Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat ben je aan

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat ben je aan
    Posted: 08 November 2015 om 09:47
het creëren? Ik heb net een rode loper af voor de fotoshoots van poppen. Nu zoek ik in mijn eigen bibliotheekje naar een leuke spencer voor mezelf, waar ik paarse of lila Royal of Saskia voor ga gebruiken. Ik moet nog wat knopen en drukkers aan poppenkleren zetten, maar dat doe ik liever bij daglicht, mooie smoes om tegen mijn goede voornemen in te gaan.

het lezen? The lost quilter, het vervolg op A quilter's kitchen, een roman vol met recepten.

het puzzelen? De nieuwste 7 doorlopers van Denksport.

het vermijden? Een mand strijkgoed.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2015 om 09:58
sokjes in elkaar zetten koordjes ervoor draaien .

Ik ben nog bezig met een kruikenzak breien en een colsjaal haken .
Ook heb ik het broddelwerk van een 95 jarige van de handwerksoos mee naar huis genomen . Een voorgedrukt kruispatroon op een kleedje wat veel te moeilijk voor haar is . Ik had zelf nog een voorbedrukte kaart liggen die gaat ze nu proberen

lezen : Susskind en beslist niet naar kijken sokken om te stoppen en overhemden om te strijken .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2015 om 10:02
het creëren : niet veel. Meer aan het brainstormen over taarten en een feest voor 20 man. 2dehandssites afschuimen voor attributen voor het feest. Ik heb al 12 degelijke houten stoelen met skaizitting op de kop kunnen tikken voor 35 euro voor de 12. Ze hebben al een eerste poetsbeurt gehad en staan nu buiten wat frisse lucht te happen vooraleer de tweede poetsbeurt te moeten ondergaan. Ze zitten veel comfortabeler dan klapstoeltjes.

het lezen : vooral versieringen voor taarten.

het puzzelen : hoe gaan we hier alles zetten zodat er 3 tafels kunnen staan met 20 stoelen. En welk eten gaan we voorschotelen en hoe hou je het warm?

en vermijden : al de rest van huishoudelijke taken, die bewaar ik tot de dag ervoor.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2015 om 11:55
Leuk, al die activiteiten van jullie en vooral succes gewenst!
.....................

Voorbereiding om morgen een midweek naar Drenthe te gaan: wassen, strijken en inpakken!

Creatief: op vakantie hoop ik mijn 2de mouw van mijn grijze trui te kunnen breien.

Lezen: boek over mythologie.

Vermijden en puzzelen wordt mij niet gegund.LOL
Vanavond moet ik nog een dienst begeleiden op kerkorgel, dus vanmiddag even oefenen.

Joepie ... vanaf morgen boswandelingen en dennengeur snuiven Cool

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2015 om 15:56
Ben weer (her)begonnen aan mijn rondgebreide rechthoekige voorpand, die ik laatst uitgetrokken heb. Ik maak elke dag appelsap en
daar word je toch ook moe van - hoe dan ?
Verder een beetje herfst hangerig, heb een hele mooie legpuzzel gescoord - maar waar ga ik die leggen ? En kun je breien en puzzelen tegelijkertijd ?

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2015 om 16:23
Ik ben een poncho nummer 3 aan het haken voor mijn andere tante
en nog de kerstmuisjes voor een swap
Lezen doe ik s nachts als ik eigenlijk moet slapen outlander op de ebook
vermijden doe ik alweer stoffen en stofzuiger bleh maar ik loop me de laatste tijd een rotje naar t ziekenhuis en overal naar toe omdat mijn man niet mobiel is op t moment en dus moet ik de kar trekken met mijn puppy power
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2015 om 17:59
Ik ben heel druk geweest, maar heb weinig gepresteerd. Alleen 1 rode anjer gemaakt, dat wel. Ik wil xampp en wordpress installeren, maar dat gaat steeds fout. Ik geef nog niet helemaal op, ik blijf het proberen. En ik heb goed nagedacht over het beginnen van een webshop. Omdat ik voor ca 58% in de VGA zit moet ik eigenlijk nog een kleine 20 uur per week werken, er zal voor mij naar werk worden gezocht, maar ik mag misschien ook starten met een webshop. Dat laatste doe ik liever want dan kan ik mijn eigen tijd indelen, dan kan ik meer rekening houden met mijn lijf. En over die webshop zit ik dus steeds te denken, hoe ik het moet noemen, wat ik allemaal zal verkopen (in elk geval door mij te maken zijden bloemen maar ook het materiaal om die bloemen te maken. Dan ga ik ook workshops geven. En, héél misschien ga ik ook wel kraaltjes verkopen. Maar dat laatste is een idee dat nog maar net in me is opgekomen (tenslotte kun je ook bloemen maken van kraaltjes).

Maar 's avonds ga ik altijd wel een stukje breien, ondanks dat ik een behoorlijke pijn in mijn arm heb. Maar ik wil zo graag breien, tsja en dan moet ik maar pijn lijden. Enne, ik doe maar af en toe een klein stukje. Als het teveel pijn doet dan moet ik wel stoppen, helaas. Ik ben bang dat ik toch met het breien moet stoppen als het vest af is, jammer.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2015 om 18:02
VGA ???
Hoe brei je (naalden en manier) ???
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2015 om 22:07
niet opgeven Janne Marie, ik heb zeven jaar labg een tenniselleboog gehad, heb het zelf in die tijd gepresteerd nog een tenniselleboog aan mijn verlamde arm te krijgen, plus steeds ontstekingen aan mijn slijmbeurs en in mijn schouder. en ik ben altijd blijven breien. jarenlang niet meer dan 12 pennen per dag maar ook dan heb je wel een de pret van een trui die af is. nu heb ik al n hele poos geen ontstekingen meer in mn armen en ik brei en haak wat af. wat wel goed is om te doen, is eens met n goeie therapeut overleggen wat nou de juiste houding voor jou is
ik wens je beterschap Smile

ik ben n ponchootje aan het haken voor en meisje van 1 jaar en nog twee in dezelfde maat te gaan
ik heb n jongensvest in wording op breinaalden maar daar zal ik pas na sinterklaas aan verder kunnen gaan
vorige week begon ik een 'olla' te boetseren, die helft staat nu in plastic te wachten tot ik weer tijd heb
gieteren heb ik de ramen gelapt, vandaag gewassen, tussendoor het beestenspul gevoerd en verschoond en 5x per dag met Sam uit
wat ik vermijd? visitetjes
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 08:52
Ik brei met een rondbreinaald.  
Ja, ik ga gewoon door hoor, dat vest wil ik toch wel afmaken. Nu heb ik al wekelijks therapie, wat me al 19,95 per maand kost (groepsfysio), maar daar zorgen we alleen dat de hele boel niet vast komt te zitten. Och, je leert het ook wel, doorgaan al heb je pijn. Maar sommige mensen snappen dat niet, die vinden dat je dan helemaal niets moet doen. Die vinden, als je nog kunt breien, dan kun je ook alle andere dingen doen. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 08:53
Lw1463, puzzelen en breien tegelijk doe je met de Force. Ga maar naar de nieuwe Star Wars film in december, daar leer je dat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 10:28
dat mensen het niet snappen is niet erg.  dat ze dan wel hun mening erover spuien zegt iets over intelligentie, niets over jou.

ik wil vandaag een opgeruimd huis creeren en daarvoor moet je wel een kunstenaar zijn LOL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 16:14
Ik had laatst een ontsteking in de schouder en het zeurt nog wat na, wat zegt zo'n arts . . . vooral blijven bewegen - vooral blijven doen,
maar niet forceren, oftewel doseren - wat Carolina zegt, gewoon x naalden per dag, niet over je lichamelijke grens heen gaan al
zou je hoofd wel willen. Lief zijn voor jezelf.

@Magtelt: Nog wachten tot en met de Kerst, dan kan ik de force leren - there is no try, do or do not O master Yodi wat bent u toch wijs LOL
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.465 seconden.
Lang Yarns