Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

warm pffff

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 09:57
Ik heb een grote rieten en kleinere bamboe waaier, die kleine gaat overal mee in de boodschappentas, in de bus, in de auto (we hebben n.b. airco). Gisteren was het niet alleen warm maar ook klef, de kussens in de tuinstoelen voelden nattig aan, dat vond ik echt onaangenaam. En hebben jullie ook zo'n last van vliegen? Kleine fruitvliegjes en middelgrote viezerikken die het keukenraam aflikken.

Er is een koele westenwind beloofd, maar waar blijft die?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 12:54
Ho hier is het zooo heet 39 gr in schaduw waarom kan het niet elke dag 25 gr zijn en snachts regenen dan zouden we allemaal gelukkig zijn  ( ben al aant halucineren)Dead  en vanacht komt er weer donder en de vorige week heeft dat hier veel schade gemaakt, we kunnen er niks aan doen dan maar puffen en wat zeuren ,kga nog wat drinken se Beer
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 15:03
Momenteel is het hier 36 graden in de schaduw ...ppfff.
Ik kijk elk uur naar de buienradar in de hoop dat er ondertussen regen op komst is.
Vorige week hebben we regelmatig verkoeling gezocht aan de vijver onder de bomen. Doet deugd maar dan word je weer letterlijk opgegeten door de muggen Angry. Mijn benen zijn een waar slagveld en ik krab me te pletter omdat ik de muggenmelk vergat te gebruiken Confused.
Het is de eerste keer dat ik blij was dat mijn man op zakenreis vertrok. Alleen in bed met zo'n hitte : zalig ! LOL
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 15:40
IK ben (nu nog) heerlijk aan het werk. Hoewel de vrijdag meestal een dag is waarop ik niet zo veel zin meer heb geniet ik momenteel met volle teugen in het klimaat geregeld kantoor (22-23 graden)
Alleen zal het om 5 uur als ik naar huis ga wel tegenvallen
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 15:48
nou  volgens de buienradar  gaat  het van af een uur of 4 half 5 los  vanuit het zuiden. kan er alleen niet helemaal  wijs uit of het  nu ook onweer is of alleen zware regen

Back to Top
Haakmama View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haakmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 15:54
Kom maar op met de verkoelende buien. Dit is me echt te warm.

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 16:09
Op de buienradar verkijk je je dikwijls. Kleine onweersvlekken voorspelt binnen 2 uur zijn dikwijls na 1 uur al opgelost. Momenteel zie ik enkel wolkenvelden in het westen van het land die naar Nederland verdwijnen, dus geen regen. Deze middag vertelden ze op tv dat we pas laat deze nacht  onweer zouden krijgen  en dat de buien pas morgenvroeg richting Nederland en Duitsland zouden trekken...
Als onze weervrouw het juist heeft moet je nog even geduld hebben Haakmama Wink.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 16:34
Nou  ik weet  niet waar  in nederland  of België jullie zitten maar ik zit in het westen in Rijswijk  bij Deb Haag dus dan krijg ik als eerste vermoedelijk  de eerste regen Wink Als ik het maar optijd weet want dan kan ik de boel ophalken zoals zonnescherm en parasol Wink

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 20:10
Hihi,
En daarwas ie dan t verkoelende windje uit zee(zat op t strand onder ons tentenkampje, oud laken en strandscherm stokken) werd een bries, toen stevig windje,wij de andere kant van t scherm opgezocht, om uit de wind te zitten. Na uurtje of zo gaat de wind liggen, donkere wolken verdwijnen en is t weer bloedje warm. En stralend blauw
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 20:51
Hier wel even dichte bewolking gehad zonnescherm opgehaald ik dacht aar gaat het komen en nog geen half  uur later kon ik het  weer naar beneden gelaten want het was  ineens weer  ernstig zonnig en geen graadje afgekoeld WackoLOL

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 20:52
hier vanochtend half negen al ruim 28 graden was erg warm met werken in de thuiszorg.
Vanmiddag in de tuin was het hier 38.5 graden niet vol te houden hebben dan ook lekker binnen gezeten met alles dicht. Jopelijk morgen een koelere dag maar wel zonder regen.
Fijn weekend allemaal
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 22:46
Van mij mag het nu wel wat afkoelen, net twee hele werkdagen achter de rug en dat was wat teveel, acht uur in de benen met maar een kwartiertje pauze. Jammer ook dat de mensen op het terras met zulk weer erg ongeduldig zijn. Straks lekker naar bed, waar een lekker briesje door het raam waait.
Groet,

Yobsje
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 23:03
Yobsje  als ik op  het terras had gezeten had  je een dikke fooi  voor een ijsje gehad Wink

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 18:33
Hier waaide ik bijna uit mijn kleren, zo'n wind in de tuin, maar was wel lekker.
Heerlijk zitten lezen, totdat de buren visite kregen. Mmmm, wat zal ik dan eens gaan haken, wat niet gelijk door de tuin vliegt ?? Aan de Mickey onderzetter begonnen, wat eigenlijk niet mocht, eerst afmaken wat er ligt. Maar ja, daar had ik aantekeningen en allerlei kleurtjes bij nodig, dus dat leek me toch niet zo slim.

Er kwam een super klein rondje uit, mmm, een kabouter onderzetter. En daarbij vond ik het toch met dat 1l en een hv sluiten niet zo mooi worden dan gewoon doorhaken (ook omdat ik dat beter kan ! Wink) Dus nu zelf maar een beetje aan de puzzel. Ik heb het rondje van zijn gezicht bijna af, gewoon maar van 6, naar 12, 18, ... en passen op een kurkenonderzetter hoever ik al ben !

Vandaag vanwege de wind zonder parasol en zonnescherm gezeten, hopelijk ben ik nu van die zon & wind, Spanje-bruin geworden. LOL

O ja, ik had zo'n ligbed-stoel. Nou ja, ik heb hem nog steeds, maar daar zakte ik dus doorheen (kan met de vuilnis mee) !!!
Lag ik daar zowat op een zijkant, net aan de kant waar ik van krukjes een soort van tafeltje had gemaakt. Moest er zelf wel erg hard om lachen, maar voordat ik dus weer op 2 benen stond, duurde even.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 18:45
Vannacht drie keer een flits en een harde knal, maar geen wind of drupje regen, vandaag waaide inderdaad de koffie uit je kopje, ik heb met een wapperend breiwerkje in de tuin gezeten. Nu is het weer bladstil en schijnt de zon als een razende. Waar blijft toch die beloofde regen? Is die naar Duitsland gewaaid?

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 19:13
o jee cully, werd t letterlijk een lig stoel!geen blauwe plekken hooop ik!
ff op t strand geweest, mn benen zijn gescrubd, en mn kiezen knarsen, wat een zand storm, de zee was vol lekker grote golven, toch maar niet ingegaan, gezien mn opstaan en blijven staan act van een paar dagen geleden, dus dat werd haken in de tuin
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 19:20
Het ging gelukkig heel geleidelijk en heb mezelf een beetje kunnen opvangen op de krukjes. Hoop alleen niet dat mijn spieren al te hard hebben gezwiept, dat ik daar morgen van in de kreukels lig.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 21:25
Hebben hier nu slush makers,,die bekers . Werkt perfect wat een heerlijke verkoeling is dat!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2013 om 09:49
Het is een stuk koeler vandaag, maar nog geen drup regen.

Ik heb een mengbeker en een keukenmachine die overuren draaien om milkshakes te maken, lekker met aardbeienmelk, verse aardbeien en aardbeienijs. Of met sterke koffie, gewone melk en roomijs.

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2013 om 10:43
Hier nog steeds heel warm ,ben vanacht opgestaan en de ramen opengezet ,dat was zalig maar achteraf op muggen jacht,morgen zou het nog warm zijn en dan afkoeling ,vind het zo erg dat het handwerk blijft liggen (en heb nog zoveel ideetjes te maken ) het plakt aan je handen en dan shuift het niet over de naalden en zo moet ne mens toch altijd zeuren he ,zolang we zeuren leven we nog hahaParty
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns