Vraagje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Juni 2012 om 08:40 |
Heeft iemand de boek van "Phildar ,voor kinderen 50 breimodellen " daar staat op blz.85 een gehaakte omslagdoek en nu ben ik al verschillende keren terug begonnen maar het klopt niet de beschrijving ,kan iemand mij helpen aub
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb het boek niet. Is er een mogelijkheid je probleem ( het gedeelte die niet klopt) hier neer te pennen of is dit te groot of niet mogelijk;
Op die manier kan 1 van ons je dan misschien wel helpen...
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Wij hebben met 3 personen geprobeerd en het lukt niet ,ik zal de uitleg hier zetten het is een tipsjaal :Haak een basisketting van 7 lossen en sluit deze tot een rondje met h.v. op de eerste lossen .
1eerste rij: 7 lossen, 1 vaste in het rondje, 3 lossen, 1 stokje waarbij u met de haaknaald in de 3e losse van het rondje insteekt .U hebt 2 bogen.
2de rij :1 losse ,#5lossen ,1vaste in de eerste boog van de vorige toer,3 lossen,1vaste in dezelfde boog#,herh. van # tot # en eindig met 3lossen, 1 stokje in de 3e losse van vorige toer . U hebt 3 bogen van 5 lossen en 2 bogen van 3 lossen.
Herhaal steeds de 2e rij en meerder in elke rij een boog van 5 lossen.
|
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
wat is een tipsjaal ???
Wordt er heen en weer of in het rond gehaakt ???
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
volgens mij wordt er heen en weer gehaakt en komt er in elke boog 5 losse 1 vaste 3 losse 1 vaste en dan ziet het er volgens mij zo uit :
![]() en meerderen gebeurt dan eigenlijk automatisch hopelijk heb ik je hiermee geholpen
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
zo ziet het er bij mij ook uit als ik doe wat er staat .
Kan er niets anders van maken
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Ik heb het net eens proberen haken en ik kom ook tot het resultaat van Wanda
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
Goed zeg en wij maar puzzelen ,nu ik het zo zie lukt het mij ook ,super super bedankt .
En een tipsjaal (in belgie) is een omslagdoek of driehoek sjaal.
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |