Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraagje gehaakte deken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tineke 1960 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke 1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje gehaakte deken
    Posted: 19 November 2011 om 14:46

Het gaaat over de gehaakte deken van Drops 131-52.

Ik ben het patroon even aan het uitproberen, en nu kom ik bij de 5e tour waar ik 5 stk 2 l en 5 stk moet doen, daarna 3 stk in iedere L-lus maar maar er staat niet dat daar 2 L tussen moeten en die mis is voor mijn gevoel wel. lees ik het niet goed, of moeten ze er wel tussen

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Groet Tineke

Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 15:10

Hoi Tineke,

Ik heb even gekeken en volgens mij hoeven er geen losse tussen. De laatste toer bestat (als ik op het plaatje kijk) echt alleen uit stokjes. De eerste twee losse die je haakt komen in de plaats van het eerste stokje zodat in alle kleine lussen (op de zijden) steeds 3 stokjes komen en in de grote lussen (op de hoeken) steeds 5 stokjes met twee lossen en 5 stokjes. Deze lossen komen dan precies op de koek uit waardoor er ook echt een knik komt op de hoek.

Het is een mooie deken, veel haakplezier!!

http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
Tineke 1960 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke 1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 16:56
Dank je wel Mineke dan ga ik het gewoon zo doen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns