wantjes en kleine mutsjes |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 November 2015 om 17:01 |
Ik heb 2 paar wantjes klaar.
![]() En nog meer kleine mutsjes voor smoothies gemaakt, heb er nu 150 stuks. ![]() Ik vind het niet erg om draadjes af te werken, dat hoort erbij en dat weet je als je met gekleurde randjes werkt. Hier kan je er over lezen. https://www.facebook.com/innocent.Nederland http://www.innocentdrinks.nl/ |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wooow wat een hoop! Ik heb er vorig jaar een aantal gemaakt, ben het eigenlijk vergeten dit jaar
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Wat leuk die kleine mutsjes! Is dit van de goedgemutste actie?
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Leuk joh! En wat veel mutsjes!
![]() |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
mooi. En jee wat veel mutsjes.
|
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Jij bent van de straat
![]() |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Schattig, die wantjes
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
Wat leuk weer allemaal Creaans.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
hahaha, die wantjes ! echt schattig zijn ze hoor!
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
misschien een domme vraag maar moeten er geen duimpjes in ?
|
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Wat mooi weer gemaakt Creaans !!
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Bedankt voor jullie reacties.
Ja Dillianne, dit is de goedgemutste actie, de teller bij hun staat nu al op 14.215 je kan tot 6 dec. de mutsjes opsturen. http://www.degoedgemutstebreicampagne.nl/?utm_medium=banner&utm_term=big+knit&utm_source=de+goedgemutste+brei+campagne&utm_content=banner Bloem ik doe er geen duimpjes in, omdat het voor 0-1 jaar is en die hebben de handjes vaak als vuistjes en zo zonder duim is het warmer. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
wat een gezellig wolletje voor de wanten!
en de mutsen, wat een gepieteputer, zo klein! |
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
ik wil niet negatief doen en bewonder je inspanning maar ik vind het zo driemaal zonde dat ik ook niet mijn mond kan houden.
van het materiaal en de tijd die je erin steekt, kun je ook een kind aankleden, waar ook ter wereld wat je breit is een reclame artikel, je helpt hiermee een fabrikant meer van zijn product te verkopen die fabrikant verleidt je daartoe door een deel van zijn winst af te dragen aan projecten voor ouderen van dat geld worden dan weer allerlei medewerkers betaald om te bedenken wat leuk is voor ouderen en iets te organiseren wat dan vervolgens door vrijwilligers mag worden uitgevoerd en de mutsjes? misschien bewaard een enkeling ze voor de poppen of voor de eieren warm te houden, maar het overgrote deel zal worden weggegooid als je een breigroep opzet, hebben die ouderen meteen een gezellige ochtend in de week omgang met anderen en gesprekstof genoeg geen tijd meer om te roddelen, pesten ef elkaar anderszins het leven zuur te maken een ontspannende hobby en een goed product dat ergens goed gebruikt kan worden |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
mooie wantjes creaans.
En die mutsjes, wel ik vind het geen zonde. Zeker niet als je weet hoeveel roemeense kindertjes jij al warm houdt. En met de overschotjes waar je zelfs nog geen duim van kan maken, maak jij dan die mutsjes. Het is niet iedereen gegeven om 'baas' te zijn en iets uit de grond te stampen. En zo kan je toch nog iets nuttigs doen, alleen is het voor een andere leeftijdsgroep, waar er meer en meer van zijn en komen. |
|
|
|
![]() |
|
mijn post was niet tegen Creaans bedoeld Bep, maar tegen fabrikant van de drankjes
sorry als ik n andere indruk wekte Creaans en ik weet heel goed hoeveel moois je al gebreid en gehaakt hebt om weg te geven |
|
![]() |
|
waarom trouwens, kon je me niet eerst vragen hoe ik het bedoelde en ging je er al meteen van uit dat ik het negatief bedoelde en jij Creaans moet verdedigen?
kom ik zo op jou over, alsof ik steeds op andere mensen zit te vitten? |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Leuk.
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Ach Caroline, je zette ons dan wel op het ''verkeerde'' been door zo'n 3x zonde reactie dus het was niet raden hóe je dat bedoelde maar het was te lezen...je mag natuurlijk je mening geven maar een beetje verzachtend zou je sieren...deze dame haakt en breit zich uit de naad voor anderen en is in zelf niet in de gelegenheid de deur uit te gaan om een reden die er niet toe doet, kan dus ook geen breigroep opzetten ... dus heerlijk toch als je op deze manier, je steentje/mutske mag bijdragen ook al heeft de fabrikant het opgezet .. heel veel ouderen hebben hier al van geprofiteerd, zie de site van het Nationaal Ouderenfonds ... het komt in elk geval op mij over van: wat IK, Caroline, doe via mijn breiclub is zinvoller dan wat Cr. A. doet door deze mutsjes te breien want te commercieel en dat doet zeer en dat mag ook eerlijk gezegd en getikt worden. . is mijn mening. Dus is het logisch dat B. niet eerst om uitleg vraagt, toch .. je bericht kwam zó binnen en dan wordt er ook zó op gereageerd en niemand beticht jou van vitterij, dat weet je ook, dat niemand hier die intentie heeft. Het moest mij even van het hart ... vooral tegenover ons jarenlange actieve lid Cr. A. Sans rancune .. Marlene aka nldutchy
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |