Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat ben jij momenteel aan het haken?

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 08:38
Ik ben bezig met allerlei kikkertjes. Heb een verzoek gekregen uit Den Bosch, de kikker is een symbool voor Den Bosch tijdens carnaval.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 09:08
Ben bezig met een Noormannenpop met verschillende kleertjes en een sjaal in kantbreiwerk.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 10:14
Ik ben bezig met een borduurwerk van Dikkie Dik, dat is bijna klaar. Ook ben ik bezig met een babydeken te haken, een mutsje voor een leerling en knuffeldoekjes voor dezelfde baby als het dekentje voor is
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 13:01
Ik ben pas aan een shrug begonnen, een soort vest, gehaakt in een rechthoekige lap, zijkanten sluiten, armsgaten openlaten en je hebt een vest/omslagdoek die blijft zitten als je wat gaat doen.
ik gebruik hiervoor tweed van de zeeman..... heerlijk zacht.

En dan ben ik nog bezig mijn omslagdoek aan het vergroten, er worden als rand granny squares gehaakt, doe het rustig aan.........

regelmatig probeer ik granny squares uit, ben bezig een kussentje te maken voor in een zwarte stoel maar ook die ligt even op afwachten..........

heb bijna geen tijd om op het forum te kijken.......lol
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 18:26
bezig aan een baret te haken , pet voor de buurman  en heeeeeeeeeeeeel veel goesting om overal aan te beginnen  LOL 
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 08:16
Ik heb gister mijn baby-doekje-muis voor een meisje afgehaakt. Moet nog in elkaar en wat draadjes afwerken.

Ik was bezig met de Winnie & friend amigurumi sleutelhangers (zie mijn creaties; sleutelhangers). Met veel moeite heb ik het engelse patroon vertaald, maar er klopt niets van !
(En dat ligt niet (alleen) aan mijn engelands ).
Winnie zijn hoofd was nog oke, maar daarna was het echt knudde. Ook ontbreken er stukjes enzo, dus ik heb het uitgetrokken en weggedaan.

Ik ben al maanden bezig met een tas.

1 rij vaste en de volgende stokjes, is dus een mooi werkje om met anderen in 1 ruimte te doen (niet hoeven tellen). En dan gaat het nog vaak mis. Dan heb ik door een rij vaste, toch een paar stokjes zitten doen.

En gister gestart met een amigurumi streepjeskat.

Dan liggen er nog Sint en Kerst haaksels, maar dat trekt nog niet zo. Misschien dat ik dat vanaf volgende maand weer verder oppak.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 10:15
Ben bezig kerstdingen aan het haken en tussendoor maak ik mutsjes voor de Innocent actie

http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 11:59
ben bezig om een mouwloos vest te breien

dan heb ik nog een sprei om af te maken
yoshi in elkaar te zetten en
een poedel afmaken

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 13:45
Ik ben nog steeds bezig met mijn granny square tas en ook dus met de Simply cute bunny van Teri Crews. Verder moet ik nog een armpje en het kraagje vastzetten aan een cuddly baby.
Maar mijn zebra Zoey is wel klaar! Foto's komen nog :-).

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 18:22
ik ben nu met het aapje bezig van stipenhaak. ook ligt er nog een dickensmuis te wachten om in elkaar gezet te worden. net als zoon 10 uiltjes van matawi die ook nog afgemaakt moeten worden. en een giraf sleutelhanger die ook nog in elkaar moet. enhierna gaat ik of een draak maken of het lieve heers beestje van stipenhaak
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 19:19
For our upcoming Advent calendar 2011 I planned 8 new crochet stars, 8 new granny squares and 8 amigurumis. To save time with the amigurumi videos I show you a...
Ben met deze bezig, de ene kleindochter een hello kitty dan wil de andere er ook 1, maa wel een kleine hoor oma, voor aan mijn tas. ja als je 9 bent ga je niet meer met een echte knuffel lopen natuurlijk Pas hem wel aan, er moet een rokje aan, zucht, nog meer wensen madame?
groetjes margriet
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 21:36
Een kinder deken aan het breien van bubbel wol
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 22:30
Hallo Allemaal
Ik ben met zoveel dingen bezig dat ik niet weet wat ik moet doen. Er ligt zoveeeeel wat nog niet af is. En dan is de dag alweer voorbij en heb ik nog niks gedaan(snifsnif). trui breien, borduren mb, haken cocker spaniel, aapje van kristel krukkert(alleen nog rokje), gordijntje haken, pannelap haken, enz.
Help AUB
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 22:43
Je zelf streng toespreken en beginnen met het ding wat bijna, bijna af is. Dan zie je snel resultaat. Daarna jezelf een pluim geven omdat je zo goed je best hebt gedaan.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 08:36
CryCryCryCryCryCryCryCry
helaas nergens mee bezig heb zo`n last van mijn pols/hand dat het niet kan
al verschillende onderzoeken en behandelingen bij de fysio gehad zonder resultaat
das flink balen ,hag gelukkig de kleine swap al gemaakt
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 08:51
Dat is vervelend Hannie. Hoop dat er toch nog iets gevonden wordt...
Beterschap!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 09:32
ik ben bezig met boekenleggers voor de kinderen. Bambi ligt al een half jaar half af in de mand, een kussen waar ik aan begonnen ben ligt er gezellig naast.  Een paar weken geleden vroeg iemand of ik wat dingetjes wilde haken om aan collega's te laten zien dat haken niet saai en ouderwets is...dus daar ben ik ook steeds dingetjes voor aan het uitzoeken.
 
Mijn hoofd zit zo vol met dingen die ik nog wil maken maar eerst ga ik bambi afmaken...mijn dochter begint er nu naar te vragen wanneer deze af is...
groetjes Karina
Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1379
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 09:42
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ben bezig met een Noormannenpop met verschillende kleertjes en een sjaal in kantbreiwerk.
 
En die pop is HEEL erg leuk geworden !!!
 
Zelf bezig met een babyvestje voor een begeleidster van de zorgboerderij en nog een paar lopende projecten waaronder een aap die nog een staart moet krijgen maar omdat ik hem met verkeerd garen heb gebreid ben ik er niet erg tevreden over en blijft hij veel te lang liggen.
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 10:13
ben nu aan de pet van de buurman bezig (rastamuts!) komt goed denk ik dankzij allerlei behulpzame hobbydoosjes Thumbs UpClap
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 10:27
ben net begonnen om voor iemand een slaapbeer te proefhaken, zal een redelijk grote worden ben benieuwd hoe hij er gaat uitzien als hij af is


Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns