vraagje over een grote pop |
Reageer ![]() |
Autheur | |
madebyhome ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 13 April 2013 Status: Offline Points: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Mei 2013 om 14:53 |
mij n kleine nichtje van 4 is binnenkort jarig en wil een grote pop voor haar gaan haken, nu ben ik op zoek gegaan naar een leuk patroon zo zag ik bij kuddelz Haakpatroon pop plien echt een schatje.
heb veel wol liggen van wibra en zeeman waar ik het liefste mee haak( en omdat het betaalbaar is) maar dan komt het er ook op neer dat dit met haaknaald 3.5 gehaakt wordt ipv 2.5 dus wordt pop plien waarschijnlijk 1 meter hebben jullie misschien tips :qua wol ( goedkoop) katoen is gewoon te duur. of misschien een soortgelijk patroon alvast bedankt voor jullie hulp |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
de wol van de wibra en zeeman kun je gewoon haken met naald 2,5 hoor wordt het ietsje stuger maar dat is net goed als je het gaat vullen
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
ja hoor dat kan goed en anders baby soft van de zeeman is lekker zacht en niet duur, ik vind het haakkatoen ook altijd heel duur dus ik haak ook heel vaak met de wol van de wibra of de zeeman
|
|
![]() |
|
madebyhome ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 13 April 2013 Status: Offline Points: 91 |
heb net even een proef stukje gehaakt in de rondte zoals een beentje bijvoorbeeld.
met 18 v, en dan tig toeren in de hoogte met wibra ( Saskia) met 2.5 is wel stug maar denk ik wel te doen. bedankt voor de tips.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |