warm pffff |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vanmiddag in de schaduw gezeten, was een lekker windje.
Na mijn inktvis, ben ik nu krullen aan het haken voor Mevr de Bruin (boekje Holland van Christel). En nog wat gelezen in de Margriet, helaas geen boeken meer van de bieb, hopelijk komt er morgen wat binnen.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanmorgen leek het niet zo'n mooie dag te worden ,maar in de loop van de ochtend werd het stralend .
Voor kleinzoon de sproeier aangezet , dat water is heel koud omdat het uit de grond gepompt wordt ,maar hij vond het toch wel lekker . We hadden ook nog duinbrand sirenes ,helikopter ,volgens de brandweer was het aangestoken wat is de lol daar nu van ???
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
vanmorgen niet zo'n mooi weer maar na een onweersbui met buitje regen is het stralend weer geworden met weer 30 graden. morgen zou het boven de dertig gaan zijn benieuwd hoe lang dit nog aan houdt.
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag van 8.30/17.00 uur gewerkt, mijn kantoor is lekker koel (airco). Er kwamen veel collega's even buurten en afkoelen
|
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het heerlijk weer, van mij mag het zo blijven!
Maar wij hebben dan ook een grote tuin met veel gras en bomen. Groetjes, Jannie
|
|
widdy
Hobbywonder Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond het zalig warm de afgelopen twee weken. Ik had net twee weken verlof en heb er echt van genoten. Op het terras zitten, enkele dagen naar Centerparcs in Frankrijk (nog warmer!), BBQ's, enz. Heerlijk!
Alleen... met de warmte had ik niet veel zin om wol vast te nemen. Gisteren begon het toch weer te kriebelen en ben ik weer herbegonnen.
|
|
Groetjes, Tineke
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zat net gewoon in het donker. Mijn vlinder op zonnecellen, ging branden en mijn parkiet ging in zijn schommeltje zitten. Heb met het licht aangezeten, waaien, regenen en wat onweer.
Nu is regent het nog steeds, maar op een normalere manier. Lekker voor de plantjes en dan hopelijk vanmiddag weer droog en een zonnetje.
|
|
TaNichia
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat hadden Ik ook, alleen stond ik in een kledingzaak toen het zo donker werd een Ik dacht de regen Nog voor te kunnen zijn op me fietssie hahaha nou mooi niet hè kwam echt verzopen thuis
|
|
Liefs Diana
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Hier is het helemaal weer opgeklaard.
Vanmiddag heerlijk buiten gezeten in het zonnetje, dus hopelijk wat bijgekleurd. En later moest ik toch echt weer in de schaduw, want was het een en al stralend zonnetje. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier viel t voorspelde noodweer erg mee, wel erg donken, dorp verderop waren 2 winkels ondergelopen, zonnetje schijnt weer
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
vanmorgen flinke onweersbui geweest maar was ook niet zo lang vanmiddag was het alweer ruim 31 graden bij ons in de tuin weer een beetje te warm. Maar we genieten toch van de mooie zomer. en het breien gaat gewoon door hier heb vanmiddag even een paddestoel gebreid alvast voor de herfst.
|
|
ita.1
Newbie Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ondanks de warmte, gewoon een trui aan het breien met col en korte mouwen , alvast als het herftst wordt . Alleen moet ik het breiwerk wel even neer leggen omdat het klam wordt. Dan maar even voor de pc zoals nu
Groetjes Rita
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Hier is het nu wel weer redelijk opgefrist.
Net even op de fiets naar de bieb en heb een fleece vest aan gehad ! |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat doet dat deugd zeg nu terug wat frisser,op tv zeiden ze dat het in jullie nog nooit zo warm was en zaterdag word het 37gr in de schaduw ,amai
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
ita.1
Newbie Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hebben jullie het nu nog zo warm !!!!! Voor mij mag het zo blijven . Maar helaas het wordt weer bloedje heet . Morgen 29 graden , vrijdag 30 t/m 34 graden . oei ik moet er niet aan denken . Kom niet buiten . Over breien en haken maar niet te praten.
groetjes
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het was vandaag lekker fris en we zijn vamiddag naar de bios geweest, Red 2, met Bruce Willis, Helen Mirren en John Malkovitch. Ik heb me enorm vermaakt en vanavond is Red (1) op RTL 7.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
magtelt ik kom naar jullie kant op dan hoor , want hier is het echt niet uit te houden van de hitte , vandaag wederom temperaturen van rond de 36 graden pfffffffffffffffff net iets erover voor mijn gevoel
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
morgen zaterdag moet ik wedstrijdvissen dit betekend dat ik 4u in de zon moet gaan zitten pfffffffffff ik zet wel de paraplu maar denk niet dat het veel uit zal halen , de hitte hier is verschroeiend
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren wezen shoppen met mijn zus in Middelburg, airco in, airco uit, airco in, airco uit. Terrasje schaduw, heerlijk.
|
|
|
|
Humpiedum
Duizendpoot Lid sinds: 07 Oktober 2012 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren was het hier in Brabant 35,6 graden in de schaduw. Het schijnt dat we daar vandaag nog overheen gaan. Ik heb het konijn binnen gezet!
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |