waar ik blij van word |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
zo nu krijgen we de haas toch te zien. heel leuk zou zij/hij z.n leger in de buurt hebben?
|
|
oant Sjen
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooooh, wat een prachtige foto die laatste en die andere twee ook hoor..haas.tige spoed...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat daar min of meer tussenin staat en achter dat huis liggen weer andere stukken bouwland en een stuk bos. Zo'n haas kan een end van huis zijn.
Opa noemde dit altijd een pothaas, een haas die in de pot beland omdat hij zo dicht bij de bebouwing en mensen komt. Onze vorige kat
heeft er ooit 1 gevangen - hoe geen idee, waarschijnlijk op de loer gelegen.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
schoon foto's lw. Ik vind vooral die eerste schoon, met die kleuren van die bloemen erbij. Er staan sneeuwklokjes, narcissen, een primulake, ik denk boshyacinthen die aan het uitkomen zijn en wat zijn die paarse, vlak voor het enorme wilde dier dat achter de boom vlucht?
|
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik mis zijn mandje met eitjes
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
oant Sjen
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ahh lief!!
Ik word ook blij van de zon. En van narcissen die overal hun kopjes laten zien
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
ben ik blij dat ze het doorstaan hebben. Links ervan komen boshyacinten op, sneeuwklokjes zijn goed herkenbaar en de narcissen ook.
Die paarse toef voor het beest is een klont krokussen. Ik noem dit mijn keukenhof, vanuit de keuken heb je er zicht op. Alle bollen die
verdwaald door de tuin opkomen of ergens staan te zieltogen verplaats ik hierheen. Eerst stond er een schutting met daarachter struiken
daar werd ik toch zo droef van, dit is veel leuker. Ook leuk voor de huisband, want je kunt als je je blik iets hoger/verder richt ook het langsrazende
verkeer zien . Dus er wordt altijd melding gemaakt van hijskranen, vrachtwagens met trekkers erop en andere "bezienswaardigheden".
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo de haas is vastgelegd...
Hij liet zich toch niet zomaar vangen ( op beeld )... Alle bomen en bloemen beginnen zich weer te laten zien de lente breekt aan... Waar ik blij van wordt is dat we van het weekend een heerlijke wandeling hebben gemaakt... We een vloer gekocht hebben om ons huis verder af te maken... En dan ik de moed weer heb verzameld om een oud project verder af te werken... |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaa, leuk die foto's.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
cyclamen voor buiten ken ik eigenlijk niet, wel die voor binnenshuis en die hebben een heel ander blad. En die krokussen had ik er niet kunnen uit opmaken, ik dacht dat het een soort van lichtpurpere 'minikattenstaarten' waren
|
|
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk de foto's van de haas en het stukje van de tuin. Ja, leuk hé dat alles weer uitloopt en opkomt in de tuin. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waar ik deze week zo blij van word, is het werken in de moestuin. Spitten, mesten, aanharken; alles lekker in de zon. Tomaten heb ik al gezaaid binnenshuis. Vandaag heb ik paden aangelegd. Die wil ik als ik helemaal klaar ben met spitten mooi beleggen met boomschorsbrokken. Dat loopt makkelijker na een regenbui en houdt het onkruid wat tegen.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben nu blij dat het dak van de veranda helemaal is afgewassen en dat de oprit is geschuurd, wel met javel. Ja ik denk aan het milieu van de portemonnee want als iedereen biologisch goed voor het milieu gaat kuisen dan gaan ze toch weer een belasting ergens op uitvinden en daarom heb ik 4 bussen javel op de oprit uitgekapt.
|
|
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |