Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWaar is Leentje nou ??

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Onderwerp: Waar is Leentje nou ??
    Posted: 20 Oktober 2007 om 19:56
ik krijg van verschillende mensen de vraag of het klopt dat ik ook van de hobbydoos af ben ? uiteraard met het oog op het recente vertrek van enkele leden, waarbij ik heb aangegeven ook al een poosje met die gedachte te spelen.

nee hoor, leentje is er nog, alleen leentje is op het moment heeeeeel druk met een paar andere dingen. zo ben ik tamelijk verwikkeld in het opzetten (en vooral : het uitzoeken) van een eigen business, heel erg actief op het elektrisch roken forum (www.esigaret.nl), en heeft het even vreselijk gestormd op het politieke discussieforum waar ik graag kwam, www.weerwoord.nl, dat door diverse niet nader te benoemen problemen in drie dagen tijd op sterven na dood is gemaakt, vrijwel alle vaste leden zijn gebanned, en daardoor loopt de onderlinge communicatie via mail, wat wel een stukje omslachtiger is dan via een forum. mede daarom - en om het gebeuren eens van de beheerderskant te bekijken-  heb ik inmiddels vanmiddag ook een piepklein forumpje aan mijn website gekoppeld, waar de 'outcasts' (en andere geinteresseerden natuurlijk) eventueel terecht kunnen (loopt nog niet echt hoor; ik heb nog maar één lid, maar...iedereen is welkom. kom maar gerust eens kijken (hoe het er uitziet vooral, er staat nog niks op).

iedereen is welkom en het gaat nog helemaal nergens over, al zal ik gaan proberen 'topics' te openen over natuurlijk het handwerken (op één), en de items van mijn 'overigen' pagina (mooncup, crocs, e-roken, luchtauto etc). alleen weet ik nog niet precies hoe het allemaal werkt en in welke vorm ik het allemaal ga gieten, maar dat komt vanzelf. of niet; ook goed, het is maar een probeerseltje.

affijn, van handwerken komt weinig momenteel. brei nog steeds (al een maand of twee) aan dezelfde trui, maar heb intussen wel wat tasjes voor elektrische sigaretten gehaakt (binnenkort op mijn site), en ben nu druk met diverse labels op de scoutingblouses van mijn dochters te haken (ook een vak apart).

als de tijd van de bezige handjes weer is aangebroken, zien jullie me vanzelf weer boven komen drijven. ik check wel elke dag effe om de nieuwe werkjes te bewonderen, nieuwe mensen te bekijken en zien of er een interessante vraag staat waar ik op kan antwoorden. dus leentje is niet weg hoor, alleen effe wat minder hier.

groetjes, en ongetwijfeld tot ziens  !!
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 03:16
Nou, Marleen, je bent lekker bezig. Succes met alles en fijn dat je bij ons blijft.
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 08:20
Jij bent druk zeg,succes met dit alles!!!
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 08:24
Dat je nog tijd overhoud om te handwerken, met al die forums
Groetjes Syl
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 08:46
Originally posted by Syl*** Syl*** wrote:

Dat je nog tijd overhoud om te handwerken, met al die forums


Eeeh, nou, bijna niet dus
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 09:36
Veel succes met alle drukke werkzaamheden. Blij dat je ons niet vergeet .
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 13:07

Wat is nu een electrische sigaret/sigaar???Daar heb ik geloof ik nog nooit van gehoord.

Jammer dat jullie op het weerwoord forum zo de mond worden gesnoerd. Of hebben jullie je echt misdragen ?

odette
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 13:11

Hoi Marleen,

je bent inderdaad druk, maar zo te zien wel met heel leuke en interessante dingen. Horen we tzt wel meer van denk ik zo.

Ik had al een vraag aan jou in gedachte en die stel ik je dan maar meteen hier: bij jouw foto's van "de bal" staat ook een in 3 kleuren paars/lila. Nu heb ik wel paars en lila van Wibra, maar waar haal ik die andere (rose/paarse) kleur vandaan?? Jouw kleurencombinatie is hardstikke leuk en die wil ik graag namaken!

groetjes en nog een heel fijn weekend,

Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 15:44
Ik had ze alle drie van de Wibra; dat was ergerns in Juli toen hadden ze die zachte wol in drie kleuren paars. Misschien dat net een andere Wibra de derde kleur nog heeft ? Ik heb ze indertijd gekocht in Nunspeet, maarja, 't is wel effe geleden natuurlijk.

Nee hoor, we hebben ons op Weerwoord niet misdragen (aanvankelijk niet dan), alleen geprobeerd te discussieren over de maatregelen die het beheer dacht te moeten nemen (i.e. censuur/ verwijderen en veranderen van berichten  / rode en gele kaarten uitdelen om niks), en over het beleid MAG niet gediscussieerd worden (net als in het China van MAO), dus dan wordt je er af gegooid. Gezellig he ?
Het forum is dan ook nu op sterven na dood, terwijl het al een jaar of zes, zeven liep als een trein. En vermoedelijk door toedoen van één persoon !!

Nouja, langzaam druppelen ze binnen op 'mijn' forum, en daar wordt het al best gezellg !
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 15:50
Odette, 

Een electrische sigaret of sigaar is een apparaatje dat werkt op oplaadbare batterijen en ampullen met een al dan niet nicotinehoudende vloeistof, waarmee je het roken kunt vervangen. Sommige mensen (zoals ik ) gebruiken het om overal te kunnen roken, ook waar dat niet kan of mag (er komt namelijk alleen waterdamp af en het stinkt niet), anderen  gebruiken het om de nicotinebehoefte af te bouwen en op den duur te stoppen met  (normaal) roken. Dat ligt ongeveer 50/50, en het succespercentage voor stoppers lijkt vrij hoog te liggen, zij het dat de sigaret nog wat kinderziektes kent (nieuw produkt), en je met een kapotte sigaret wel makkelijk weer terugvalt.

Inmiddels is er ook één merk, Supersmoker, dat reclame maakt op teevee, maar die reclame kan ik hier helaas niet herhalen; mijn ervaring is namelijk dat het absoluut niet het beste merk is maar wel één van de duurdere.
Serieuze geinteresseerden kunnen natuurlijk een kijkje nemen op www.esigaret.com (daar hangt ook ene uitgebreidde FAQ-lijst aan), of natuurlijk op mijn forumpje.

Het is het eerste idee waarvan ik denk dat het ene serieuze oplossing kan zijn (als alle kinderziektes er uit zijn) voor 'het rookprobleem'. Sterker nog; het is het eerste apparaat / middel dat bij mij uberhaupt de weg naar 'misschien ga ik toch nog es een keertje stoppen' heeft geopend, want dat ben ik nog nooit van plan geweest. Echter, ook thuis en buiten rook ik steeds vaker electrisch, waardoor ik van 4 pakjes shag per week al ben gezakt naar ongeveer 2. Toch de moeite waard.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 18:14
Wat knap van je,blijft toch een probleem ,dat stoppen,heb al tig pogingen ondernomen,maar het blijft tussen de oren het moeilijkst,maar het wordt steeds lastiger om ergens te roken.Misschien als de electrische wat verder ontwikkeld is,dat ik toch een poging ga wagen.
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 19:25

Ik rook niet en had misschien daarom wel hier echt nog nooit van gehoord.

Goed van je hoor van 4 pakjes naar 2 pakjes.

odette
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 538
Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2007 om 13:39

van 4 naar 2 pakjes  

dus je houd geld over voor nog meer handwerkspullen .

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2007 om 14:25
Nou, nee, financieel speel ik dan ongeveer quitte, want E-roken is ook nog niet echt gratis. Als ik naar 0 kan wordt het voordeliger. En...ik rook merkloze shag he ?? Als je (merk)sigaretten rookt is het meteen al veeeel voordeliger. (4 euro per pakje - 1 ampul van ca 1 euro/dag)
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2009 om 17:17
En dat moet dus ongeveer de laatste keer zijn geweest dat ik hier geweest ben. En inderdaad ook zo ongeveer de laatste keer dat ik nog serieus tijd voor handwerken heb gehad. Daar moet je dus gewoon tijd voor maken, en dat ga ik nu maar weer eens doen. Lekker.

Maarja, mijn forum draait intussen wel door natuurlijk, dus zo veel als vroeger zal ik hier niet snel weer zitten. Maar ik probeer in elk geval de boel een beetje bij te houden. Veel oude namen hier trouwens, maar ook een heleboel nieuwe.

 
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2009 om 18:51
Ja er zijn er nog genoeg aanwezig van een jaartje terug.
odette
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2009 om 12:55

Originally posted by odette odette wrote:

Ja er zijn er nog genoeg aanwezig van een jaartje terug.

van 2007 naar 2009 is toch een best jaar

maar ben jij toen ook niet op tv geweest met die elctr. sigaret

volgens mij was ik toen nog niet zo lang lid, of haal ik de boel nu weer eens doorelkaar

in elk geval fijn dat je er weer bent

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2009 om 14:08
Inderdaad een best jaar ; ging sneller dan ik dacht. En inderdaad, dat was ik. 
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2009 om 14:52
Een bezig bijtje ben je Succes en veel plezier met je ontwikkelingen.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2009 om 16:53
WELKOM TERUG DAN MAAR. AL BEN IK EEN VAN DE NIEUWE. HOE IS HET MET JE STOPPOGINGEN GEGAAN VERDER VAN HET ROKEN? AL HELEMAAL OVER GEGAAN OP DE ELEKTRISCHE SIGARET? OF ROOK JE NOG STEEDS OOK ECHTE SHAG TUSSENDOOR? BEN DAAR WEL BENIEUWD NAAR.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.859 seconden.
Lang Yarns