Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

warm pffff

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 18:40
Ik heb vanmiddag in de schaduw gezeten, was een lekker windje.
Na mijn inktvis, ben ik nu krullen aan het haken voor Mevr de Bruin (boekje Holland van Christel). LOL
En nog wat gelezen in de Margriet, helaas geen boeken meer van de bieb, hopelijk komt er morgen wat binnen. 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 19:07
Vanmorgen leek het niet zo'n mooie dag te worden ,maar in de loop van de ochtend werd het stralend .
Voor kleinzoon de sproeier aangezet  , dat water is heel koud omdat het uit de grond gepompt wordt ,maar hij vond het toch wel lekker .

We hadden ook nog duinbrand sirenes ,helikopter ,volgens de brandweer was het aangestoken wat is de lol daar nu van ???
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 20:43
vanmorgen niet zo'n mooi weer maar na een onweersbui met buitje regen is het stralend weer geworden met weer 30 graden. morgen zou het boven de dertig gaan  zijn benieuwd hoe lang dit nog aan houdt.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 20:57
Vandaag van 8.30/17.00 uur gewerkt, mijn kantoor is lekker koel (airco). Er kwamen veel collega's even buurten en afkoelen
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 21:20
Ik vind het heerlijk weer, van mij mag het zo blijven!
Maar wij hebben dan ook een grote tuin met veel gras en bomen.
Groetjes, Jannie
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2013 om 09:58
Ik vond het zalig warm de afgelopen twee weken. Ik had net twee weken verlof en heb er echt van genoten. Op het terras zitten, enkele dagen naar Centerparcs in Frankrijk (nog warmer!), BBQ's, enz. Heerlijk!

Alleen... met de warmte had ik niet veel zin om wol vast te nemen. Gisteren begon het toch weer te kriebelen en ben ik weer herbegonnen.
Groetjes, Tineke
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2013 om 11:21
Ik zat net gewoon in het donker. Mijn vlinder op zonnecellen, ging branden en mijn parkiet ging in zijn schommeltje zitten. Heb met het licht aangezeten, waaien, regenen en wat onweer.
Nu is regent het nog steeds, maar op een normalere manier. LOL
Lekker voor de plantjes en dan hopelijk vanmiddag weer droog en een zonnetje.
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2013 om 16:56
Dat hadden Ik ook, alleen stond ik in een kledingzaak toen het zo donker werd een Ik dacht de regen Nog voor te kunnen zijn op me fietssie hahaha nou mooi niet hè kwam echt verzopen thuis
Liefs Diana
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2013 om 18:54
Hier is het helemaal weer opgeklaard.
Vanmiddag heerlijk buiten gezeten in het zonnetje, dus hopelijk wat bijgekleurd.
En later moest ik toch echt weer in de schaduw, want was het een en al stralend zonnetje.

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2013 om 19:16
hier viel t voorspelde noodweer erg mee, wel erg donken, dorp verderop waren 2 winkels ondergelopen, zonnetje schijnt weer
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2013 om 20:43
vanmorgen flinke onweersbui geweest maar was ook niet zo lang vanmiddag was het alweer ruim 31 graden bij ons in de tuin weer een beetje te warm. Maar we genieten toch van de mooie zomer. en het breien gaat gewoon door hier heb vanmiddag even een paddestoel gebreid alvast voor de herfst.
Back to Top
ita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2013 om 23:25
Ondanks de warmte, gewoon een trui aan het breien met col en korte mouwen , alvast als het herftst wordt . Alleen moet ik het breiwerk wel even neer leggen omdat het klam wordt. Dan maar even voor de pc zoals nu

Groetjes Rita
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 13:43
Hier is het nu wel weer redelijk opgefrist.
Net even op de fiets naar de bieb en heb een fleece vest aan gehad !

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 15:04
Wat doet dat deugd zeg nu terug wat frisser,op tv zeiden ze dat het in jullie nog nooit zo warm was en zaterdag word het 37gr in de schaduw ,amai Wacko
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
ita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 18:53
Hebben jullie het nu nog zo warm !!!!! Voor mij mag het zo blijven . Maar helaas het wordt weer bloedje  heet . Morgen 29 graden , vrijdag 30 t/m 34 graden . oei ik moet er niet aan denken . Kom niet buiten . Over breien en haken maar niet te praten.

groetjes   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 19:14
Het was vandaag lekker fris en we zijn vamiddag naar de bios geweest, Red 2, met Bruce Willis, Helen Mirren en John Malkovitch. Ik heb me enorm vermaakt en vanavond is Red (1) op RTL 7.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 07:00
magtelt ik kom naar jullie kant op dan hoor , want hier is het echt niet uit te houden van de hitte , vandaag wederom temperaturen van rond de 36 graden pfffffffffffffffff   net iets erover voor mijn gevoel Wacko
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 07:03
morgen zaterdag moet ik wedstrijdvissen Clown dit betekend dat ik 4u in de zon moet gaan zitten pfffffffffff  ik zet wel de paraplu maar denk niet dat het veel uit zal halen , de hitte hier is verschroeiend
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 07:59
Gisteren wezen shoppen met mijn zus in Middelburg, airco in, airco uit, airco in, airco uit. Terrasje schaduw, heerlijk.
Back to Top
Humpiedum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Humpiedum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 09:10
Gisteren was het hier in Brabant 35,6 graden in de schaduw. Het schijnt dat we daar vandaag nog overheen gaan. Ik heb het konijn binnen gezet!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns