Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

waar gaan jullie afgewerkte creaties naar toe?

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: waar gaan jullie afgewerkte creaties naar toe?
    Posted: 24 April 2012 om 11:15
Ik ben nu van vorige winter eerst beginnen breien en nu ben ik volop aan het haken.
Hoesjes voor zakdoekdozen, theelichthouders, dekentjes, een uiltje, pannelap, ... allemaal voor eigen gebruik of cadeautjes maar als ik zo blijf doorgaan waar blijf ik daar dan mee.
Verkopen jullie ook spullen en zo ja op welke manier?
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:17
Ik maak iets voor een ander ik kan voor mijn eigen niet zo veel meer heb truien genoeg
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:18
Vroeger was er een forumlid, die op een Kerstmarkt stond voor een goed doel. Daar gingen mijn spullen naar toe.

Nu geef ik ze aan Jips voor het Rode kruiskraampje van haar schoonmoeder.

We verzamelen ook knuffels voor het Poekieproject (een kinderziekenhuis).

En ik geef bepaalde dingen cadeau, babykleertjes, stola's enzo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:24
Ik kies heel bewust wat ik maak en dat is eigenlijk toto nog toe altijd voor eigen gebruik geweest
2 poncho's voor kids, knufjes voor de kids, dekens voor mijzelf en de kids (heb een dekentic)
kleerhangertjes als kado, barbie kleding poppenkleding en poppendekentjes
alles voor eigen gebruik
Niet veel mensen in mijn omgeving waarderen wat ik maak vandaar (boeit me niet meer)
sommige mensen vragen me iets te maken babydeken voor mijn zus'baby babydeken voor buurvrouws baby dat vind ik geweldig Ik zou dat best meer willen doen
 
ik wil nog kussentjes maken voor mezelf en mijn kinderen
ik heb er wel eens aan gedacht om het te verkopen maar ben daar nog niet mee doorgegaan
kan altijd nog al kan je niet altijd alles verkopen wat je maakt ivm coppyright en zo
 
Ik maak het liefst grotere projecten dekens en dat kan aardig wat kosten als je voor een kwalitatieve garen gaat! dan houd de vraag van mijn omgeving ineens op en gaat het over
sommige vinden het mooi maar willen er niet voor betalen en ik ben het zat om op mijn eigen kosten alles te maken voor een ander
 
ik heb wel veel roezelsjaaltjes gemaakt en verkocht
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:38
Laatst had ik voor het eerst een opdracht voor 5 sleutel/tashangers, daar werd wel voor betaald, verder maak ik veel voor mijn dochters, zoals poppendekentjes, tasjes en kleertjes. Af en toe maak ik een cadeautje voor iemand, gelukkig wordt dat hier wel gewaardeerd, al geef ik niet aan iedereen zelfgemaakte cadeautjes. Ik maak te weinig om een webwinkel te vullen, dus dat doe ik (voorlopig) niet. 
Groet,

Yobsje
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:51
Bij mij zijn mijn neefje en nichtjes vooral de gelukkigen. Bij een zwangerschap/ geboorte wil ik nog wel iets maken en ik ben bezig iets voor mijn schoonmoeder en haar zus te maken (dat is op bestelling)
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:58
tja ik maak in opdrachten en ik ben bezich met een eigen boek van baby born gebreide en gehaakte kleding en voor kinder truitjes . Ik heb 1 nichtje van 2 en nog niet zoveel dat ik haar alles kan geven hahahaha.dus op het moment bezich met het boek van me.
ook zijn we met de actie nog bezig voor de kinderen waarvan de ouders bij de voedselbank zitten.van resten maken we handschoenen mutsjes sokken en sjaals , knuffels voor de koude winters.
kun je wel vinden op mijn hyves www,babbels.hyves.nl
nog meer hulp is altijd welkom.
 
 
babbel
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 12:21
Niet iedereen is wild van haken en voor sommige staat dit gelijk met ouderwets maar als je ziet welke mooie kleuren wol ze allemaal verkopen vind ik weinig ouderwets aan, nu ja ieder zijn hobby en niet te veel van aantrekken van die commentaar.
Ik keek al eens rond bij Etsy maar daar staat zoveel te koop dat ik vrees dat je daar niets verkocht gaat krijgen.
Ondertussen haak ik verder en zie wel wat er mijn weg komt ...

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 12:46

Ik maak dingen om weg te geven, zoals sjaals of babyslofjes en ik maak veel voor de handwerkgroep van mijn schoonmoeder (welfare) in het verzorgingshuis die alles verkopen voor Het Rode Kruis.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 14:33
Ik maak veel voor mezelf. Vooral de dingen waar veel materiaal of tijd in gaat zitten houd ik eigenlijk altijd zelf.

M'n zusjes pikken ook nog wel eens wat in. En soms geef ik het ook aan anderen, maar alleen als ik weet dat ze dat kunnen waarderen. Anders vind ik het zonde van m'n moeite en verdwijnt het tzt toch de kliko in...

En alle poppetjes die ik nu nog heb liggen neem ik mee naar Magtelt voor het Poekie project. En ik heb nog poppenkleertjes (bijna klaar) voor de verkoop van het Rode Kruis (voor Jips)...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 17:12
Ik heb amies en knuffels gehaakt voor eigen en andermans kleinkinderen. Wat ik niet weggeef staat hier in huis en de kleinkinderen spelen ermee als ze hier zijn. Ben weer begonnen met breien, maar alleen voor eigen en familiegebruik. Verkopen vind ik geen optie. Veel te veel werk in verhouding tot de prijs die je kunt vragen. Dan doe ik er liever zomaar iemand een plezier mee.
Groetjes, Lida
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 17:53
houd veelzelf geef ook wel dingen weg met verjaardagen of bij geboortes verder lopen er hier twee diefjes van jack russels rond die zich de nodige dingen toe bedelen en er dan heel lief mee spelen. verder maak ik soms op bestelling wel eens dingen maar bijna nooit voor de verkoop heb ook een groot deel gemaakt voor het eerder genoemde poekie project
Anne-Marie
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 19:00
Een aantal dingen geef ik weg als cadeautje en soms doe ik mee bij een verkoping voor een goed doel. Over het algemeen valt dat erg tegen! Mensen kopen geen kussens van granny squares of gehaakte tasjes of knuffels...
Een mobiel hoesje of hartje wil soms nog wel gaan..
Ik heb hier ook 3 dozen vol staan..
Momenteel word ik wel kritischer en maak ik alleen dingen die ik zelf in mijn huis wil hebben.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 19:28
Ik maak vaak waar ik zin in heb.. En aangezien ik dus een beste verzameling had, heb ik ervoor gekozen ze te verkopen.. Zodat ik toch het materiaal eruit haal en weer nieuwe kan kopen ^^ 
 
Soms wil ik nog welleens wat weggeven, of met een verjaardag ofzo..
 
 
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 19:56
meestel dingen als dekens en kussen maar ook voor mezelf, knuffels geef ik weg en andere dingen gaan soms mee met een swap.
maar inderdaad niet iedereen in de omgeving is weg van haakwerk, kleding heb ik mij nog niet aan gewaagd enkel een kate sjaal voor op de camping


Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 20:05
Tot nu toe heb ik bijna alles voor mezelf gemaakt (ik brei alleen) en gehouden. Resultaat: Vooral sjaals in overvloed. Daar kan ik jaren mee vooruit. Ik had gewoon geen zin om dingen voor anderen te maken. Misschien straks. Wel een sjaal voor mijn zusje en moeder gemaakt. Vooral de eerste was er heeeeel erg blij mee samen met een paar wanten en dat maakt het wel leuk om wat weg te geven. Ga nu een bolerootje maken voor haar verjaardag. Zoiets vind ik dan wel leuk. Alleen heb ik snel de neiging dat ik dan vind dat ik iedereen wat 'moet' geven. En dan word ik moe van mezelf .... 
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 20:18
ik heb heel veel voor de kinderen gebreid, nu maak ik veel knuffels, sleutelhangers voor het Poekie projekt en voor kleertjes voor baby born. Truien voor mezelf (ben een vreselijk grote koukleum) Sokken voor mijn man
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 20:46
Ik haak het liefst knuffels,tasjes enz...... niets voor mijzelf  en  alles gaat naar verschillende 
Goede Doelen....
groetjes geesje
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 20:59
Ik heb alleen nog maar testdingetjes gehaakt, en een cadeautje voor mijn pa en voor Neefje.

Ik vind het wel fijn dat jullie zo veel aan goede doelen schenken.
Is dat alleen in Nederland?


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 21:08
nee hoor, ik  o.a Roemenie,Polen, Afrika, Belgie......WinkLOL
groetjes geesje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns