Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vulling

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vulling
    Posted: 08 Augustus 2011 om 14:49

Het zal vast wel is gezegt zijn, maar het is wel heel erg handig.

Ik kwam vulling te kort voor mijn draak. En daar gaat heel wat inzitten.Zo loop ik onze gang in, en daar lag nog een grote knuffel om weg te doen.

Heb is gekeken wat er in zat en ja hoor heerlijke vulling.

Heb hem helemaal leeg gehaalt en heb 2 plastic zakken vulling vol. Even uitwassen drogen en het is weer als nieuw.

Misschien dus een idee, ook voor in de kringloop, grote knuffels. en de vulling daarvan gewoon wassen.

Scheelt een hoop geld!

Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 13:11

voor vulling gebruik ik altijd aquariumwatten........... erg voordelig.... lekker stevig en in iedere dierenwinkel te verkrijgen!

 

succes

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 13:55
aquarium watten?????? Nog nooit van gehoord. Bedankt voor de tip. ga dat zeker eens uit proberen.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 14:19
hihihi, ik kwam daar achter toen onze hond een met een grote,oude knuffel aaan het spelen/slopen was...haalde er hele plukkken tegelijk uit en deed er dan verder niets mee,dus ik met een lege tas erachter aan
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 14:54
je kan ook oude kussens gebruiken.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 15:24
Of nieuwe kussens... van de Ikea... Tegenwoordig iets in prijs verhoogd, maar nog steeds stukken goedkoper (en fijner) dan het 'officiële' spul...
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 23:12
Heeft iemand ervaring met de losse kussentjes van Blokker?
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2011 om 15:32
Ik heb in 't verleden eens een overbodig 2pers.dekbed uitgewassen en laten drogen. Daarna kwam het goed van pas als vulling voor 2 sierkussentjes en een zelfgemaakt kussen voor in de kattenmand.
Ik knipte er gewoon een heel stuk af en vouwde dat dubbel of zelfs nog een keertje extra dubbel en deed er dan de kussenhoes omheen.
De kat heeft er in ieder geval schik van, hij begint altijd eerst met een kneedpartij voor íe er op gaat liggen. Daarna ligt hij er UREN op te slapen.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2011 om 18:10
Ik gebruik de laatste maanden altijd de
Blokker-kussentjes. Er zit af en toe wel een rare grijs-blauwe kleur fiberfill in, maar deze keer weer héérlijk zacht spul! En ik hoef niet te wachten op marktdag, want wachten is niet mijn sterkste kant .
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:15
voor de wat stevigere werkstukken werken oude kapote sokken ook heel goed even inm kleine stukjes knippen eerst wassen natuurlijk en dan vullen maar groeten anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:25
Wassen?? Waarom??
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:27
omdat ze anders zo lekker ruiken ze zijn toch gebruikt groeten Anne-Mrie
Anne-Marie
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 21:39

Goeie tips...die sokken en knuffels nooit aan gedacht...kreeg inderdaad ook kussentjes van de Ikea van mijn mannetje om mijn poppetjes mee te vullen...hij kwam met het idee en het gaat nog goed ook...

Groetjes, Suzanne

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 09:33
Ik vind de kussens van de Ikea fijner dan die van de Blokker. Blokker is ook iets duurder en de kussens zijn kleiner. En soms zit er inderdaad een ranzig gekleurde vulling in. Dat gaat niet werken als je een wit poppetje hebt.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 11:44

bij de action hebben ze binnen vulling kussens die je gebruikt om in een hoes te doen

daar zit witte fyberfill in die je op 60 gr. kan wassen, met 1 kussen ,kun je veel dingen op vullen ze kosten €1.49 .

Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 12:15

Dames ik cht echt nog steeds voordeliger uit hoor..........

gewoon bij een dierenwinkel aquariumwatten die stop je normaal in de filter maar ik stop ze in mijn haakwerkjes......... 3,95 voor een kilo watten!!!

klein zakje 1,95

 

groetjesss

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 13:19
rare vraag misschien maar zijn die aquarium watten wasbaar???
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 13:29
gebruik ook vaak aquaruim watten die kun je gewoon wassen net als het officiele spul en ja het is een stuk goedkoper als de echte poppen vulling
Anne-Marie
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 14:49

ik koop het eigenlijk altijd op de markt maar toch maar eens een zakje aquariumwatten proberen.

ik betaal op de markt voor 1 kg fiberfill €5,95 dus ook niet duur maar scheelt weer 2 euro met de aquarium watten.

Back to Top
Rondbreister View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rondbreister Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 22:34
Een dik kussentje van de Action kost 1,59. Ik gebruik maar kleine beetjes dus ik kan een hele poos vooruit!
toveren met een rondbreinaald is makkelijker dan je denkt Mijn Link
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns