Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraagje

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraagje
    Posted: 09 Augustus 2012 om 19:56
Ik ben pas lid maar vind het tot nu een leuk forum.Uit verschillende vragen en antwoorden word vriendelijk gevraagd om zelf patronen aan te bieden .Sorry die heb ik niet ik heb al jaren niet meer gebreid en gehaakt en wil het graag weer oppakken dus ik heb jullie hulp wel nodig voor patronen en leuke ideeën.Ik hoop daarom dat niemand het mij kwalijk neemt, dat ik geen patronen kan aanbieden.Embarrassed
Groetjes Helma
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 19:59
Iedereen begin zonder patronen. Ik ook. Ze willen best wel delen hoor, maar je moet vooral laten zien dat je hier niet alleen bent om te ontvangen.
Dus praat mee, denk mee, zoek eventueel op het internet mee als iemand iets zoekt.
En als je iets hebt gekregen, en een ander vraagt er ook om, stuur het dan even door :)

Ik denk als iedereen daarmee begint, iedereen al heel erg tevreden is.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 20:02
nee hoor, ik mag jou nu al, je ben heel eerlijk en oprecht door het gewoon te zeggen, en dat is nu precies wat wij bedoelen, we zijn allemaal een keer begonnen met niks, nee hoor meid er wordt jou helemaal niks kwalijk genomen, dus..................... WELKOM
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 20:04
je moet alleen even bij je profiel en dan bij het vlindertje je email adres zetten anders kunnen we je niks sturen
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 20:08
Volgens mij heb ik dat nu gedaanTongue
Groetjes Helma
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 20:10
nee ik kan nog steeds je email adres niet naast het vlindertje zien. sorry.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 20:13
nee het staat er nog niet
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 20:14
Maar ik zie geen vlindertje waar staat dat ding ??Smile
Groetjes Helma
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 20:16
ga naar member control panel, en dan vul je je email adres in achter "Windows Live Messenger"
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 20:16
Volgens mij is het nu gelukt (ik heb gewoon bij jullie profiel gespiekt)Smile
Groetjes Helma
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 20:17
helemaal hoor!
We kunnen je nu mailen als het nodig mocht zijn!!
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 21:42
Hoi Helma,
Welkom en ook ik ben nog niet zo lang lid en heb nog niets kunnen delen, wel vele patroontjes via de lieve dames (en heren) ontvangen maar die heeft iedereen hier dan ook al en heb nog wat kooppatroontjes maar die mag je niet zomaar verspreiden.
Veel haakplezier!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 21:58
hoi Helma. ik wens je hier  maar  welkom en  ach patoroontjes ik ben hier ook begonnen terwijl ik nog niet zoveel patroontjes had. 

Maar net als wat ikkie al zegt lekker meedoen en zoeken en weet ik het misschien een tip waar jij altijd profijt van hebt delen enz. als je maar laat zien dat je niet alleen komt om te halen. We zijn allemaal als newbie's begonnen. 

En als je speciale patroontjes zoekt gewoon gillen in gezocht en er is er altijd wel een die het heeft of die een link kan vinden waar het staat. In het topic tips en trucs had  iemand ook gezet hoe je gericht kan zoeken op google. 
Erg handige tips ik zal het opzoeken en even bumpen in dat topic voor je kan je ook lekker zoeken op  het grote www.
Veel plezier hier.

Ps wat een schattige chizu heb je daar  zeg.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:10
Nou jaaa zeg niets te delen? Foei!! Oke oke weet het goed gemaakt... gewoon lekker gezellig mee blijven kletsen op het forum is ook top Wink
Ik begon hier met 1 bol saskia en een brutale vraag en nu vind ik veel, krijg ik nog meer en deel ik waar ik kan. Komt goed dames Thumbs Up
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:17
ik heb hier zelfs een verloting wol gewonnen, dat was echt heel leuk, ik ben daar nog steeds heel blij mee, zo zijn de dames hier altijd lief voor een ander die ook gezellig mee klets en babbeld, dus meid maak je niet druk wij helpen je aan een overvolle computer kijk maar in je mail die je binnen heb
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:46
Van mij ook welkom hier!
Geen probleem als je geen patroontjes heb. Daar komt snel verandering in hihi!
Ik ben hier ook nog niet zo heel erg lang, en mijn harde schijf is behoorlijk gevuld.

Als jij gewoon laat zien dat het je niet alleen maar gaat om het krijgen van dingen, maar ook gezellig meekletst en doet, dan gaat het allemaal heeeeel erg snel.
Er zitten hier heel veel lieve dames, die graag met anderen delen.
Alleen een minpuntje: het wordt wel een verslaving :-).
Maar ach er zijn ergere verslavingen lijkt me zo.

Ik wens je in ieder geval veel plezier hier!
Maar dat komt zeker goed Wink.

Ow... en wat een lief hondje heb je!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 09:39
Alles is er al over gezegd, dus alleen maar :welkom!
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 10:07
He Helma,

Dnak je wel dat je de vraag stelt die ik ook wilde stellen maar niet goed durfdeEmbarrassed
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 11:29
Hihi Kaat je hoeft voor ons niet bang te zijn hoor, we bijten niet!
En vragen mag altijd Smile.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 12:36
Kijk over een jaar nog maar eens. Dan heb je vast en heel handwerkbestand om te delen. Alles wat je op het forum krijgt, mag je delen met anderen. Ik houd zelf meer van papier, dus ik koop veel boeken en bladen. Of ik print.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.813 seconden.
Lang Yarns