Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

waar ben je nu mee bezig?

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 19:12
Heb heel veel halve knuffs liggen, maar ben nu met de oren van de tekkel
aan het haken , dan zijn pootjes en staart, en dit maak ik AF..........
....trouwens het hoofd en koppie zijn al gevuld...(eerst ook nog gevoerd )

groetjes geesje
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 20:24
Net me Bunny afgemaakt, en nu weer begonnen aan een ooievaar .
Liefs Diana
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 20:27
Ik ben nu met een aapje bezig, en daarna ga ik een beer met een zwemband maken denk ik
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 21:14
Ik ben volop bezig aan sokken.
Nu heb ik een slaapkleedje voor de pop opgezet en hoop het na het week-end klaar te hebben.
Ik las her ergens van iemand mijn dag zou meer uren moeten hebben
wel bij mij is het ook zo.
Zo gauw ik iets klaar heb kom ik het showen.
Groetjes IngeDev
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 21:28
ik ben nu bezig met granny's te haken. Even iets makkelijks op de camping zonder er bij na te hoeven denken. Heb thuis een sjaal op de pennen (lace knitting). Maar ben erachter gekomen dat ik dat alleen kan doen als ik HELEMAAL ALLEEN ben, hahahahaha.
Verder heb ik ook weer andere leuke sjaals/omslagdoeken gezien.
Genoeg plannen, te weinig tijd!!! (zoals iedereen)
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 21:36
Ik ben bezig met een vest uit het Phildar haakboek, een speelkleed van granny's en een sjaal van drops lach.
En dan doe ik hier nog veel meer ideeën op!
Groeten, Saartje
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 21:51
ik ben bezig met babyjasje,
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 22:25
Ik ben aan het borduren,vlinders in paars en wit tinten
Hij wordt best groot maar heel mooi vind ik zelf.
Het was een bestaand patroon en iemand heeft de kleuren in mijn favorite kleuren omgezet.
Groetjes jenny
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 22:32
Ik ben bezig met het ontwerpen van gehaakte letters.
Groetjes, Catherine.
Back to Top
Sheila View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sheila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 22:41
Ik ben bezig met pop lucy van pii-chi. Ik gebruik drops paris garen en wordt dus mooi groot.

Groetjes, Sheila
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 23:42
Ik ben een sprei aan het haken van granny's.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 07:27
ik ben bezig met de geboorteklok, is zover af, nu nog wachten tot de baby geboren wordt, dan kan ik de naam en de tijd invulllen.

verder nog bezig aan de sprei en het vestje voor de buurvrouw haar moeder, maar dat schiet ook al op.

nu nog even nadenken wat ik tussendoor kan doen
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 08:57
ik ben nu ook begonnen met de giraf uit het boekje amigurumi & more. ik denk dat ik ff tussendoor een muts ga maken van het patroon wat ik net heb gekocht.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 09:23
Ik ben met veeeeel dingen tegelijk bezig. Moet nu van zelf eerst maar eens een paar dingen afmaken voordat ik weer aan iets nieuws ga beginnen. Maar het zijn wel allemaal kleine projectjes hoor.
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 10:06
Ik ben nu bezig met een vlaggetjeslijn van tafelzeil, ben een me-to-you beertje aan het haken en de basketbalschoentjes. Ook ben ik een origineel kadoverpakking aan het maken voor mijn ouders. Er staat nog een das op de pennen, maar die kan wachten tot het najaar. Zoveel te doen, zo weinig tijd!! Wink
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 15:46

Gabrielle terug aan het draaien. Ongelofelijk. Ze is vier maanden en draait om. Maar dat kleine koppie is zo zwaar dat ze het maar heel kort vol houd. En zodra ze weer op haar rug ligt gaat ze weer. Nu maar in de schommel gelegt. Kan ze lekker schommelen en niet draaien.

Verder ben ik een spencer voor Manuel aan het breien en een tas voor mijzelf. Ben kasten voor Manuels kamer aan het verven en afmaken. (t arme kind heeft wel kasten maar de deurtjes stonden nog in de schuur en het hele geval stond alleen nog maar in de grondverf. Ben nu met felrood aan de slag gegaan om het maar goed te maken.) En dan wil ik nog een broek voor Manuel naaien, een rokje voor Gabrielle en na het eindeloos neuzen in oude handwerktijdschriften heb ik bedacht dat ik voor in het onderhuis gordijntjes ga haken. Ik heb al patronen uitgezocht. Nu nog het garen en de tijd.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 16:22
babyvestje afmaken, Afrikaanse tas afmaken (voering) kerststal afmaken, mooi karweitjes voor onder het voetbal.LOL
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 17:41
Wat zijn jullie lekker actief bezig allemaal Thumbs Up Ik heb zelf al een poosje gewoon helemaal nix meer gehaakt! Had er even geen zin meer in,, dus alles even aan de kant gelegd. Maar heb gisteren 2 leuke muziekdoosjes gekocht en daar ga ik een uil omheen maken als kraamcadeautje voor mn nicht. Maandag even een paar leuke bollen garen halen en dan lekker beginnen,, heb er weer zin in!Big smile 
Ben ook paar weken niet echt actief hier op het forum geweest,, maar wat zijn er allemaal leuke dingen gemaakt zeg,, super!!Clap
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 18:38
babydeken van blokjes van 5cm bij 5cm moet 1m bij 1,50m worden en als tussen doortje guido ooievaar voor de plateselijke natuurlijk spelen winkel juf frouw pollewop en er liggen nog wat af maak projectjes te wachten
Anne-Marie
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2012 om 11:00
knopen vastmaken aan de handschoenen en muts, daarna de knuffel uil af makken.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns