vraag |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bibi-16 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Maart 2012 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Mei 2012 om 21:54 |
Hallo
Ik heb de volgende vraag ik vind het heerlijk om te breien maar patroon lezen gaat mij niet altijd makkelijk af weet iemand of er een boek is dat je helpt bij het patroon ontcijferen. VG Bianca |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Waar loop je op vast dan? Misschien kunnen wij je op eenvoudige manier zelf helpen :)
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Zover ik weet zijn daar niet echt boeken over . Maar heb je problemen met een geschreven patroon of met de tekens van een telpatroon ??
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
In sommige breiboeken wordt wel even aandacht besteed aan patroonlezen. Maar het is eigenlijk een kwestie van neus dichtknijpen en in het diepe springen. En wij zijn er dan om van alles uit te leggen. Als er een telpatroon staat, wordt er meestal wel verteld waar je moet beginnen (het patroon staat soms tussen twee pijltjes en dat heet rapport) en of de even naalden beschreven zijn. Bij verschillende maten staan er bepaalde maten tussen haakjes, je kunt die markeren met zo'n fluorescerende pen.
Zeeman heeft goedkope boekjes, € 0,99 of ¤ 4,99. Als je daar een simpel patroon uitzoekt, kunnen wij je helpen het te lezen. Wibra heeft ook een erg leuk boek voor € 4,99. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Soms moet je iets 2 of 3 keer lezen om goed te begrijpen wat men bedoeld. Soms begrijp je het pas als je bent bij het punt van de beschrijving. Succes, Lida
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |