Vrijmarkt |
Reageer
|
Pagina <12345> |
| Autheur | |
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 07:59 |
|
Dat is jammer
Is er in een andere plaats bij jullie in de buurt ook geen vrijmarkt ofzo of
iets leuks te doen?
|
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 08:00 |
|
Ik wil iedereen veel plezier wensen voor vandaag
Hoop dat jullie veel hobbyspulletjes scoren
|
|
![]() |
|
Jolly
Hobbywonder
Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 08:53 |
|
Dank je wel
|
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
![]() |
|
Wanda
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 09:10 |
|
sta in de startblokken, moet alleen nog even wachten op mijn dochter
|
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Mutti
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8181 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 09:32 |
|
vrijmarkt is hier afgeschaft ,evenals de ballonnenoptocht met verklede kinderen /fietsen van verzorgingshuis naar verzorgingshuis .
We hebben nu een oranjepretstraat .
Iedereen een fijne dag
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 13:35 |
|
Ziezo, de buit is binnen, een Famosa en een Baby Bornpop, € 2 en € 5, een jongensbabypop met een piemeltje voor € 1,50, 2 sets BB kleertjes plus een hangertje, hoorden bij de BB pop, twee sets kinderkleerhangers om te bekleden met haaksels en breisels en een Zwartepietblikje en een Zwartepietpop voor een hobbydoosvriendin, die een weekje op vakantie is. € 0,50 voor een beatleliedje en € 0,25 voor het aaien van een New Foundlander. Schitterend weer, ik was op alles voorbereid, flesje, maaltijdreep, paraplu, zonnebril, jas en sjaaltje, het enige wat ik vergeten was was insmeren met zonnebrandolie.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jolly
Hobbywonder
Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 14:02 |
|
Wij zijn ook weer terug , ik zocht vooral naar poppen, kinderserviesje om te haken, bloempotten, handwerkspullen. Gekocht 2 babyborns, 1 bruin en 1 blank, zij kan praten, allebei een meisje, met kleertjes en wat toebehoren voor 7 euro. Een rotan poppenkinderwagen 2 euro. Een wit kinderserviesje en ik kreeg er 4 witte bordjes met blauwe rand bij 50 cent. Twee heel leuke boekensteunen met daarop een zomers tafereel, 2 euro en als nieuw. En bloempotten. Ik ben heel blij met de buit.
|
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
![]() |
|
francisca
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 16:46 |
|
in dordrecht ook goed geslaagd een 3 in een kinderwagen, komode,boxkleed, hand kolf, spleelkleed met toebehoren,parasol,lux potje voor baby, box, ledikantje + matrasje 38 bollen wol in bruin tinten, baby bestekje
|
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 17:10 |
|
Wat een buit zeg daar zullen weer veel creatie's uit vloeien
|
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 17:29 |
Zo zeg, 38 bollen wol .... jij kan heerlijk vooruit!
![]() |
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 17:30 |
Jongensbabypop, met een piemeltje. Dat maakt hem helemaal compleet! Zijn er ook jongensbabypoppen zonder?
|
|
![]() |
|
francisca
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 17:31 |
|
moet ook wel moet twee ledikant dekentjes haken in 3 kleuren die gingen trouwens per 10 bollen voor maar 4 euro lekkere dikken wol per pakketje
|
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 17:47 |
|
Gekocht :
1 schattig wit lampenvoetje en een rood/wit geblokt kapje (afzonderlijk) voor de caravan. 9 voorraadbussen voor de caravan (alles in één koop voor 3 euro) tja..... aspergepan (bij de mijne brak deze week een handvat af, ging net goed) windchime heerlijke aardbeien En verder......heerlijk mensen gekeken, je komt ogen tekort
|
|
![]() |
|
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 18:51 |
|
Hier ondanks alles een geweldige dag gehad . Zelf de oudste is nog even mee geweest.
De buit oei dat was veel - heel veel Disney popjes ( daar is mijn jongste gek van)En wat Disney speelgoed waaronder een setje van sneeuwwitje . En een set van jungle book. - 3 dvd van sponge Bob 1 dvd van Disney - 3 Wii spellen - Disney puzzel 1000 stukes helemaal nieuw -voor op school een vingerpop theater en een borre popje ( dat is een boekenserie) - 2 smurfen popjes voor bij het smurfendorp - Pinguin knuffel nieuw ( spaart mijn oudste) Ben genoeg wol .en hobby dingen enzo tegengekomen maar heb niets gekocht. Lekker net de kinderen bezig geweest. |
|
![]() |
|
Ennas
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 19:07 |
|
Ik heb weer voldoende voor de klas gekocht:
boek `handenarbeid voor peuters' Leuk voor alle ideeën en dan op juiste niveau toepassen stempels van foam cadeautjes voor als kinderen jarig zijn; foam kralen, figuren armbandjes, foam stickers, lego-auto'tje, sleutelhanger, haarknipjes, klei, vingerpopjes dieren (voor bij het dierenkleed) boek `Rupsje nooit genoeg' en nog 2 andere boeken tekenmallen Voor V.igho, oppaskindje die 1 weekende per maand komt een fiets! Hij vraagt al lang om een fiets bij mij, hij spaart er zelfs voor. Maar vandaag een 18 inch gezien voor 7,50! Een kindje van zijn leeftijd/lengte van straat `geplukt' om te `passen' haha. Een paar kleedjes verder kwamen we zijwieltjes tegen; 0,50! En weer een paar kleedjes kwamen we weer zijwieltjes tegen die gratis meemochten. Staan er Bert en Ernie op, mijn vader spaart alles van hun! Een topdag dus, alleen een beetje verbrand in nek en hals..
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 19:42 |
|
Hier ook heerlijk over de vrijmarkt gestruind, maar weinig van mijn gading gezien. Helemaal geen wol of zoiets, wel knutselspullen voor kids, maar daarvoor zijn die van mij te groot. Ook een heleboel barbies op 1 kleedje gezien, maar daar heb ik zelf niets mee. Wel heb ik een grote tas vol met plastic bakjes gescoord voor € 1,00. Het ging me eigenlijk alleen om een ovaal bakje met een strooideksel voor mijn glutenvrije muesli. Die zijn nergens meer te vinden en eigenlijk wou ik alleen dit bakje hebben, maar die mevrouw zei dat ze de hele zak kwijt wou. En ach, die bakjes (ook al zijn ze heel klein) kan je ook goed gebruiken voor kraaltjes of andere spulletjes
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 20:16 |
|
Ja hoor, ik heb twee oudere babypoppen met typische guitige jongensgezichtjes gehad, die van onderen neutraal waren. Dat zijn de meeste poppen trouwens. Ik denk dat die twee anatomisch correcte die ik nu heb uit de jaren eind 60/ begin 70 stammen. Hij heeft ook nog een open geeuwmondje, echt snoezig.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 20:19 |
|
maar die mevrouw zei dat ze de hele zak kwijt wouZo ben ik aan NEGEN voorraadbussen gekomen terwijl ik er maar 3 wilde hebben......
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 April 2012 om 22:29 |
|
1 muziekdoosje voor 50 cent. Verders niets omdat het zo druk was en ik daar geen geduld meer voor heb. Duwen en trekken, tas tussen de ribben elleboog richting oog... Simone was met 35 minuten weer thuis
|
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Mei 2012 om 14:00 |
|
deze Simone heeft de hele ochtend van half negen tot een uur rond gehangen en 25 boeken voor de schoolbibliotheek gekocht en 8 bollen blauwe wol gekocht en pijn in mijn nek overgehouden door het naar beneden kijken.
|
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12345> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |