Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat ben jij momenteel aan het haken?

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 20:16
Ik heb mezelf afgeleerd om met meer projecten tegelijk bezig te zijn. Dan wordt het rommelig in de kamer en in mijn hoofd. Bovendien vind ik het leuk om resultaten te zien. Maar op dit moment ben ik bezig met een Grey bear van KandJdolls. gratis te downloaden hier 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 23:31
ik ben bezig met de open dag van m'n werk, volgende week zondag. Allemaal kleine dingetjes voor de verkoop.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
emilyvanleemput View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Mei 2012
Locatie: the Netherlands
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emilyvanleemput Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 09:36
een girafje naar eigen ontwerp!

Happines is the key to succes
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 12:08
ik wil 100 mutsjes haken voor innocent zit nu aan de 30 nog 70 tegaan
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 14:53
ohh leuk, de mutsjes voor Innocent. Laat je ze zien als ze af zijn?
 
Mag ik ook mijn breiwerkje hier noemen? Eigenlijk niet zeker in dit haaktopic ;-)
Ik ben mijn eerste engelse patroon aan het breien, het rendier uit the christmas special van Jean G. Het in elkaar zetten in zo'n karwei.
 
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 18:59
Natuurlijk mag je dat ook noemen. Het is niet een speciaal haaktopic hoor. iedereen mag alles noemen op creatief gebied waar ze mee bezig is
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2012 om 11:53
Ik ben een sjaal aan het breien, lekker in mn pyjama met een leuke serie aan!


Blessed to be a blessing
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2012 om 12:05
Originally posted by boudewina boudewina wrote:

ik wil 100 mutsjes haken voor innocent zit nu aan de 30 nog 70 tegaan


Ik ga ook voor de 100, heb er nu 25, dus ook nog wat te gaan.
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Ringquelle View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2012
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 98
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ringquelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2012 om 13:03
Momenteel ben ik bezig met een granny square, die ik net zo lang door wil haken tot dat hij groot genoeg is om als deken dienst te doen. Ik gebruik donkerrood, donkerbruin, lichtgeel, groen en beige. De andere deken(die met hartjes) heb ik hier ook nog steeds liggen, maar ik kom er niet veel verder mee. Het komt allemaal heel nauw qua tellen, dus ik heb al een keer heel wat steekjes uit moeten halen en weer opnieuw moeten beginnen.
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2012 om 13:16
Originally posted by Vifke Vifke wrote:

Originally posted by boudewina boudewina wrote:

ik wil 100 mutsjes haken voor innocent zit nu aan de 30 nog 70 tegaan


Ik ga ook voor de 100, heb er nu 25, dus ook nog wat te gaan.

Jeee! 100?! Aan mijn tempo lukt dat vanzeleven niet.

Maar ik vind het een superleuke actie en ga dus wel voor de 25. Ik moet alleen oppassen met de poetsvrouw, die was vandeweek al bijna weg met mijn ananasje LOL Ze vond ze ook superschattig.

(Hier nog 21 te gaan)
Groetjes, Tineke
Back to Top
Ringquelle View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2012
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 98
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ringquelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 13:19
Momenteel ben ik bezig met mijn werkje voor de herfst-swap. Zojuist lekker in de lunchpauze aan gehaakt, krijg je heerlijk warme handen van als je de hele ochtend achter de computer hebt gezeten.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 14:00
Ik ben bezig met Janneke van Jip en Janneke, best erg leuk. Mij benieuwen wanneer het af is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 20:04
Ik brei een bruidspaartje voor onze buren, die bijna 25 jaar getrouwd zijn en ik ontwerp een gehaakt soort van zonnebloemmutsje voor de grote en kleine Baby Born.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 21:17
Ik ben bezig met mijn wrap die moet nog steeds af van voor de zomer.
Maar nu met dit weer ga ik snel door.

Daarna wil ik verder met mijn deken, gemaakt van grannysquares ( 4 hartjes) met verschillende kleuren, van alle halve en enkele bollen wol die nog heb liggen.
Dan ben ik bijna door al me wol heen.

Heb vandaag nog wol gekocht want ik moet daarn ( voor mijn zoontjes ) het vogelnet dier maken.

Daarna wil ik graag een vest maken, en jip en Janneke voor school.
Ik ben de eerste maanden wel zoet met mijn haak tempo.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 21:31
kerstdingen aan het uitproberen, maar niet alle patronen uit kerstballen haken kloppen, blijkt maar weer
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 10:21
Nadat mijn eigen sleutelhanger er niet meer uitzag omdat de hond hem altijd naar huis draagt:



heeft hij nu zijn eigen sleutelhanger met oude sleutels :
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2012 om 12:52
Originally posted by widdy widdy wrote:

Originally posted by Vifke Vifke wrote:

Originally posted by boudewina boudewina wrote:

ik wil 100 mutsjes haken voor innocent zit nu aan de 30 nog 70 tegaan


Ik ga ook voor de 100, heb er nu 25, dus ook nog wat te gaan.

Jeee! 100?! Aan mijn tempo lukt dat vanzeleven niet.

Maar ik vind het een superleuke actie en ga dus wel voor de 25. Ik moet alleen oppassen met de poetsvrouw, die was vandeweek al bijna weg met mijn ananasje LOL Ze vond ze ook superschattig.

(Hier nog 21 te gaan)
 
Ik wil ook een paar van die mutsjes gaan haken, maar weten jullie daar een leuk haakpatroon voor?
 
 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns