Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar ben je momenteel mee bezig...

Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rijodesign View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rijodesign Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 18:43
Dat truitje is in poppenhuis schaal.
en corner to corner is net zoiets als wanneer je een driehoek haakt en je begint bij de punt.

http://www.handwerkles.nl/joomla-overview/haakpatronenenprojecten/306-cornertocorner

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 19:08
Ik leg net de laatste gestopte sok/kous van mijn man weg .
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 19:49
het is op 't moment komkommertijd wat betreft de mini babyborntjes verkoop t.b.v. de KiKa want m'n wederverkoopster op de markt is met vakantie maar ik vond een tijdje geleden hele oude kaarten in de kringloop, meteen tig gekocht en omhaakt, niet perfect maar wie is dat wel ;-) en al 1 cadeau gedaan aan een lieve oude dame van 92..ze was er zó blij mee...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 19:52
dat hoek tot hoek haken ziet er geweldig uit maar lijkt me supermoeilijk, ik word een beetje duizelig als ik er naar kijk maar zou willen dat ik het kon of aandurfde ;-)

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 20:03
Ik ben een beetje aan het klunsen met het haken,eigenlijk vind ik het veelste warm om te haken,maar als ik ff haak dan is het aan de rechte southbay sjaal.
Groetjes jenny
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 22:53
ik heb het filmpje ook bekeken en is idd leuke steek maar ik denk dat ik op den duur het draaien niet meer weet en dat het bij mij dus echt in een corner gaat terechtkomen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 23:15
Hahaaaaa, leuk gevonden Bep....

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 23:33
Nou, net van de haaknaals af, zeg maar: een van de Fat Cats (link van Bloem van een paar dagen geleden:

Nou ben ik niet zo'n amigurumihaakster en veel kleiner dan dit zal het ook wel niet worden wat mij betreft. Wat een gepriegel soms en zeker met dit weer! 

Ik heb wel een vraag: waarom loopt het haakwerk nou scheef? Komt dat doordat ik in een spiraal gehaakt heb of doe ik iets fout? 

O ja, de staart heb ik achterwege gelaten. Krijgt 'ie misschien wel als het winter wordt en hij het koud krijgt. Wink Nogmaals dank, Bloem, was leuk om eens te proberen!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 23:42
op een bepaald moment moet je wat steken meerderen zo te zien ter hoogte van de buik en dan is dat normaal dat het wat scheef loopt.(De steken moeten toch ergens naar toe als ze met meren zijn, en de ene duwt wat harder dan de andere )
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 23:45
Haha, Bep, dank je wel! Ik zal eens kijken of ik nog wat kan tegenduwen, maar dat gaat zaeke rniet helpen? Big smile
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 23:50
ik denk het niet nee. als ik ter hoogte van mijn buik wat vermeerder is het wel gelijkmatig maar tegenduwen helpt daar ook niet, zelfs omhoog duwen niet.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2014 om 00:03
wel de draak is af ik maak deze week nog ff een sammy af voor het goede doel en dan gaat er een afmaak ronde van start na volgend weekend.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2014 om 08:43
Ik ben net als veel mensen hier met teveel tegelijk bezig. Een kussen voor een bankje (hoef ik alleen nog in elkaar te zetten, maar weet nog niet goed hoe), een dekentje aan het breien, vingerpopjes roodkapje en de wolf van Annemarie Arts (erg leuk om te doen, maar wat een gepriegel af en toe), maar ben nu vooral bezig met het haken van een kleedje voor op mijn tuintafel. Vind ik altijd zo gezellig een gehaakt kleedje op de tuintafel, ben alleen bang dat mijn kleedje te klein wordt (of mijn tafel te groot is...), maar ik vind het een leuk patroon dus maak hem toch af.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2014 om 09:10
Op dit moment ben ik bezig met een borduurwerk van Heaven & Earth en heb ik de steken opgezet voor een lekker vest.
Back to Top
rijodesign View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rijodesign Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2014 om 12:25
Het hoek tot hoek haken is juist super makkelijk. Lijkt veel moeilijker dan het is. Het werkt gewoon verslavend. Ik heb er ook al een deken en AHtas mee gehaakt. je hoeft er niet bij na te denken. Lekker werkje voor bij de tv.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2014 om 12:29
Mijn handtas is klaar.
Ben begonnen met een t'shirt truitje te breien.
En heb gisteren garen besteld voor een nieuw haakproject.
Beide met patroon, maar kan ik mooi afwisselen
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2014 om 14:25
heb alles in de hoek gesmeten en helemaal verslingerd aan een poncho haken met nieuwe fenna, die regenboog kleuren, haakt zo lekker weg!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2014 om 14:33
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

heb alles in de hoek gesmeten en helemaal verslingerd aan een poncho haken met nieuwe fenna, die regenboog kleuren, haakt zo lekker weg!

corner to corner toegepast?
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2014 om 14:43
Haha, Bep, pestkop! LOL
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2014 om 19:15
nee beppie een poncho gaat een soort van in de rondteBig smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns