Wat betekent dit allemaal??? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
marjolein1963 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Augustus 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Augustus 2013 om 22:59 |
Het gaat over een Long Hooded Cape van Maggie's Crochet Er staan wat termen bij die ik echt niet weet... En ik wil die eigenlijk dolgraag gaan maken... vind m zo ontzettend mooi Zal wel meerjarenproject worden, maar oke, dat heb ik er wel voor over :D Materials: Worsted Weight Yarn ;
Oatmeal - 20.5oz, 1,066yds (581.2g, 974.75m); ¾" buttons (5); Sewing needle and thread to match yarn color. Crochet Hook: Size H-8 (5.00mm) or size needed to obtain gauge. Gauge: 3dc = 1"; 4 dc rows = 2 3/8" |
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh maar die is echt super geweldig mooi en ik denk dat het grote project nog wel meevalt, maar helaas kan ik je niet helpen met wat er staat. Zodra ik sowieso zie dat het Engelse patronen zijn haak ik af
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
deze link is altijd nuttig wanneer je je waagt aan Engelse patronen : http://forum.hobbydoos.nl/lijst-met-vertalingen-haaktermen_topic5819.html
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Oatmeal is volgens mij havermout, dat is dan zeker de kleur ?!?
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
ja :-) ze hebben alleen specificaties van het garen gegeven, waaronder het kleur en niet een merk.
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Staat nog een
plaatje bij van medium 4 garen |
|
![]() |
|
marjolein1963 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Augustus 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 17 |
Oeps...
Dat dubbele draad haken... is dat speciaal haakgaren ? Od moet ik dan met 2 bollen tegelijk haken. Jullie merken wel dat ik in de termen en bedoelingen ervan nog niet echt thuis ben. Zolang ik maar een geschreven patroon heb lukt het wel, maar de rest pfff Wil het toch wel gaan proberen dus zodra ik alles op een rijtje heb en snap ga ik het patroon bestellen lol Dank jullie wel voor de hulp. Groetjes Marjolein |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ja, met dubbele draad betekent gewoon met twee bollen garen. Wij doen dat heel vaak als je bijvoorbeeld met pen 6 of meer gaat werken en met Wibra of Zeeman garen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
In plaats van een dubbele draad kun je ook garen nemen dat geschikt is voor haaknaald 5
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik haak of brei ook wel langs 2 kanten van 1 bol !
Dus de buitendraad en binnendraad.
|
|
![]() |
|
carine25 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2013 Status: Offline Points: 4 |
Waar vind ik dat patroon of is dat een kooppatroon
Alvast bedankt voor de reactie
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |