeken te hebben, heb ik mijn keuze gemaakt.
Uiteindelijk blijkt dat ik patronen gevonden heb uit oude tijdschriften.
Eentje uit Verena breien 2011
Eentje uit bergere de France 2013-2014.

Hoe kan je zoveel jaren later nog aan die patronen geraken vraag ik me af.
Op die website staan ongelooflijk veel mooie dingen. Keuze genoeg maar dan toch zonder patroon??? Of niet???
Hopelijk is er toch ergens een link die ik niet zie en waar jullie me mee kunnen helpen

https://www.ravelry.com/patterns/library/732---pull-col-chale

https://www.ravelry.com/patterns/library/-05-onegin

Groetjes,
Ikkehr
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2020 om 17:19
Op marktplaats wil je nog wel eens wat zien, zeker de Verena wel - mooie bladen dus echt de moeite waard.
Op ravelry probeer ik die valkuilen te vermijden, de mooie dingen waarvan je de patronen niet kunt aanschaffen . . . 
Ik zal straks eens kijken naar wat jij uitgekozen hebt
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2020 om 17:56
De editie van Bergere de France is nog te koop bij de Hobbydoos
Op www.naaipatronen.nl zijn nog oude edities van Burda te bestellen. Verena is onderdeel van Burda. Maar ik hen niet gekeken of die van 2011 erbij zit.

Wanneer ik op zoek ga naar patronen op Ravelry vink ik, nadat ik gekozen heb voor "uitgebreid zoeken" bij de opties in de linkerbalk op de pagina bij beschikbaarheid altijd de 2e, 3e en 4e optie aan.
Dat zijn: Online kopen; Kopen als print en Ravelry download
Dit doe ik om dergelijke teleurstellingen te voorkomen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2020 om 19:47
Dan zou je de Verena misschien ook wel vinden, want waar wij als doos last van hebben hebben ze ook bij ravelry last van. Zodra je 
op de kooplink klikt kom je op een niet meer bestaande site van Verena uit :-(
Back to Top
Ikkehr View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Januari 2018
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ikkehr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2020 om 14:14
Dankjewel voor jullie hulp. Ik heb het patroon van bergere inderdaad nog kunnen vinden. Joepie. Die van Verena niet. Jammer genoeg kan je die niet meer nabestellen. Wie weet... Misschien binnenkort eens op zoek gaan op Marktplaats oid.
Voor nu ben ik wel even zoet met mijn trui van bergere 🤩.

Die uitgebreide zoekfunctie ga ik volgende keer toch echt wel gebruiken om de terreurstelling te vermijden.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2020 om 19:51
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:



Wanneer ik op zoek ga naar patronen op Ravelry vink ik, nadat ik gekozen heb voor "uitgebreid zoeken" bij de opties in de linkerbalk op de pagina bij beschikbaarheid altijd de 2e, 3e en 4e optie aan.
Dat zijn: Online kopen; Kopen als print en Ravelry download
Dit doe ik om dergelijke teleurstellingen te voorkomen

Zo, dat had ik nog niet ontdekt. Dank je wel voor de tip.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns