vraagje over Alan Dart website |
Reageer ![]() |
Autheur | |
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 December 2018 om 11:01 |
Ik heb gisteren een patroon besteld op de Alan Dart site, die zou via de mail worden gestuurd maar ik heb het nog steeds niet. Weet iemand van jullie hoe lang het meestal duurt voor je hem krijgt, als je daar wat hebt besteld? (sorry ik ben heel ongeduldig).
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik zou denken dat je die toch moet krijgen of er moet iets fout zijn gegaan met de betaling ik ga eens op de site kijken welk patroon wilde je bestellen als ik vragen mag? |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
je zou het patroon nadat je geld binnen is op de site moeten kunnen downloaden wat is zo snel even lees daar zou je bericht van krijgen als ik het goed lees
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Misschien heb je de link naar het patroon in je spam-bak zitten . . .
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5788 |
Dit patroon zou je meteen moeten krijgen als je dat daar besteld. Wij hebben dat al gedaan en ging bij ons goed.
Zou anders even mailen of contact opnemen. Hopelijk gaat het snel lukken. |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
LW had het goed, hij bleek in mijn spambox te zitten.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Mooi
![]() |
|
![]() |
|
Nee, ben nog niet bezig. Het zijn tomte patronen maar ten eerste vind ik ze erg tegenvallen, had beter die andere met armen en benen kunnen nemen, die was nog goedkoper geweest ook. Maar tja als je alles van tevoren weet. En ten 2e ik kon bij de Zeeman geen rood garen vinden. Heb zelf nog wel maar ik wil liever dunner garen. Och nou ja, die tomte's van mij die komen nog wel. Als ik op internet bestel ben ik duurder uit, ook vanwege de verzendkosten. Misschien moet ik het toch maar van katoen maken, dat heb ik geloof ik nog wel ergens liggen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |