Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vragen patronen - Discussie

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:44
Koffie corner kan je toch gewoon opnies starten.

Alleen de links, en de tips en trucs en de boeken inderdaad als
naslagwerk .
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:46
Ik ben een kluns wat de computer aangaat en ben altijd erg bang geweest voor alles op het internet, hier voelde ik me veilig en thuis. Ik heb even gespiekt bij het nieuwe forum, maar moet hier wel flink bij geholpen worden Ik hoop dat het in het Nederlands blijft. Verder niets anders dan grote lof voor Renske  
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:48
Een soort van met een schone lei beginnen. Lijkt me een heel goed plan.

En als we dan met elkaar afspreken dat we niet meer bij elke scheet die dwars zit een nieuw topic openen, maar eerst even kijken of er toevallig al een topic over geopend is, dan zorgen we er zelf ook voor dat het topic niet volloopt met 'ongebruikte' topics.

Ik heb zo het flauwe vermoeden dat de nieuwe software verre van gratis is. Om een bijdrage te leveren aan de levensduur van de nieuwe software, denk ik dat we best wel beter met de server ruimte om mogen gaan...
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:48

wat er ook gebeurt, wij zullen ons wel aanpassen en hopelijk blijft het net zo leuk als nu, maar daar zullen wij allemaal aan moeten werken en samenwerken

ik wil ook even mededelen als iemand dan een zoekfunctie heeft gebruikt en dan bij een heel erg oud topic uitkomt en vraagt om een patroon gebeurt het toch dat men tegen de newbie zegt van dit is al zo oud de personen zijn al niet meer actief op dit forum en je kan beter een nieuw topic starten

 



Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 587
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:51
Nieuwe ronde,nieuwe kansen.Helemaal goed.Als we allemaal een beetje meehelpen komt het vast helemaal goed.Enne oudjes of niet ,we kunnen het!!!
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:52
Klopt Vikike...

Maar in principe beginnen we nu met een nieuw forum en heb je dus alleen behoorlijk actieve leden die zich daar nieuw voor gaan aanmelden

Een deel van de oude patronen en daarmee oude topics ben je daardoor kwijt, maar daarmee voorkom je dus ook vragen naar dingen die er niet meer zijn.

Wat ik zelf doe is zoveel mogelijk patronen online zetten... Patronen met copyright mag dat niet, maar daarbij kunnen we dus gewoon verwijzen naar de maker van het patroon... Door niet meer klakkeloos patronen door te sturen voorkomen we ook juridische problemen voor Renske, toch?
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:56
Oh jee een hele dag geen
hobbydoos hoe ga ik dat
overleven
Wat een fijn topic dat iedereen
het met elkaar eens is.
En renske wat fijn dat je mee
denk bedankt hiervoor!
groetjes nathalie
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:59

Ten eerste: geweldig Renske dat je zo meedenkt en helpt. Het is en blijft jouw forum!

Misschien ben ik de enige, maar ik vind 1 topic per forumlid voor de creaties niet zo handig. Als ik bij mijn creaties kijk, open ik de dingen waarvan ik denk dat ik ze leuk vind, en dat probeer ik uit de titel op te maken. Ik zal eerder een topic met een 'interesssante' titel (lees: iets dat me leuk lijkt om te bekijken) openen, dan een topic openen om te zien wat die of die deze keer heeft gemaakt.

Bijvoorbeeld: ik heb zelf weinig of niets met sjaals of andere kleding. Ik zal dus niet gauw een topic openen waarin een sjaal aangekondigd staat. En daarbij let ik totaal niet op wie het gemaakt heeft.

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:59
Is het een idee om een aparte topic(?) te maken voor
copyright patronen??
Daarmee is in één klap duidelijk wat de bedoeling is.
Ik noem het een topic .....kan ook een los onderdeel zijn
zoals bv de koffiecorner.

Vindt het wel een compliment waard om te zien met wat
voor
'vuur' iedereen aan de discussie deelneemt TOP .
Het is wel duidelijk dat iedereen die enige betrokkenheid
heeft bij dit forum ervoor gaat, leuk!

Enne..... Renske, knap dat je dit zo oppakt.

Marlies
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 15:15
Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

Ten eerste: geweldig Renske dat je zo meedenkt en helpt. Het is en blijft jouw forum!


Misschien ben ik de enige, maar ik vind 1 topic per forumlid voor de creaties niet zo handig. Als ik bij mijn creaties kijk, open ik de dingen waarvan ik denk dat ik ze leuk vind, en dat probeer ik uit de titel op te maken. Ik zal eerder een topic met een 'interesssante' titel (lees: iets dat me leuk lijkt om te bekijken) openen, dan een topic openen om te zien wat die of die deze keer heeft gemaakt.


Bijvoorbeeld: ik heb zelf weinig of niets met sjaals of andere kleding. Ik zal dus niet gauw een topic openen waarin een sjaal aangekondigd staat. En daarbij let ik totaal niet op wie het gemaakt heeft.



Klopt helemaal. Maar ik ben bang dat je dan alsnog een wildgroei aan topics krijgt, en dat is dan ook weer niet de bedoeling... Moeilijk, maar je hebt zeker een punt. Ik ga denken of ik nog iets kan bedenken. Denken jullie mee?
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 15:16
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

Is het een idee om een aparte topic(?) te maken voor
copyright patronen??
Daarmee is in één klap duidelijk wat de bedoeling is.
Ik noem het een topic .....kan ook een los onderdeel zijn zoals bv de koffiecorner.

Marlies


Als je bij de foto van je creatie vermeld dat het een koop patroon is, dan ga ik er vanuit dat iedereen op z'n vingers na kan gaan dat dit patroon niet gedeeld kan en mag worden. Ik geloof dat het volgens het copyright dat op de meeste patronen rust zelfs verplicht is om de ontwerper van het patroon te vermelden.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 15:26
Zou je bij 1 vast topic per persoon bij Creaties niet gewoon steeds even de titel kunnen aanpassen? Dan kun je daarin vermelden wat je voor nieuws hebt gemaakt en op welke pagina het te vinden is.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 15:29
Originally posted by Naemi Naemi wrote:

Zou je bij 1 vast topic per persoon bij Creaties niet gewoon steeds even de titel kunnen aanpassen? Dan kun je daarin vermelden wat je voor nieuws hebt gemaakt en op welke pagina het te vinden is.



Je bent geniaal!
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 15:30
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:



Je bent geniaal!



geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 16:06
Pffff, een halve dag niet op het forum en er is een topic van 3
bladzijden lang.

Helaas kan ik op dit moment niet meedenken over het forum mijn hoofd
zit helemaal vol met andere dingen, zet het maar niet in een speciaal
topic, het gaat niet over handwerken.
Wanneer mijn hoofd wer een beetje leger is zal ik proberen mee te
denken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 16:24
Het was niet mijn bedoeling om forumpolitie of regelgever te zijn, ik bedoelde het meer als tomtom.

Daarom zeg ik dat zje alles kunt aanklikken, dan kom je vanzelf op de zoekfunctie.

Ik kan me voorstellen dat mensen die net op een computer en op internet zitten het eng vinden. Ik was in het begin van alles kwijt, als ik het net gevonden heb, nu zet ik het snel in mijn favorieten en doe het weg als het niet mer boeit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 16:43

Deze computerkluns wacht het maar af.

Ben wel blij dat "de neuzen weer dezelfde kant aanwijzen", kennelijk!

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 17:54
zie je voor alles is een een oplossing
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 19:39
Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:


Misschien ben ik de enige, maar ik vind 1 topic per forumlid voor de creaties niet zo handig. Als ik bij mijn creaties kijk, open ik de dingen waarvan ik denk dat ik ze leuk vind, en dat probeer ik uit de titel op te maken. Ik zal eerder een topic met een 'interesssante' titel (lees: iets dat me leuk lijkt om te bekijken) openen, dan een topic openen om te zien wat die of die deze keer heeft gemaakt.

Bijvoorbeeld: ik heb zelf weinig of niets met sjaals of andere kleding. Ik zal dus niet gauw een topic openen waarin een sjaal aangekondigd staat. En daarbij let ik totaal niet op wie het gemaakt heeft.



Dat was ook mijn eerste gedachte. Het zal misschien een kwestie van wennen zijn, maar of het écht handig is, weet ik nog niet

Overigens ben ik blij dat het onweer uit de lucht is. Ik wil niet zeggen dat ik er buikpijn van kreeg, maar ik houd niet van gedoe. Heel hartelijk bedankt Renske voor je oplossingen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 08:28
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:


Misschien ben ik de enige, maar ik vind 1 topic per forumlid voor de creaties niet zo handig. Als ik bij mijn creaties kijk, open ik de dingen waarvan ik denk dat ik ze leuk vind, en dat probeer ik uit de titel op te maken. Ik zal eerder een topic met een 'interesssante' titel (lees: iets dat me leuk lijkt om te bekijken) openen, dan een topic openen om te zien wat die of die deze keer heeft gemaakt.

Bijvoorbeeld: ik heb zelf weinig of niets met sjaals of andere kleding. Ik zal dus niet gauw een topic openen waarin een sjaal aangekondigd staat. En daarbij let ik totaal niet op wie het gemaakt heeft.



Dat was ook mijn eerste gedachte. Het zal misschien een kwestie van wennen zijn, maar of het écht handig is, weet ik nog niet

Overigens ben ik blij dat het onweer uit de lucht is. Ik wil niet zeggen dat ik er buikpijn van kreeg, maar ik houd niet van gedoe. Heel hartelijk bedankt Renske voor je oplossingen

ook ik kijk alleen bij creatie die mij leuk lijken

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns