Vulmateriaal |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Parcifal ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2013 Status: Offline Points: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Maart 2013 om 08:46 |
Hey,
ik ben bezig met het haken van een liefheerstbeestje. Die moet ik straks gaan opvullen. Helaas heb ik nog geen vulmateriaal en vroeg me af wat jullie daar zoal voor gebruiken en waar je dat kan kopen. Alvast bedankt voor de reacties ![]() |
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er zijn er veel die gewoon goedkope kussens kopen en daar dan de vulling uithalen. Ikzelf koop het bij de hema. Ligt bij de fournituren en is 6 en een halve euro voor 500gram (en 500 gram doe je wel even mee als je alleen relatief kleine knuffels haakt!)
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
bij de action, kussentje kopen, draadjes sparen, oude sokken enz verknippen
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
ik koop het ook bij de hema daar kan je toch wel lang mee vooruit,
ben er zelf dik tevreden over.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
In fourniturenwinkels, op de markt, bij Jan Sikkes Lappenland, goedkope kussens, desnoods van de kringloop, oude panty's.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
denise ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Ik koop het bij probear gronau
|
|
![]() |
|
Reghaakmaaraan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Februari 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 146 |
Ik koop altijd vul materiaal bij de Hema of op de lapjes markt.
Succes met je beestje haken! |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
ikea, 1.78 voor een kussen vol fijne vulling
|
|
![]() |
|
haakes ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Locatie: zoetermeer Status: Offline Points: 222 |
Ik heb het ook Vd Hema .
|
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Ik heb ook de kussentjes van de Action, kost weinig en het is heerlijke vulling die zich makkelijk laat verdelen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
ik haal t ook bij de hema weg
fijn spul en doe er lang mee
|
|
![]() |
|
Jolantje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 November 2012 Status: Offline Points: 142 |
Hier ook Hema!!
|
|
![]() |
|
merelx ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2013 Locatie: coevorden Status: Offline Points: 324 |
of bij de hobbywinkel 5,50 voor 500gram...
|
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
dat ligt er dan al aan welke hobbywinkel, want de hobbywinkel hier vraagt 5,15 voor 250 gram, vandaar dus de hema :D
|
|
![]() |
|
Harmanna ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
heb zowel van de hema en van de hobbywinkel. de vulvulling van de hobbyzaak voelt zachter aan vind ik.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
denise ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Bij probear 8 euro voor een kilo granulaat 3 euro voor een kilo
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
hobbywinkel hema oude knuffels kussen eigenlijk vanalles wat ik in mijn handen krijg!!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |