Vraagje |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 12:44 |
|
wauw zeg niet durven een vraag stellen ? hahahaha ja het zijn hier allemaal boze mensen op dit forum dat merk je zo wel denk ik
nee hoor ik meen dit helemaal niet (dat weten jullie wel ondertussen ) Hier vind je de liefste mensen die er bestaan . Ze hebben die gewoon allemaal bijeen gebracht en hier een forum voor geopend. Hier wordt veel lief en leed gedeeld ik heet jullie (Kaat en Helma) van harte welkom
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 14:01 |
Ik bijt wel hoor! Vooral vast in patronen ![]() Nee hoor dames, hier lopen schatten van mensen die altijd klaar staan voor elkaar. Alleen de pech is dat, meer dan we wenselijk vinden, hier graaiers komen die nooit de moeite nemen om te bedanken alleen om te eisen. Dan worden we wat pittbull scherp ![]() ![]() Weet je wat ook gewoon leuk is? Soms wordt er iets gevraagd waarvan ik zelf niets heb en dan duik ik google in (mijn beste vriend) en dan wil ik perse iets vinden. Wat is er dan leuker om het te vinden en te kunnen delen? Gewoon eens proberen (deed ik met www.google.nl en dan bv free crochet turtle, gaat een wereld voor je open!). |
|
![]() |
|
vikike
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 14:48 |
|
inderdaad heel erg welkom hier onder ons en zoals al gezegd eerlijkheid siert de mens
heb je iets nodig, vraag het dan gewoon en soms krijg je al eens een antwoord dat je liever niet hebt, maar het kan ook zijn dat er vele vanalles in je mailbox storten. ook vind je bij LINKS laaste ding op forum heel erg veel leuke links en dit eigenlijk naar een heleboel patronen en site's waar heel erg veel te vinden is en natuurlijk gratis, als je daar al wat gaat rondneuzen gaat er een wereld voor je open.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
helma
Duizendpoot
Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 15:01 |
|
Dank jullie allemaal voor het lieve/ hartelijke ontvangst op dit forum.Ik ben nu al bestemt met het virus hobbydoos. |
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 17:31 |
|
Soms komen er vragen, dat ik denk Hoe verzin je dat? en dan komt er nog een patroon uit ook. De gekste dingen worden gehaakt en gebreid, van hele autohoezen tot groente en fruit.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
helma
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 17:41 |
|
Foutje bestemt moet zijn besmet
|
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 17:50 |
|
maakt toch niet uit, we proberen zo snel mogelijk te typen en dan gaat het wel eens mis, ik mis ook wel de spellingcontrole hoor.
je kunt je post nog aanpassen hoor, moet ik effe spieken tussendoor, dat ik het wel goed zeg. Onder het kopje post options als je daarop klikt staat er edit post en dan kun je het veranderen. |
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 18:46 |
|
Als ik snel tik, gaat de iPad een eigen woord verzinnen. Bij verzinnen. begint hij al met. vers! Dan krijg je hele rare zinnen!
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 19:11 |
|
ach ja ben nog ouderwets, doe het gewoon met m'n pc, m'n man zou gaan gillen als dat er ook nog es bijkomt, doe ik nog minder in huis
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
helma
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 19:22 |
|
Beste Pieppi je kan dat veranderen op je ipad als je dit niet makkelijk vind succes
|
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 19:34 |
|
Ook ik ben weinig patroontjes begonnen, maar zoals Simone al zegt: google is je beste vriend en met heel veel hulp hier op het forum, Ariadne's gekocht op rommelmarkten en gekregen van kennissen, heb ik al een aardige collectie weten op te bouwen. En meedenken en meedoen wordt hier enorm op prijs gesteld. Maar wees gewaarschuwd: als je hier éénmaal je draai hebt gevonden, wil je hier nooit meer weg
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 20:15 |
|
Eigenlijk is dit een heel positieve topic, we zouden newbies moeten kunnen verplichten dit eerst te lezen! We zijn echt niet zo moeilijk toch
maar ja, lezen, moeilijk!
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 21:28 |
|
nou uh, ik vind lezen niet moeilijk hoor, ik lees me hier de blaren voor m'n ogen en klets me de krampen in m'n kaken uuuuuuuuh vingers
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |