Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vragen patronen - Discussie

Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 08:47
waarom niet een datum bij de plaatsing van je foto's op creaties, alles wat dan ouder is dan bijvoorbeeld 3 maanden kan er dan af worden gegooid. blijft het overzichtelijk
lydia wijsbroek
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 08:50
heb de link voor het nieuwe forum bekeken maar is dat ook tedoen voor mensen die geen windows 7 hebben bijvoorbeeld windows xp of iets zou jammer zijn als je met een ouder besturings systeem af moet haken omdat je er niet meer op komt
Anne-Marie
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 09:21

En ik heb vista. Ik heb ook gekeken naar de link, moet eerlijk gezegd zeggen dat ik er niets van snap. Maar misschien wijst het zich vanzelf. Het komt hopenlijk wel in het Nederlands, mijn Engels is niet van dien aard dat ik Engelse computertermen begrijp. Heeft hier al een tijd geduurd voor ik door had wat bv een "topic" is.

Groetjes, Lida

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 11:11

kan iemand mij vertellen waar de link staat ??? Of even herplaatsen Ik heb kennelijk iets gemist .

Ik heb wel windows 7 .

gr

mutti

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 11:19
De link staat op de eerste bladzijde, ongeveer 11de bericht, onder de hobbydoos-melding.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 11:21
Hallo Mutti,
Nu kan ik jou eens helpen ...
http://demo.webwizforums.com/
Groetjes, Saskia
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 11:24

Leuk Saskia. Kom terug hier om de link te plakken en hij staat er al. Wilde ik net even controleren of ik dat kon, weet ik het nog niet,huil, huil...Maar niet heus. Zo snel kan het dus gaan.

Groetjes, lida

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 11:30
Hallo Lida,
Sorry. Ik vond het ook een leuke gelegenheid om te oefenen, heb er 10
minuten over gedaan .... en zag toen dat iemand anders ook al antwoord had
gegeven, gelukkig zonder link.
Gewoon nog een keer plakken, dat klikt voor iedereen lekker.
Groetjes, Saskia
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 11:33
Iemand anders...ikke dus, zou niet weten hoe het moet. Jullie dus wel .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 11:38

Saskia bedankt .

Als ik het zo bekijk zou je het nog wel eens heel druk met mij kunnen krijgen

maar we gaan ervoor . Per slot van rekening ben je nooit te oud om te leren .

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 12:31

Hoe ik een link plak? Je selecteert de link  (op de link gaan staan, linkermuisknop indrukken en naslepen wat je wil selecteren.) De rechtermuisknop indrukken (dan komt er een lijst met opties) en copiëren aanklikken. Niet meer aan de rechetrknop komen. Naar de plek gaan waar je wil plakken.

Dan pas de rechtermuisknop indrukken en op plakken klikken. Als het goed is staat het er dan.

Ik hoop dat ik geen handeling heb overgeslagen, want dan lukt het niet.

Maar het zou mij wel interesseren hoe je jullie dat doen als er alleen maar "link" staat.

Groetjes, Lida

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 12:41
Dat zinnetje Niet meer aan de rechtermuisknop komen, dan durf ik al niet meer, dan denk ik dat ik overal die linkjes ga zetten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 13:00

Door op merking Magtelt heb ik het nog eens goed nagelezen en gedaan wat ik zelf geschreven had en zag een fout. Heb het nu verbeterd.

Nu hoop dat het goed is. Gewoon proberen en als het fout is backspace en het verdwijnt weer. En zo niet, dan lezen wij een bericht dat fout is en kan het uitgelegd worden.

groetjes, Lida

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 13:16

HEB ALLE BERICHTJES GELEZEN EN BEN REUZE BENIEUWD HOE HET NIEUWE ER STRAKS UIT GAAT ZIEN. IK GA DE LINK ZO EVEN AANKLIKKEN.

STILSTAND IS ACHTERUITGANG DUS MOOI DAT ER MET INSTEMING VAN ALLEN VERNIEUWING KOMT.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 13:34
We komen er vanzelf wel dames! Ook als het evt. in het engels is zal het wel wennen. Waarschijnlijk kan Renske een hoop titels aanpassen naar het Nederlands...
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 15:47
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

waarom niet een datum bij de
plaatsing van je foto's op creaties, alles wat dan ouder
is dan bijvoorbeeld 3 maanden kan er dan af worden
gegooid. blijft het overzichtelijk

En daarbij een regel invoeren die zegt dat je max. 1
creatiestopic per dag kan openen? Als je meerdere
creaties hebt die je wil showen, kan je die evengoed in 1
topic zetten. Je hoeft er dan geen 5 voor te openen.
Alles dat ouder is dan een bepaalde datum verwijderen,
klinkt ook wel goed, maar soms is het wel leuk om te
zoeken of iemand soms al eens een bepaald iets heeft
gemaakt... Dus dat is weer dubbel natuurlijk.
Zelf ben ik ook niet zo'n voorstander van 1 topic per
persoon met daarin je naam... Ik kijk ook telkens naar de
titel om te kijken of het me al dan niet interesseert, en
er zullen genoeg mensen zijn die niet weten hoe ze de
topictitel kunnen aanpassen
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 16:32
Even voor mensen die er niet zoveel van weten, Renske krijgt een leeg forum opgeleverd, de link die jullie allemaal bekijken is een demo van zoals het zou kunnen zijn, de topic en titels die daar dus staan zijn voorbeelden en hoeven er dus straks in het hobbydoos forum niet te staan.

Ook even voor de duidelijkheid voor de mensen die een beetje bezorgt zijn over of zijn de website wel of niet kunnen zien, maakt nie tuit of je windows xp, 7 of wat dan ook hebt, je kan het altijd in je webbrowser bekijken!

Ik heb zelf al wel eens met dat soort forums gewerkt en geinstaleerd, als het goed is kunnen inactieve gebruikers automatisch verwijderd worden en kunnen er ook op bepaalde woorden gefilterd worden en ook hoe vaak iemand achter elkaar een nieuw topic opend.

Dus een super vooruitgang zou ik zo zeggen :D
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 17:44
dat is dan een goed iets om teweten raken we ook sneller af van die eendagsvliegen
Anne-Marie
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 17:48

Grote schoonmaak, het is altijd even wennen maar het zal zeker een verbetering geven. Vooral het opschonen van het bestand is hard nodig, ik heb eens gekeken naar het aantal leden op dit moment, mijn mond viel open 5845 leden, 234 pagina's.

Ik heb zo hier en daar een bladzijde bekeken en bij een groot aantal leden was de reactiescore minder dan 3.

Voorwat betreft het toevoegen van ons emailadres hoop ik dat daar een goede beveiliging op komt, zoals het nu is zou ik er niet over piekeren om mijn emailadres toe te voegen, je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik weet waar ik het over heb, ik geef zelf computerles aan senioren, waarbij we ook heel veel aandacht geven aan veilig internetten.

Verder kijk ik vol verwachting uit naar het nieuwe forum

Liefs Jann

Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 18:19

Ik heb eigenlijk nooit gereageerd op "moppertopics" welvaak gelezen. Bewust niet gedaan omdat ik het niet wil aanwakkeren, en omdat het naar mijn idee na een bericht of 10 wel duidelijk was........

Maar op dit topic moet ik wel even reageren. Wat geweldig hoe jullie allemaal meedenken en positief reageren. Ik vind dit een geweldig forum, en weet zeker dat het nieuwe forum nog leuker wordt, omdat iedereen daar heel veel zin in heeft om het positieve van dit forum erin te stoppen en het negatieve achter te laten.

Geweldig hoor en Renske, alvast bedankt voor deze actie

groetjesWenke

Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns