Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat ben jij momenteel aan het haken?

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 20:27
hoe doe je dat zo'n link van je breimodel invoegen?Confused
Sonja
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 20:28
Hier is het momenteel breien, maar ik ben bezig aan dit vest voor mezelf (in rood/zwarttinten)
 
En tussendoor brei ik wat minimutsjes voor de Innocent campagne (intussen is met zelfs een aarbeitje en ananas gelukt! *trots dat ik eindelijk wat van de gefriemel gemaakt krijg*)
Groetjes, Tineke
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 20:32
http://www.hobbydoos.nl/patroon/2455/ritsjek
denk dat ik het heb gevonden gewoon copy paste Embarrassed
ik ben dit vest aan t breien voor zoon :)
Sonja
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 20:35
Originally posted by sonja sonja wrote:

http://www.hobbydoos.nl/patroon/2455/ritsjek
denk dat ik het heb gevonden gewoon copy paste Embarrassed
ik ben dit vest aan t breien voor zoon :)



Mooi zeg!!! wel lollig dat er staat "ritsjek" terwijl je knopen moet gebruiken LOL
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 20:41
ja ik vond het oo kbeetje vreemd ,die naam :)
maar t word wel mooi (zonder rits) LOL
Sonja
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 23:22
Ik sta er verbaasd van dat er zoveel mensen met verschillende dingen tegelijk bezig zijn. Zelf kan ik dat niet zo goed want dan wordt mijn hoofd ook zo warrig LOL Ik heb net mijn teckel klaar en morgen begin ik aan cuddly baby en daar ga ik er twee van maken omdat ik allemaal verschillende kleurtjes katoen heb gehaald van Phildar.
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 07:11
Ik ben bezig aan een baby deken van granny's voor mijn eerste kleinkind die begin november geboren word gelukkig gaat het eerst in een wiegje waar al een deken bij is :grijns, en ik ben bezig met een sprei voor ons bed van granny's van acryl wol en in de vakantie ben ik begonnen met de carrol muizen te haken ik heb er eentje af het zal het dit jaar niet worden maar dat geeft niet.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 08:19
1 ding is zeker, we zijn lekker bezig met z'n allen en er zit heel wat creativiteit talent in nederland.
Is daar al een show voor bedacht???
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 08:35
Ik ben wantjes aant haken ,een muts aant breien als kleindochter hier is dan ben ik poppen kleertjes aant maken en dan al de ideen die op mijn wachtlijst staan.......er komt geen eind aan ....en dat mag ook niet he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 09:14
 deze ben ik aan het maken
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 09:23
nog steeds gelukspoppetjes aan het haken voor het Benefiet voor Alissa...En ook sleutelhangerbolletjes...


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 10:34
der zijn ook Belgische brei /haak fans hoor ... hihi  LOL
Sonja
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 10:36
Originally posted by sonja sonja wrote:

der zijn ook Belgische brei /haak fans hoor ... hihi  LOL

inderdaad ja LOL


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 10:57
momenteel even niks, heb gisteren voor de 3e keer mijn haakwerk uitgetrokken en de klos garen aan de kant gezet. het patroon beviel me niet en vond het ook niet mooi worden.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 586
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 15:10
ik ben bezig aan een haak etui.
 
er ligt ook nog een babydeken te wachten van granny's,
en dan ligt er ook nog een babydeken van stof te wachten tot ie afgemaakt wordt met de naaimachine....
dat moet maar wachten tot het weer wat slechter wordt LOL
Groetjes Petra



Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 15:20
Patroon muizenfamilie in luchtballondeze ben ik momenteel aan het maken
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 16:45
wow mooi.. hoe doen jullie dat toch allemaal zo'n kleine dingen haken Thumbs Up
Sonja
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 17:47
Met een haaknaald en garen Sonja Tongue
Valt op zich mee hoor, met naald 2.5 of 3 kan je al de meest leuke dingen maken. Als je zeemand of wibra garen neemt eventueel 3.5, dan worden je werkjes wel groter wat ook erg leuk is.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 18:19
Ik ben aan het wachten op oogjes, dan kan ik een walibi tashanger in elkaar zetten. Ik ben net begonnen met een koala sleutelhanger, ben nog bezig met een gestokhaakte sjaal en ik ga vandaag beginnen met iets voor de herfst swap. Maar dat is natuurlijk nog een geheimpje.
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 08:20
een babydeken van teddybeargranny's voor mijn zwangere schoonzusje
een sjaal voor mijzelf van katia kiss in een ajourpatroon........... wordt heel mooi maar schiet gewoon niet op
ik moet nog een paar mega toeren van mijn pinwheelvest
dan heb ik nog een bloemenstola liggen die alleen nog in elkaar moet
heb wol voor een nieuwe driehoeksjaal liggen
maak tussendoor nog wel eens een beestje uit minidiertjes
en als ik me echt verveel heb ik nog een deken liggen in een ruitpatroon met stokjes die erop liggen
 
ik doe echt veel dingen door elkaar heen zeker als het lange projecten zijn want ik kan het niet opbrengen om 5 avonden hetzelfde te doen dus ik wissen heel veel af duurt een project wat langer ..... jammer dan! En als er iemand tussendoor komt met een vraag doe ik dat ff lekker tussendoor!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns