Wantjes voor James |
Reageer |
Autheur | |
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Februari 2012 om 13:20 |
Ik heb een paar wantjes gemaakt voor onze kleinzoon James. Hij had wanten maar 1 verloren. Nergens meer een paar passende te koop. Maar veel lol zal hij er nu niet meer aan hebben, . Zonder duim zijn ze. Een koordje erdoor en dan maar razendsnel aantrekken. Hij vind het helemaal niks die wanten aan zijn handen, hij heeft ze liever uit. Groetjes Irene. |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo irene, ja die kleintjes vinden het altijd niets mijn kleinzoon van 1 trok steeds zijn muts van zijn hoofd mijn dochter moest dan terug gaan om te zoeken, nu heb ik gewoon een muts gemaakt met een koordje krijgt die ook niet eraf,hihihih je wantje zijn erg mooi geworden,en lekkere stoere kleur ook, complimenten hoor,
|
|
GROETJES HESTER
|
|
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
JA DIE PROBLEMEN KEN IK OOK. EN DAN KOM JE TOCH WEER TERUG OP DE "OUDERWETSE" MANIER MET EEN TOUWTJE. ze zijn leuk. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had wantjes, ook met koord, met vier drukkers vastgezet en nog zaten ze vaak met kouwe rooie handjes. Waar een wil is....
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind ze schattig, hopelijk de kleine James ook
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wat zijn ze leuk!
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
De wantjes zijn prachtig geworden. En inderdaad: het beruchte koordje doet wonderen om het koppeltje bij elkaar te houden. Mijn moeder heeft de noodzaak gezien om mij daar tot mijn 12de mee te laten lopen.
Als ze zonder duim zijn, is het misschien handig om er een "reserve" bij de maken. |
|
Elizabteh
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke wantjes kan hij nu wel gebruiken.
|
|
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lieffffffff
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lekker stoere wanten
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het een idee om er een paar oogjes op te borduren en een mondje? Misschien is zijn nieuwsgierigheid dan geprikkeld. De gebreide wantjes op zich zijn heel lief!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn kinderen hadden later krokodillenwantjes, met een hapmondje, maar dat hielp nog niets.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn heel mooi en vast lekker warm. Mijn zoon trok altijd zijn schoentjes en sokjes uit. Dan was je met de buggy onderweg, hoorde je iets vallen, moest je weer een paar passen teruglopen, en in de tussentijd deed hij zijn sok ook uit. En je zag mensen kijken: Ach... zie dat schaap eens met zijn blote pootjes . En nu 21 jaar later loopt hij nog steeds graag op zijn blote voeten rond
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |