Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraagje aan de naaisters onder ons

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje aan de naaisters onder ons
    Posted: 14 Juli 2014 om 17:56
Ik heb al gegoogled en gezocht maar kan het niet vinden.ConfusedEmbarrassedWink
Wie heeft er voor  mij een naaipatroon van een verpleegstersjurkje voor een meisje van 3 jaar.
Alvast mijn dank.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 18:16
Mijn moeder heeft er ooit zelf eentje voor mij gemaakt volgens mij zonder patroon. Een rokje met zo'n voorstukje en bandjes. Vrij simpel maar wel herkenbaar.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 18:24
Ik ben helaas nog niet zo thuis in naaien vandaar mijn vraag. 

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 18:34
joke heeft gelijk, zon ouderwets geval is een rokje met een vierkant erboven . dan bandjes erboven en die over je schouders kruislings aan het rokje vast maken, met knoopjes .
een soort van tuinbroek idee, maar dan een rokje
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 21:07
Sluit me hierbij aan. Maak soort schortje met pasje, daarvandaan banden die je kruislings over de rug laat lopen. Aan het eind van de schort band een lusje, band erdoor en dan in de rugtaille vastknopen. Kijk een bij Google afbeeldingen.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 21:12
Ik heb haar al een link gegeven voor een verpleegsterschortje,
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 21:28
Ik heb nog een canavalzustercostuum gevonden ,patroon vliegt al over de oceaan ,maar zo als Joke al zei zo kan het heel goed en vind ik ook heel lief met zon vierkantje er boven .

Groet Geerke
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 08:52
Dank jullie dames. En in het bijzonder Geerke en winterbeer!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 09:24
Moet het persé zelfgenaaid zijn? Je kunt ook zoeken bij marktplaats of bol.com. "Verkleedkleren kind 3 jaar verpleegster".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 11:27
Mijn kleindochter van vier heeft er een en die komt van dreamland en was niet duur
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns