Waar ben jij nu aan bezig? |
Reageer | Pagina <12345 79> |
Autheur | ||
claudine
Hobbywonder Lid sinds: 26 September 2005 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 496 |
Posted: 15 September 2007 om 12:39 | |
Hoi,
|
||
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 16 September 2007 om 00:26 | |
Ben Momenteel bezig met : Mijn tweede paar flip-flop sokken (met kabbeltjes) is bijna af. Daarna ligt de wol klaar voor de "Kort door de bocht sol" de samenbreisok van de sokkenbreiengroep. Beertje Lily moet nog aan mekaar genaaid en kleedje gebreid Hungry Hypo ligt ergens in een vergeten hoek Mijn ajourvest moet ik nog terug uithalen en rug en voorpand opnieuw breien Mijn tas is nog steeds in hetzelfde stadium Verder bij veel licht (kan s'avonds niet meer genoeg zien) mijn ajourborduurlap Kun je reeds raden wat ik te kort kom ......
|
||
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
||
perle
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Posted: 16 September 2007 om 09:32 | |
Heb de laatste weken 2 truitjes gebreid voor zoontje van zus,en 2 twin-setjes voor mijn dochtertjes omdat ze voor bepaalde lessen (tijdens het bakken)korte mouwtjes moeten hebben maar toch tijdens pauze's kou zouden vatten.Is in tencel gebreid(heel aangename kwaliteit)Ben nu bezig met trui voor oudste(phildarmodel)maar moet nog vlugkes eentje voor tweede(heeft net nieuw rokje en wil vlug een mouwloze trui met dikke kabel in voorpand breien in felle bijna fluowol(blits!!!!!!)maar kan mij niet genoeg concentreren bij kabel,is een ingewikkelde!loopt in drie bannen op 20 steken.straks es verder proberen,verder nog steeds aan het haken aan tasje dat kussen en tenslotte tapijtje word!hahaha!Ook bezig een kleedje met muts en ceintuur aan het maken,en wil dan echt es een trui voor mezelf maken want heb dringend eentje nodig.En moet ook nodig voor chrisje's kerstmarkt beginnen.Jajaja,druk,druk en druk! |
||
|
||
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 16 September 2007 om 10:38 | |
Hoi, wat zijn jullie toch allemaal actief!! Ik heb net 2 tasjes af voor de kerstmarkt van Chrisje (moet ik nog fotograferen en dan dus op de site zetten) Ben weer aan het kerstklokjes haken geslagen: mijn oudste dochter wil er graag 6, mijn vriendin 4, ook wil ik er graag een paar cadeau geven aan mijn neefje en zijn vrouw die binnenkort een aantal jaren in Dubai gaan wonen en werken (dit is licht en kunnen ze meenemen en van genieten op 25 december; misschien vallen dan wel de mussen van het dak) Nijntje moet nog oortjes, pootjes en armen heb stroken gebreid voor 2 ballen. Die moeten nog worden gevlochten (hoop dat het me weer lukt) Verder moeten de pootjes van de duizendpoot nog worden opgevuld en aan het beest worden genaaid. Volgens mij is dit voorlopig alles. (o ja, nog een barbiestrandtasje van krullint voor mijn jongste kleindochter). groetjes, Joke |
||
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
||
breioma
Hobbyguru Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
Posted: 17 September 2007 om 09:48 | |
Wat is iedereen druk in de weer,ik ben bezig met een vest voor kleindochter sylke,moet nog 1 mouw en het boordje ,en ben een beerttje aan het haken voor het goed doel.
|
||
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 17 September 2007 om 21:46 | |
uhm in de auto op vakantie wat simpele sjaals en slofjes en zo gemaakt en nu hoop ik weer aan wat anders te beginnen, ik denk een eskimo-knuffel
|
||
Guests
Guest Group |
Posted: 20 September 2007 om 10:18 | |
Nog steeds Barbamama, dat schiet niet op. En hard op zoek naar leuke patroontjes voor babytruitjes.
|
||
marjolein24
Hobbywonder Lid sinds: 15 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 642 |
Posted: 20 September 2007 om 11:10 | |
Nu heb ik hier al een paar keer overheen gelezen, maar nu ga ik het toch vragen (misschien wel dom ): Wat is een clapotis????? |
||
Marjolein
|
||
breioma
Posted: 20 September 2007 om 11:45 | |
weet niet wat je zoekt,maar heb nog wel het een en ander!! |
||
Guests
Guest Group |
Posted: 20 September 2007 om 17:09 | |
een clapotis is volgens het woordenboek geklots of gekabbel,maar dat zal ze wel niet bedoelen denk ik.Ben bezig met jam maken.1beer gebreid 1pop en ben met mevrouv claus en een beer bezig. groetjes puck |
||
claudine
Hobbywonder Lid sinds: 26 September 2005 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 496 |
Posted: 20 September 2007 om 20:18 | |
http://www.knitty.com/ISSUEfall04/PATTclapotis.html Neem hier eens een kijkje. Een clapotis is een soort sjaal. |
||
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 20 September 2007 om 20:18 | |
Dit is een clapotis : http://www.knitty.com/ISSUEfall04/PATTclapotis.html Een mooie sjaal, terwijl je breit (of eigenlijk achteraf) laat je steken vallen en krijg een soort van ladders in je sjaal. |
||
claudine
Posted: 20 September 2007 om 20:20 | |
Hey Odette,
|
||
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 20 September 2007 om 20:24 | |
Precies gelijk waren we. Ik ben verleden jaar al eens begonnen aan de calpotis maar had niet echt het juiste garen. Misschien dat ik er deze winter eentje ga maken. Maar eerst een aantal andere dingen afmaken |
||
claudine
Posted: 20 September 2007 om 20:48 | |
Voor de liefhebbers, via internet heb ik wel het patroontje in het nederlands gevonden. Er stond één klein foutje in maar dat was geen ramp, waarschijnlijk een tikfoutje. Graag zou ik ook eens een Chevron sjaal willen maken, dat is voor alle duidelijkheid zo'n sjaal met zigzagjes. Dit is een gebreide sjaal. Ben nog op zoek naar een patroontje in het Nederlands. |
||
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 20 September 2007 om 21:08 | |
Volgens mij is Marjolein ook met zoiets bezig nu. Misschien kan je bij haar eens navraag doen. |
||
Groetjes,
Ilona. |
||
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 20 September 2007 om 21:11 | |
Jeetje, wat heeft iedereen veel projectjes tegelijk. Ik ben bang dat als ik met meer dan twe dingen tegelijk bezig ben ik óf niets anders meer wil doen óf niets afkrijg
|
||
Groetjes,
Ilona. |
||
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 21 September 2007 om 10:09 | |
ik heb wat dingen bijgewerkt die nog af moesten, en ben gisteren begonnen aan een truitje voor mijn neefje..; Ik heb maar liefst Vier neefjes die allemaal tuusen de 6 en 18 maanden zijn... én een heel lief klein buurmeisje van bijna een jaar... Maar deze kleine frutsels zijn "tussendoortjes", omdat ze zo lekker opschieten... (al is chocolade ook niet slecht..) Verder: kerstklokjes voor de kerstmarkt, truien voor hema en de eeuwige tassen waaraan ik helaas pindakaas verslaafd ben... |
||
breioma
Posted: 21 September 2007 om 10:38 | |
oeps,mijn tussendoortje voor vandaag is een heel klein hartje,voor een klein meisje van 5 ,die nog nooit iemand had zien handwerken ,en vroeg of ik een hartje wilde maken,omdat ze verliefd is op de vriend van haar moeder.dat doe je dan toch meteen!! |
||
marjolein24
Hobbywonder Lid sinds: 15 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 642 |
Posted: 21 September 2007 om 10:42 | |
klopt helemaal .... alleen ben ik hem aan het haken. Zoek op het onderwerp zigzag shawl in het forum en je komt het patroon (van Carola) tegen! Chevron klinkt wel een stuk mooier dan zigzag. Clapotis, Chevron ,,,,, breien is toch wel enorm chique |
||
Marjolein
|
||
Reageer | Pagina <12345 79> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |