Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraagje

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 12:44
wauw zeg niet durven een vraag stellen ? hahahaha ja het zijn hier allemaal boze mensen op dit forum dat merk je zo wel denk ik Censored 
nee hoor ik meen dit helemaal niet (dat weten jullie wel ondertussen )
 Hier vind je de liefste mensen die er bestaan . Ze hebben die gewoon allemaal bijeen gebracht en hier een forum voor geopend.
Hier wordt veel lief en leed gedeeld
ik heet jullie (Kaat en Helma) van harte welkom
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 14:01
Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:

Hihi Kaat je hoeft voor ons niet bang te zijn hoor, we bijten niet!
En vragen mag altijd Smile.

Ik bijt wel hoor! Vooral vast in patronen LOL

Nee hoor dames, hier lopen schatten van mensen die altijd klaar staan voor elkaar. Alleen de pech is dat, meer dan we wenselijk vinden, hier graaiers komen die nooit de moeite nemen om te bedanken alleen om te eisen. Dan worden we wat pittbull scherp EmbarrassedWink

Weet je wat ook gewoon leuk is? Soms wordt er iets gevraagd waarvan ik zelf niets heb en dan duik ik google in  (mijn beste vriend) en dan wil ik perse iets vinden. Wat is er dan leuker om het te vinden en te kunnen delen? Gewoon eens proberen (deed ik met www.google.nl en dan bv free crochet turtle, gaat een wereld voor je open!).
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 14:48
inderdaad heel erg welkom hier onder ons en zoals al gezegd eerlijkheid siert de mens
heb je iets nodig, vraag het dan gewoon en soms krijg je al eens een antwoord dat je liever niet hebt, maar het kan ook zijn dat er vele vanalles in je mailbox storten.
ook vind je bij LINKS laaste ding op forum heel erg veel leuke links en dit eigenlijk naar een heleboel patronen en site's  waar heel erg veel te vinden is en natuurlijk gratis, als je daar al wat gaat rondneuzen gaat er een wereld voor je open.

Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 15:01

Dank jullie allemaal voor het lieve/ hartelijke ontvangst op dit forum.Ik ben nu al bestemt met het virus hobbydoos.Thumbs UpTongue

Groetjes Helma
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 17:31
Soms komen er vragen, dat ik denk Hoe verzin je dat? en dan komt er nog een patroon uit ook. De gekste dingen worden gehaakt en gebreid, van hele autohoezen tot groente en fruit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 17:41
Foutje bestemt moet zijn besmetAngry
Groetjes Helma
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 17:50
maakt toch niet uit, we proberen zo snel mogelijk te typen en dan gaat het wel eens mis, ik mis ook wel de spellingcontrole hoor.

je kunt je post nog aanpassen hoor, moet ik effe spieken tussendoor, dat ik het wel goed zeg. Onder het kopje post options als je daarop klikt staat er edit post en dan kun je het veranderen.
lydia wijsbroek
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 18:46
Als ik snel tik, gaat de iPad een eigen woord verzinnen. Bij        verzinnen.        begint hij al met.        vers! Dan krijg je hele rare zinnen!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:11
ach ja ben nog ouderwets, doe het gewoon met m'n pc, m'n man zou gaan gillen als dat er ook nog es bijkomt, doe ik nog minder in huis
lydia wijsbroek
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:22
Beste Pieppi je kan dat veranderen op je ipad als je dit niet makkelijk vind succesSmile
Groetjes Helma
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:34
Ook ik ben weinig patroontjes begonnen, maar zoals Simone al zegt: google is je beste vriend en met heel veel hulp hier op het forum, Ariadne's gekocht op rommelmarkten en gekregen van kennissen, heb ik al een aardige collectie weten op te bouwen. En meedenken en meedoen wordt hier enorm op prijs gesteld. Maar wees gewaarschuwd: als je hier éénmaal je draai hebt gevonden, wil je hier nooit meer wegBig smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 20:15
Eigenlijk is dit een heel positieve topic, we zouden newbies moeten kunnen verplichten dit eerst te lezen! We zijn echt niet zo moeilijk toch maar ja, lezen, moeilijk!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 21:28
nou uh, ik vind lezen niet moeilijk hoor, ik lees me hier de blaren voor m'n ogen en klets me de krampen in m'n kaken uuuuuuuuh vingers
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns