Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wantjes voor James

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wantjes voor James
    Posted: 12 Februari 2012 om 13:20

Ik heb een paar wantjes gemaakt voor onze kleinzoon James.  Hij had wanten maar 1 verloren. Nergens meer een paar passende te koop.

Maar veel lol zal hij er nu niet meer aan hebben, . Zonder duim zijn ze. Een koordje erdoor en dan maar razendsnel aantrekken.  Hij vind het helemaal niks die wanten aan zijn handen, hij heeft ze liever uit.

Groetjes Irene.

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3916
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 13:24

hallo irene,

ja die kleintjes vinden het altijd niets

mijn kleinzoon van 1 trok steeds zijn muts van zijn hoofd

mijn dochter moest dan terug gaan om te zoeken,

nu heb ik gewoon een muts gemaakt met een koordje krijgt die ook niet

eraf,hihihih

je wantje zijn erg mooi geworden,en lekkere stoere kleur ook,

complimenten hoor,

 

GROETJES HESTER
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 13:27

JA DIE PROBLEMEN KEN IK OOK.

EN DAN KOM JE TOCH WEER TERUG OP DE  "OUDERWETSE" MANIER MET EEN TOUWTJE.

ze zijn leuk.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 14:23
Ik had wantjes, ook met koord, met vier drukkers vastgezet en nog zaten ze vaak met kouwe rooie handjes. Waar een wil is....
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 14:28
Ik vind ze schattig, hopelijk de kleine James ook 
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 14:56
oh wat zijn ze leuk!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 15:24
De wantjes zijn prachtig geworden. En inderdaad: het beruchte koordje doet wonderen om het koppeltje bij elkaar te houden. Mijn moeder heeft de noodzaak gezien om mij daar tot mijn 12de mee te laten lopen.

Als ze zonder duim zijn, is het misschien handig om er een "reserve" bij de maken.
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 16:15
Leuke wantjes kan hij nu wel gebruiken.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 16:19
Lieffffffff 
Ik haak nooit af!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 16:07
Lekker stoere wanten
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 16:20
Is het een idee om er een paar oogjes op te borduren en een mondje? Misschien is zijn nieuwsgierigheid dan geprikkeld. De gebreide wantjes op zich zijn heel lief!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 18:16
Mijn kinderen hadden later krokodillenwantjes, met een hapmondje, maar dat hielp nog niets.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2012 om 20:26
Ze zijn heel mooi en vast lekker warm. Mijn zoon trok altijd zijn schoentjes en sokjes uit. Dan was je met de buggy onderweg, hoorde je iets vallen, moest je weer een paar passen teruglopen, en in de tussentijd deed hij zijn sok ook uit. En je zag mensen kijken: Ach... zie dat schaap eens met zijn blote pootjes . En nu 21 jaar later loopt hij nog steeds graag op zijn blote voeten rond
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns