Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat af

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 11:02
Nog hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag Embarrassed

Heel erg mooi allemaal, en ik zie dat de haren van Madelief nu ook in staartjes kunnen.
ClapClapClap
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 11:09
Joh je naait echt heel mooi, mijn complimenten en Madelief vind ik helemaal het einde, leuk zo met dat knaloranje haar LOL En mag ik vragen waar je het patroon voor de sjaal weg hebt? Ik heb ook nog wol liggen om een sjaal te breien en die lijkt mij niet al te moeilijk? Embarrassed
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 11:19
Allereerst bedankt voor alle complimenten. Eens kijken of ik alle vragen kan beantwoorden.
De ogen van de pop staan beschreven in het boek van de 2 Noren, daar is de pop met kleding ook uit.
Staarten voor de pop kun je maken door langs de "scheiding"ook haar te maken. Er zit op die manier wel bijna een hele bol garen in het haar. Het kopje knikt dan om. Dus weer alles loshalen en een stokje erin. Als ik de volgende pop maak ga ik op zoek naar andere, stevigere vulling. De gewone fiberfill geeft teveel mee. Daardoor verandert de pop tijdens het spelen en moet je haar weer in model "kneden".
Van huis uit ben ik onderwijzeres. Lesgegeven op het VGLO. Daar werd naailes gegeven. Het was toen al mijn hobby (noodzakelijk, want te klein en te tenger voor confectie). Door toeval zelf naailessen op school gaan geven. Zelf nooit echt naailes gehad.
Het patroon van de sjaal heb ik van iemand gekregen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 11:38
http://exchangingfire.wordpress.com/tag/rachel-s%C3%B8gaard/
Dit is de sjaal. Ik doe iets fout met de link geloof ik. Je zult moeten copiëren en plakken om te openen.
Ik heb mij vergist, deze sjaal heb ik niet gekregen, dat is weer een andere. De gehaakte komt uit een tijdschrift. Ik heb het uitgeleend, dus ik weet niet welk.

Groetjes, Lida.
Back to Top
Kapitein-Haak View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kapitein-Haak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 12:33
Wauw!!! Je veelzijdigheid goed laten zien!!! Zo'n vermoeden kreeg ik al toen ik je reaktie op mijn topic "waar zijn we helemaal mee bezig" las. Fraai hoor!!!
"Perfecte mensen bestaan niet, perfecte bedoelingen wel"
Http://KapiteinHaak.bloggertje.nl
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 15:19
mooi hoor! alles!
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 15:24
Proficiat met uw trouwdag en uw prachtige creaties .

richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 18:08
Vooral de pop vind ik erg leuk!
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 18:22
Schitterend allemaal Lida! Blij dat je dit hebt laten zien hoor.
Madelief vind ik helemaal leuk met de oorwarmers en poncho! Clap
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 19:03
Lida, wat mooi, allemaal......mijn complimenten daarvoor.......
en proficiat met jullie 45 jarig huwelijksjaar..........Clap
groetjes geesje
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 20:18
hoi hoi

wat een mooie dingen hab je allemaal gemaakt,
en je pop wat een plaatje met al die verschillende kleding
mijn grote complimenten

GROETJES HESTER
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 21:27
wat een prachtig creaties ,
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 22:04
Ik vind je naaiwerk prachtig. Vroeger heb ik veel genaaid voor de kinderen, maar dat hield op een gegeven moment op. Ik heb nog wel een naaimachine, maar die staat werkloos op zolder.
Je pop vind ik ook superleuk
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 22:31
Mooi hoor! Heel knap!
En gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Heel bijzonder zo veel jaren!
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 14:39
Zo veel en heel mooi en nog een proficiat met jullie trouwdag
Back to Top
Yentl View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yentl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 22:26
Super gemaakt vind het echt mooi :)
http://yentlmaakt.blogspot.com/
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 08:07
Van Harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Uniek hoor!
En wat een geweldige shawl zeg!
Heb je daar een patroon van? Volgens mij is hij gebreid, of zie ik dat verkeerd?
Als je een patroon hiervan hebt, hou ik me aanbevolen!
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 08:10
Ik heb de link voor de sjaal even geopend. Laat het nou toeval zijn dat ik op dit moment juist bezig ben om deze te vertalen! Alléén het lukt niet zo erg! Heb jij toevallig de Nederlandse beschrijving?
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 08:34
proficiat met jullie huwelijksverjaardag (beetje laat maar toch van harte hoor) en wat een weelde laat jij hier allemaal zien zeg .... mooi mooi mooi  , jij kunt echt alles aan
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 10:18
Annita, ik heb je een vertaling gestuurd.
Bedankt voor alle complimentjes.
Wat is iets met je handen doen toch leuk.
1. Het is leuk om patronen te kijken en materiaal uit te zoeken.
2. Het is leuk om te maken.
3. Het is leuk om te dragen.
4. Het is leuk om complimentjes te krijgen als je het kledingstuk draagt.
5. Het is SUPERLEUK om complimentjes te krijgen van jullie hier bij de hobbydoos.
Groetjes, Lida.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.078 seconden.
Lang Yarns