Vrouwtje Theelepel |
Reageer | Pagina <1 3456> |
Autheur | ||
Sarabi09
Hobbywonder Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zou ik ook het patroontje mogen ontvangen.
ik heb er 1 van vrouwtje theelepel, maar misschien is deze wel veeel leuker, ben dus erg benieuwd. groetjes
|
||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Is dit mijn patroon? (http://www.mepcarla.blogspot.com) Geen probleem hoor, de patronen zijn gratis, maar ik zou graag willen dat er gelinkt wordt naar mijn blog i.p.v. het patroon 'los' door te sturen. Op die manier heb ik tenminste nog een beetje eer van mijn eigen werk. Toen ik hier op het forum een berichtje plaatste dat het patroon op mijn blog stond, heb ik nooit gemerkt dat er zoveel animo voor was.
|
||
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
dat hbe ik nog nooit gezien
dus kom ik maar weer in de rij staan danku wel groetjes IngeDeV |
||
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja wat ik gezien heb is dit jouw patroontje, wil het wel naar je opsturen, dan kun je het zien. wil je mij dan wel je mailadres toesturen? |
||
lydia wijsbroek
|
||
aerobica
Groupie Lid sinds: 10 Juli 2012 Locatie: brabant Status: Offline Points: 41 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
heb wel een kopje voor vrouwtje thelepel jaren 80 nice
|
||
Een dag niet gefrunnikt een dag niet geleeft
|
||
kaatgr
Duizendpoot Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ohdie zou ik ook erg graag ontvangen.
alvast bedankt
gr
kaatgr
|
||
Sarabi09
Hobbywonder Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ben ook wel benieuwd, mag ik deze ook??
Dankjewel |
||
aerobica
Groupie Lid sinds: 10 Juli 2012 Locatie: brabant Status: Offline Points: 41 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
wat er super blog heb je
|
||
Een dag niet gefrunnikt een dag niet geleeft
|
||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het is inderdaad mijn patroon, en ik word daar toch een beetje kriegelig van. Het is geen kooppatroon, maar het is wel míjn werk. Het enige dat ik daarvoor terug wil hebben is eer van mijn werk. Dit staat ook op mijn blog! Is het echt zo vreemd dat ik graag wil dat de 'ooooh's' en 'aaaah's' en 'wat leuk bedacht' bij mij terecht komen? (een beetje ijdel mag ik toch wel zijn?) En niet dat een patroon van mij straks bekend staat als het patroon van degene die het hier aanbiedt en verspreidt?
Nogmaals, het is geen betaald patroon, maar dat wil niet zeggen dat er geen soort van copyright op hoeft te zitten.
Ik begrijp wel dat het goed bedoeld is, en dat het patroon duidelijk de moeite waard gevonden wordt is natuurlijk een hele leuke opsteker. Maar dan wil ik wel graag dat die opsteker ook bij mij terecht komt. Snappen jullie?
|
||
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Duidelijk verhaal!
|
||
okkiepowerrr
Hobbywonder Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
leuk mijn kinderen vonden haar fantastisch dus mag ik haar ook
|
||
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Marian13
Newbie Lid sinds: 29 Juli 2012 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mag ik haar ook op de thee??
|
||
narra
Groupie Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 66 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hoi Carla,
Ik heb nooit geweten dat het jouw patroon was, ik heb hem ook maar van iemand doorgestuurd gekregen. Jammer dat je het verkeerd opvat, ik wil alleen maar iedereen laten meedelen in leuke patronen (je kan ook trots zijn dat jouw patroon zo met open armen ontvangen worden en wat maakt het dan uit wie het plaatst).
|
||
narra1209
|
||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het is geen kwestie van 'verkeerd' opvatten, dat is gewoon hoe ik het bedoeld heb toen ik de patronen op mijn blog zette. Ik snap wel dat je het goed bedoelt, zeker als je niet wist dat het van mijn weblog kwam. Maar had je mijn bericht verder ook gelezen:
Ik ben absoluut niet boos op jou ofzo, en het spijt me als het wel zo overgekomen is. Het is beslist niet mijn gewoonte om een (forum) discussie aan te zwengelen of mensen virtueel op hun tenen te trappen. Dus als je die indruk wel krijgt, heel erg sorry, dat is niet mijn bedoeling. Je hebt me trouwens wel op een idee gebracht, om hier op het forum onder 'patronen' (of 'links) links naar mijn weblog te zetten.
|
||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
PINUS
Newbie Lid sinds: 18 Oktober 2012 Locatie: BEVEREN WAAS Status: Offline Points: 17 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
HEEL VRIENDELIJK BEDANKT VOOR HET DOORSTUREN
NOG EEN FIJNE DAG,PINUS
|
||
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ben dr wezen ophalen en vind dr geweldig
Jeugdsentiment he. Bedankt Carla
|
||
kaatje6
Newbie Lid sinds: 07 Oktober 2012 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Goedenavond,
Ik zie dat het al even geweest is van mevrouw theelepel, maar is het mogelijk om het nog te krijgen? prettig weekend gr Kaatje
|
||
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kaatje de link naar het patroon staat 3 topics boven jou. dit is de link naar de site van carla die het patroon bedacht heeft.
Waar ik trouwens destijds volgens mij voor vergeten ben te bedanken het wordt een kadootje voor een vriend van mij ter herrinering aan zijn moeder die hij altijd zo noemde.
|
||
Reageer | Pagina <1 3456> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |