Vraagje???? |
Reageer |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Februari 2015 om 12:47 |
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaaa, ik wil zo graag in het zonnetje zitten breien, grote parasol boven me, katten in de tuinstoelen, flesje water met ijs op tafel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, wel verlang ik naar iets meer zon en wat meer droogte of een weekje vrieskou ook goed.
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als die lente met nog meer nattigheid komt dan doe mij maar een goede winter met vrieskou.... De arme beesten staan tot aan hun knieën in de modder. En er moeten er twee bevallen binnen een maandje.... (De stal is wel droog maar om daar te komen is het wadlopen...)
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
jaaaaa, alleen als de lente ook veel zon gaat brengen ben dit kwakkelweer al weken zat.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
heerlijk! weer zonder jas naar buiten,Keukendeur open.en inderdaad lekker in het zonnetje,broekspijpen omhoog en met die witte benen in de zon.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaaaaaaaaaa voor het eerst hebben we een tuintje die we kunnen opknappen en waar we kunnen barbequen. Oh ik verheug me erop hoor en ach kwakkelweer is het altijd wel in Nederland. Als ik daar nog niet aan gewend ben dan went niks hihi...
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
O ja, dan vertoeven we bijna elk vrij weekend in Nederland. Ik zie er zoooo naar uit.
|
|
Grx
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk he ,ik hou ook van vriesweer en sneeuw ,maar zo dat voorjaar is toch altijd bijzonder de eerst knopjes aan de bomen en hier en daar een bloemetjes dat uit komt ,geeft mij toch een fijn gevoel
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
als t maar droog en zonnig is en boven de 18 graden, maakt mij niks uit hoe ze t noemen!
weg met wanten, sjaals, warme schoenen! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |