Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vriendschapsbandjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vriendschapsbandjes
    Posted: 11 December 2011 om 23:03

Ik heb het boekje: Vriendschapsbandjes besteld bij Renske.......en weet je wat ik ga doen??????

Voor jullie allemaal zo'n bandje maken, en dan krijgen jullie dat op de Hobbydoosdag , want ik ben zo blij met zoveel lieve leuke vriendinnen

Ik haak nooit af!

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 23:08
Wat heb jij toch altijd een ontzettend lieve en mooie ideeen!Je bent echt een topper!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 08:06
Wat lief van je Marileen!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 08:30

Dat boekje heb ik ook, is hartstikke leuk!

Ook wel een hoop werk hoor, weet waar je aan begint

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 09:10
Maakt niet uit hoor hahahah
Ik haak nooit af!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 09:18

Wat een lief idee!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 09:39

wat een warm gebaar .

Back to Top
Marrens View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marrens Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 20:34

Ik heb het boekje ook gekocht voor mijn dochters, we zijn er alleen nog niet aan toe gekomen. Misschien in de kerstvakantie .

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 20:47
Ik heb het boekje in Jullie al gekocht ,als het met vakantie aan zee slecht weer was maar wij hadden geluk en de ganse week zon en nu ligt het boekje onaangeroerd in de kast ,mischien voor de volgende vakantie
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 21:01

ik heb het boekje afgelopen zonder geleend van de bibliotheek en heerlijk op de camping bandjes zitten knopen.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 22:43

Vandaag kreegik een mailtje dat ik het boekje morgen binnen krijg

Leuk....leuk ....leuk!!! !!

Ik haak nooit af!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 07:19
dat is lief van je
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 19:55
Leuk! Wij deden het veel als kind. Ik had er een heleboel toen. Waar ze gebleven zijn? Een tijdje geleden heb ik nog eens van naaigaren bandjes geknoopt. Handig voor in de zakbijbeltjes die we gebruiken in de kerk. De dominee preekt vaak uit een bijbelgedeelte en om het niet steeds op te moeten zoeken als ik wat terug wel lezen doe ik er zo'n bandje tussen. Kan ik steeds gemakkelijk het gedeelte weer opzoeken als we tussendoor gezongen hebben of we tussendoor een ander gedeelte hebben bekeken. Ben heel benieuwd naar jouw exemplaren.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 20:14
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Ik heb het boekje: Vriendschapsbandjes besteld bij Renske.......en weet je wat ik ga doen??????

Voor jullie allemaal zo'n bandje maken, en dan krijgen jullie dat op de Hobbydoosdag , want ik ben zo blij met zoveel lieve leuke vriendinnen

Heb je enig idee hoe bijzonder je bent...? Ik lees in korte tijd zo veel warme en lieve berichtjes / reacties van jou op het forum. Ook ben je iedereen heel behulpzaam en weet je raad. Mooi...

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 23:29

Gite........jullie zijn juist heel bijzonder voor mij. Misschien klinkt het stom, maar het is gewoon zo. Het is net of ik jullie persoonlijk ken......zo voelt het. Hahahah net als ik mīn bakje koffie drink īs morgens om half 11.....dan heb ik zoiets van...ff bijkletsen met mīn vriendinnen.

Oh en weet je....vandaag heb ik het boekje met de post gekregen. Echt zo leuk die vriendschapsbandjes  Heb er ook zoīn zin in om ze voor jullie te maken. Ik zorg dat ze met Hobbydoosdag allemaal klaar zijn hoor .

Je kunt er trouwens ook bedeltjes aan hangen......erg leuk is dat

Ik haak nooit af!

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 08:12
Ik weet dat Mama hetzelfde gevoel had met jullie...
In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 19:33
je mag voor mij als ik kom wel 2 aanelkaar knopen mijn polsen mogen er zijn
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 23:05
Nou dan doe ik dat toch voor jou . Gekkie!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns