Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvraagje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Coby View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje
    Posted: 29 Januari 2006 om 21:37

Hallo allemaal!

ik ben nieuw hier op de site en kwam hier omdat ik informatie aan het opzoeken was. Ik vind het een hele leuke site en besloot me daarom aan te melden op dit forum! Ik ben 20 jaar en ben derdejaars biologie studente.  

Graag wil ik zelf kleding maken, dit omdat het mij erg leuk lijkt om te doen. (ook ben ik erg klein dus zou wel handig zijn als ik mijn eigen leuke unieke kleding kan maken dat ik gewoon pas! )

Daarom wil ik graag een niet te duur naaimachine komen waarmee ik alles kan. Hiermee wil ik een naaicursus gaan volgen. Nu zag ik dat er bij de kruidvat voor 70 euro een Aigger naaimachine  te koop met de volgende beschrijving:

Aigger naaimachine

Vermogen 150 Watt, 26 steken

Elektrisch lichtgewicht vrije arm naaimachine met vele mogelijkheden. Compleet met 26 naaiprogramma's met o.a. zigzag, rechte steek, blindzoomsteek, smoksteek en borduurmogelijkheden. Met losse naaitafel met inklapbaar handvat. Een ideale machine voor beginners, met deze machine kunt u eenvoudig ritssluitingen innaaien, knopen aannaaien en knoopsgaten naaien.

Gewicht: 8,6 KG

( http://www.internetvoordeel.nl/documentviewer.html?sDocName= pageProduct&ProdID=14960& )

Nu vroeg ik me af of dit een goed merk is? Zou iemand mij advies kunnen geven?

Liefs coby

Back to Top
Viola View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 188
Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2006 om 19:13

Hallo Coby

Wat betreft het voorstellen hartelijk welkom. Ik ben hier ook nog niet zo lang, maar heb me voorgenomen toch iets meer te komen.

Over de naaimachine als je net gaat beginnen is het misschien handig eerst te kijken of je niet bij iemand een machientje kan lenen. Ikzelf zou niet voor dit merk gaan omdat ik het ook niet ken.

Ga naar een goede naaimachinezaak en laat je voorlichten er zijn heel veel goede tweede hands naaimachine`s waar ik eerder voor zou gaan.

Neem wel een merk pfaff brother ofzoiets. Aub laat je ook geen toyota in de maag smeren want dat is ook alleen maar ellende.

Neem wat stofjes mee en vraag maar of je machines mag proberen daar doen ze niet moeilijk over. Heel veel succes met het zoeken Groetjes Viola

Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2006 om 21:19
Hoi Coby,

Kijk eens op www.matri.nl
veel informatie en veel machines ook 2e hands.
Bezorgen door heel Nederland.

Groetjes CorMout
Back to Top
Viola View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 188
Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2006 om 18:55

hallo cormout

ik heb zelf ook even gekeken helaas staan er geen prijzen (ik kan ze niet vinden) bij de 2e hands modellen. Coby staat wel een mooie pfaff met dubbel transport bij. Dat is een topnaamachientje weet alleen niet hoeveel deze kost. Viola

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns