Walgelijk |
Reageer
|
Pagina <123 |
| Autheur | |
JePe
Duizendpoot
Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2013 om 16:40 |
|
Je hebt gelijk dat is niet netjes. Maar waar had jij die mooie plaatjes vandaan gehaald?
|
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
![]() |
|
petra1982
Hobbywonder
Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2013 om 16:45 |
|
ik bedoel eigenlijk of je een gemaakt werkstuk dan wel mag verkopen volgens de nederlandse wet, terwijl er op het patroon van Mala staat dat het niet mag.
misschien iets duidelijker nu. |
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
JePe
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2013 om 17:05 |
|
Ik snap hem nu. Als het er duidelijk op staat dan niet. Al lijkt mij dat ook onmogelijk om te controleren. Als je er al andere oren aan zet naar eigen idee zou het al niet meer volgens het patroon zijn dus dan zou het mogen. Maar het blijft een groot grijs gebied. Waar nog niet veel duidelijkheid over is. Ik zou denken : verkoop lekker en wees er gelukkig mee.
Maar om nog even terug te komen op magtelt die hier gratis patronen van poppenkleren weggeeft, die zegt het er nadrukkelijk bij dat ze niet wil dat ze voor de verkoop gaan of je moet er een goed doel mee steunen. Dan ben je wel erg dom als je het dan toch voor eigen gewin gaat doen. Wat een hoop mensen trouwens ook vergeten is dat je over alle inkomsten belasting moet betalen. Dus ook over de patronen die jij verkoopt of de gemaakte dingen. Je ben over al je inkomsten belasting verschuldigd en ik denk dat er weinig zijn die ook opgeven aan de belasting dat ze patroontjes van een ander hebben verkocht en daar inkomsten uit hebben genoten..... |
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Februari 2013 om 17:36 |
For free van internet. gewoon google zoeken en dan afbeeldingen dan kom je leuke gewone plaatjes tegen van iets dat je zoekt en dan royalty free natuurlijk want ik heb gen zin om de makers van het plaatje op mijn dak te krijgen. Maar het stomme is dat ze de naam van de maakster er op liet staan alsof het een soort merknaam was erg slim was ze dus ook niet |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Februari 2013 om 09:51 |
|
Ik ontwerp helemaal voor mijn plezier, ik heb daar veel lol mee. Wat er dan later mee gebeurt, zal me echt worst zijn. Het enige waar ik een beetje bang voor ben, is dat iemand mijn ontwerpen als haar eigen gaat verkopen en mij aanklaagt over copyright. Maar dan heb ik 5000 of meer getuigen over wanneer ik de patronen gelanceerd heb. Of het nu om een goed doel of een extra zakcentje gaat, daar lig ik niet wakker van.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
JePe
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Februari 2013 om 10:11 |
|
Om te voorkomen dat iemand inderdaad jou zou aanklagen zou je dus het patroon aan jezelf kunnen sturen via de post en dan de enveloppe dichtlaten. Dan staat er een stempel op van de post en kun je bewijzen wanneer jij hem hebt gemaakt. Of je maakt een foto met datum.
Maar ik denk dat het aanklagen wel meevalt. |
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Februari 2013 om 10:29 |
|
Magtelt, je hebt bendes getuigen!
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <123 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |