Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

waar is ie nou???????

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: waar is ie nou???????
    Posted: 06 Oktober 2012 om 11:04
hebben jullie hem ergens gevonden?
Wat ik kwijt ben?
Mijn haakvirus.
Ik heb na de vakantie nog geen haaknaald aangeraakt.
Ik kan me er niet toe zetten.
Wel ben ik druk met de naaimachine.
En lees veel boeken op mijn tablet.
Maar haken......... even niet.
Ik heb zoveel leuke patronen voorbij zien komen en zelfs dat kan me niet inspireren.
Ik moet voor december nog wel wat af hebben maar dat duurt nog 2 maand dus kan ik nog even rustig aan doen.
Dus als jullie denken waar is ze nu mee bezig.
op het moment geen haken.
Ik zal van de week mijn naaicreaties even laten zien.

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 11:44
Dat geeft toch helemaal niet Esther je moet doen waar je zin in hebt het komt vast wel teug

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 11:55
Bij mij lag het opeens ook allemaal stil. Ik heb nog meer hobby's: lezen, dvd kijken, tekenen, schilderen, ... En dan ben ik daar weer meer mee bezig.

Gister toch opeens de haaknaald weer opgepakt en ik had vanacht toch een zere arm ?!?

Gewoon genieten van wat je op dat moment aan het doen bent. En je wordt vanzelf wel weer een keer besmet met het haken.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 13:40
Ik haak op het moment ook niet. Ik brei en naai. Het voordeel van naaien is dat je kleren maakt. Voor je zelf of voor je kinderen. Hoe meer je naait hoe beter je wordt en dat is heel erg leuk. Bij haken zijn het toch voornamelijk de versierselen van het leven, knuffels, kleedjes, dekens, sleutelhangers, noem maar op. Allemaal heel leuk om te doen, maar af en toe iets dat je kunt dragen is ook leuk. Vooral de complimentjes die je krijgt als je kids weer met een leuk mamamaaksel rondlopen Esther. Dus geniet ervan. Ben benieuwd naar je producten. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 14:04
vroeger naaide ik ook alles voor m'n kinderen, zelfs de overhemden voor manlief, hij zat toen 3x in de week op de sportschool en er was geen gekocht overhemd dat die ontzettend gespierde armen aankon, is nu wel anders hoor met 65+. Kwam je in een heren modezaak, ja hoor meneer die hebben wij wel en hij om te pesten aantrekken en dan effe spierballen laten zien, was net pop-eye, tot we zeiden ho ho, anders knapten de naadjes, verkopers werden vaak wit om de neus, tijd om te haken en breien was er dan niet zoveel en ook de zin ontbrak dan, komt vanzelf weer hoor.
lydia wijsbroek
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 15:15
Wil je wel wat bacillen doorsturen hoor hihi. TongueLOL
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 15:45
gewoon even doen wat je nu graag wilt doen, het haken komt vanzelf wel weer.
Geniet van je boeken.
En naaien is toch ook handwerk?? of niet soms.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 18:08
Ik brei op dit moment ook meer dan haken. Heb geen geduld ervoor en met breien kan ik ook tv kijken wat met haken niet zo best lukt.
Geniet lekker van je naaiwerkjes en andere dingen en dan komt die haaknaald vanzelf weer :)
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 18:26
het belangrijkste is inderdaad leuk vinden wat je aan het doen bent, dan komt de rest vanzelf wel weer, jij hebt net als iedereen maar 1 paar handen toch? En dan die complimentjes als de kids weer in het nieuw zijn gestoken: heb jij dat gemaakt, nou dat kan ik niet hoor (gewoon jaloers denk ik dan)
lydia wijsbroek
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 19:26
Dank jullie wel allemaal.
ik hoop wel dat het nog weer terug komt.
Ik heb inmiddels een jurkje, broekpakje en een rok met vestje voor silvia gemaakt (mijn dochter van 3) en een blouche voor mijzelf.
ik ben nog bezig met een rok voor mijzelf en ik het nog een roze hello kitty fleese stofje voor silvia liggen waar ik een trui van wil maken en misschien nog een rokje of zo.
ik heb al wat op de foto dus zal ze even bij creaties laten zien.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 19:52
Originally posted by esthertje esthertje wrote:

hebben jullie hem ergens gevonden?
Wat ik kwijt ben?
Mijn haakvirus.
Ik heb na de vakantie nog geen haaknaald aangeraakt.
Ik kan me er niet toe zetten.
Wel ben ik druk met de naaimachine.
En lees veel boeken op mijn tablet.
Maar haken......... even niet.
Ik heb zoveel leuke patronen voorbij zien komen en zelfs dat kan me niet inspireren.
Ik moet voor december nog wel wat af hebben maar dat duurt nog 2 maand dus kan ik nog even rustig aan doen.
Dus als jullie denken waar is ze nu mee bezig.
op het moment geen haken.
Ik zal van de week mijn naaicreaties even laten zien.

Ik heb hier wel wat voorbij zien lopen op zijn gemakje, maar  ik was al wel besmet dus het is mijn deur voorbij gegaan en nu weet ik niet meer waar  het heen is. Sorry Maar  als ik het tegenkom stuur ik het wel weer naar  je toe voor de kerst. 
Dan kan je  je nu nog met  de naaimachine en je boeken bezighouden.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns