waar ik mee bezig ben..... |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Mei 2011 om 12:55 |
![]() ![]() mijn ooievaar |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() mijn badeendjes ( waar ik er al van meerdere gemaakt heb en weggegeven ) |
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Nadelfee ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Germany Status: Offline Points: 244 |
![]() ![]() |
|
*gr�sse aus berlin von der Nadelfee (sylvia)*
ich �bersetze mit google bitte nicht b�se sein wenn mal was verdreht ist |
|
![]() |
|
![]() en dankzij Magtelt het aankleden van action popjes ook al 3 van weggeven (spijtig maar geen foto van genomen toen ![]() |
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en mijn mobile (ben nog aan het wachten op mijn muziekje ) aan de middelste ga ik een wolk haken om het muziekje in te doen , ik laat hem dan nog wel zien als hij helemaal af is . maar konn het niet laten hem jullie nu al te tonen ![]() zo daar was ik dus mee bezig . de mobile is geen bestaand patroon ( vogeltjes en blaadjes zijn dat wel , het andere is gestolen met de ogen hier en daar . ik ben wel fier op het resultaat , want zo lang haak ik nog niet en ik vind dat het wel gezien mag worden |
|
|
![]() |
|
Loepke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Oooooh....Whaaaaaw....en nog eens OOOOOOOH!
Vind als super! Die mobiel is prachtig!!!! Heel kanp gedaan allemaa ![]() ![]() |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() ![]() |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Bregit ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 868 |
Wat leuk allemaal, erg mooi gemaakt
![]() ![]() Groetjes, |
|
![]() |
|
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Allemaal super mooi creaties!!!
|
|
![]() |
|
Jenco ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Oh wat zijn ze allemaal leuk geworden
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
wat een super mooie dingen zijn dat zeg.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Wow Linda, jij bent aan de haak! Wat een vrolijke dingen heb je gemaakt. Soms vergeet je idd foto's te nemen, of denk je "laat maar..". Maar 't is zo leuk om terug te kijken! Groetjes, Elizabeth |
|
![]() |
|
monique1974 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
linda wat super leuk gemaakt toppie hoor groetjes monique |
|
![]() |
|
bedankt lieve mensen voor de complimentjes
![]() nu heb ik nog meer zin om allerlei dingen te haken ![]() ben nu met een teckel bezig , je ziet hem nog wel als ie klaar is |
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh wat een enige en mooie dingen heb je gemaakt!
Wat heb je in de doosjes en bruine boog gedaan? Of heb je ze gevuld met fyberill? |
|
![]() |
|
nee zijn kartonnen doosjes die ik gevonden heb in men kelder , ze lagen er maar te liggen en ik vond het een goed idee om ze te gebruiken . Het bovenste is een klein houten kapstokje waarvan ik het boogje eruit gedaan heb . die doosjes wou ik eens schilderen voor in de kerstboom te hangen (hing lusje aan) maar is er nooit van gekomen ![]() nu heeft het een ander leven gekregen ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
ooooooooooooooo,dat is prachtig gedaan linda1959,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
wat mooi allemaal !
|
|
![]() |
|
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
hallo linda, wauw wat heb je mooie dingen gemaakt zeg mijn complimenten!!!!! |
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Wauw, wat heb je een prachtige dingen gemaakt. Knap hoor dat je ook het een en ander zelf hebt verzonnen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |